A mi em disculpareu, però ahir no vàrem estar al millor nivell.
Acabo de veure el partit, repetit, ja que ahir per feina vaig veure sols els últims 15 minuts al camp i la veritat... el primer gol és un error defensiu i el segon una mica empanada nostra.
L'afició de 9.5, excepte 4 tontos que els agrada fer-se notar. La seva, també, igual.
Dit això, crec que el St Andreu es una moda i molt d'aquests que animen en el seu fons, demà mateix no tindrien inconvenient en ubicar-se a la grada del Jupiter o del mateix Europa, els mou més l'ànim de formar part d'un grup d'iguals afí que no pas el sentiment de pertinença, fet impensable entre la nostre afició.
No estic gens d'acord. Des del club s'ha treballat per fer una imatge, un relat, per atraure als joves del barri al camp, des de fa anys. Des d'Andreuencs'98 fins ara, hi ha un canvi clar.
A més allà, per molta fama que tingui una penya (Desperdicis), altres, també al Gol Nord (9Nats, Ramblers), fan que hi hagi una animació constant, ja que quan uns estan papant mosques, els altres comencen càntics propis que segueix tota la grada. Aquí, això és impensable, ja que han desaparegut del gol amb més animació les altres penyes que més animaven. Per altre banda... quan saps que et venen 1.000 visitants (oficiosament quasi 1.200), doncs dones més del que habitualment dones.