Partit solventat amb claredat però géns fàcil. Ahir vaig veure força coses que em varen agradar.
- La dupla Pedraza/Cámara: quan filtraven pilotes a les esquenes em sembla donaven el to de veu per a que l'agafés Gianni. Em parla molt bé d'ells; molt malament del porter.
- Extrems i laterals molt incisius.
- Trams de pressió molt alta, ells no sabien que fer i varen perdre algunes pilotes.
- La comunió jugadors/afició; importantíssima.
* Espero que la lesió d'Urri sigui el més breu possible.
* L'Elx em va resultar de lo pitjor que he vist en força temps. Molt berruers i perdent temps.
*Àrbitres que no saben que xiular, ni com. No es va notar gaire però van haver-hi accions que tela.
Ho veig com tú company. Ara per ara, no veig algún rival pels que estem entre els cinc primeres posicions.
Fent un símil amb la darrera temporada a 3a divisió:
A la jornada 11, així estava el panorama:
1-Vilanova 24
2-Reus 22
3-Girona 22
4-Sabadell 22 (21 punts a la jornada 10)
---
5-Gavà 20
6- Santboià 17
Per tant, a falta de jