Autor Tema: No ens ha acompanyat la sort  (Llegit 2301 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
No ens ha acompanyat la sort
« el: 08 de Gener de 2006, 19:20:43 pm »
No tornarem a tenir tantes oportunitats tan clares en un partit, em podiem haver fet sis, però el fuitbol es aixì, mirem el cantó menys dolent, un punt és un punt.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: No ens ha acompanyat la sort
« Respondre #1 el: 08 de Gener de 2006, 19:24:24 pm »
ombre... la grama a exo 2 palos.. io kreo k la suerte si nos a acompañado... lo k nuestro "deltero centro" es de broma, no le marka un gol al arco Iris... a tenido 3 clarisimas k a fallado... i luego el portero a estado IMPRESIONANTE en las 2 k le a parado a Ivan Diaz de cabeza....

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 08 de Gener de 2006, 19:36:48 pm »
Boníssima actitud de l'equip avui enfront la Gramanet, tots els jugadors han jugat al 100% de les seves possibilitats i només ens a faltat el gol....
No em cansaré de dir que aquest equip li falta un davanter centre perquè tal com hem pogut veure avui el Gallo no marca un gol ni que jugui sol a la NCA ni al fifa 06, i l'afició a tingut que demanar la sortida d'Orife ( que no ens convenç a cap de nosaltres, però com és el nostre únic recurs per a definir) que tampoc a estat mass afortunat l'estoneta que a sortit.
Per cert m'ha agradat moltíssim veure jugar a Juanma- Cañadas en el camp juntament, crec que aquest equip pot fer grans coses amb aquests dos jugadors ara ve per favor que algú s'insipiri de cara a porteria!!!!!!!!

Si seguim aixi ens salvarem sense problemes i encara guanyarem algun partit a fora i tot.

FORÇA SABADELL  :clap :clap

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 08 de Gener de 2006, 19:48:32 pm »
Avui l'ekip ha estat bastant bé i val, ells han fet 2 pals però nosaltres tb n'hem fet de jugades de perill eh? I de més clares q ells! O només ho he sabut veure jo això? I si, hem tingut sort... i ells tb! I un porter que els ha salvat més d'un parell de vegades tb... no sé jo qui ha tingut més sort avui la veritat... el q si que puc dir es q s'ha vist una actitud diferent a l'hora de portar la pilota, a veure si la cosa segueix així i podem començar a veure i a disfrutar d'una mica de futbol ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 08 de Gener de 2006, 19:50:57 pm »
Avui he fet més perill que els últims 5 partits de lliga junts.
Simplement que el seu porter ha tret un parell de mans prodigioses, una sortida genial i la sort de cara en dues rematades nostres no molt ben dirigides.

Ens ha faltat més encert al finalitzar i ens ha sobrat el seu porter, que ha estat molt bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 08 de Gener de 2006, 20:16:19 pm »

En condicions normals era un partit de 3-0 o màxim 3-1.  Les dues oportunitats de Gallo no s´han de fallar mai, tret de que hi hagi una gran ansietat al darrera, cosa que si està passant.  La mà que ha tret Castilla no la treu cap porter en aquesta categoria.   El joc del Sabadell ha apuntat detalls positius encara que falta treballar alguns aspectes.  Espero que al menys, en els partits de fóra no "s´arruguin" com han fet fins ara.

I torno a repetir que s´ha de fitxar un davanter més, encara que sigui de "refresc",perquè aquesta posició no la tenim numèricament i en quant a efectius suficientment coberta.  I no oblidem que avui, amb les pilotes que servia Juanma Cruz si que hagués pogut ésser el dia de Madrigal, sempre i quan hi hagués posat l´empenta del dia del Figueres

JUANMA CRUZ molt bé, la seva connexió amb Cañadas promet.  Malgrat l´empat d´avui, entenc que hi pot haver un "abans" i un "després" arran de l´arribada d´aquest jugador.

Aquest punt pot ésser bo si es guanya al camp del Llevant B.  S´ha de respectar al rival però en cap cas tenir-li temor, perquè per mi, tot i ésser un bon equip, la posició que ocupa a la taula es totalment fictícia en relació al potencial exacte de la seva plantilla.  (I així s´ha vist avui a Reus).  Ens hem d´oblidar si els partits es juguen a casa a fóra i anar a buscar els tres punts sigui quin sigui el rival.  Es la única manera de sortir del pou.   

Aspecte positiu:   en els tres últims partits, Diego de Miguel, que poc a poc es va consolidant, no ha encaixat cap gol.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 08 de Gener de 2006, 20:31:57 pm »
jo no ho veig gens de clar... ??? ??? ???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #7 el: 08 de Gener de 2006, 20:36:14 pm »
Més que la sort la punteria. Com a mínim hem vist ua millora de joc, un Ivan que comença a assemblar-se el que era, un Juanma que li falten partits però que ha estat uns dels destacats.
Esperem que el Gallo es destapi d´una vegada per totes ( jo no confio gens amb l´Orife), perquè tot indica que no farem cap fitxatge amb condicions.

Desconnectat josebe_Grama

• Hattrick
  • Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #8 el: 08 de Gener de 2006, 20:46:18 pm »
enhorabuena por el partido, pese al 0-0 a sido un partido con bastantes ocasiones de gol (sobretodo vuestras), si no llega a ser por nuestro gran portero Castilla hubieramos perdido sin duda, pese a nuestros postes y alguna otra ocasion mas. Bueno un saludo desde santa coloma, y a salir de ahi abajo!! Q si jugais como hoy seguro q estaréis mucho mas arriba en la clasificacion.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 08 de Gener de 2006, 20:47:54 pm »
enhorabuena por el partido, pese al 0-0 a sido un partido con bastantes ocasiones de gol (sobretodo vuestras), si no llega a ser por nuestro gran portero Castilla hubieramos perdido sin duda, pese a nuestros postes y alguna otra ocasion mas. Bueno un saludo desde santa coloma, y a salir de ahi abajo!! Q si jugais como hoy seguro q estaréis mucho mas arriba en la clasificacion.

per cert, on stava la cinquantena de seguidors q vindrien?? jo n'he contat 12 i ncara gracies  :tongue3:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 08 de Gener de 2006, 20:50:14 pm »
per cert, on stava la cinquantena de seguidors q vindrien?? jo n'he contat 12 i ncara gracies  :tongue3:

12 a baix, a la valla, uns 15-20 al costat d'@rlekinats.com i uns 10 a tribuna (entre ells un amic meu, que m'ha trucat abans de començar perquè s'havia perdut  :laugh:).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #11 el: 08 de Gener de 2006, 20:50:47 pm »
Per a mi ha sigut el millor partit de la temporada. Tan pel joc exivit com per l'actitut.

Hem tancat a la Grama durant el primer temps i els hem fet anar de corcoll durant molta estona durantel el segon.

Ocasions nostres, sis, per  tres de la Grama.

Com seguim així, els resultats arrivaran aviat i seran molt bons.

Ànims companys !!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #12 el: 08 de Gener de 2006, 23:55:33 pm »
4 partit seguit sense rebre cap gol.
Barbastro 0-0
Osca 0-0
Barbastro 3-0
Grama 0-0

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 08 de Gener de 2006, 23:57:31 pm »
4rt partit en lliga sense guanyar (em sembla)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 09 de Gener de 2006, 00:01:42 am »
per mi el del terrassa va ser el millor. Per cert, aixo dels gols te una altra lectura. Si, és el quart partit sense encaixar, pero també és el quart sense guanyar en lliga, com diu el SBDfreak, i l'últim gol que vam marcar va ser a Reus i de penalt (i l'anterior també de penalt)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 09 de Gener de 2006, 00:31:43 am »
l'ultim gol no va ser contra el figueres de penal?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 09 de Gener de 2006, 00:38:32 am »
Uihs  :-[ Es veritat. M'he liat. Volia dir que l'ultim era contra el Figueres de penalt, i els dos últims han estat igual (i aqui apareix el de Reus  :wacky: )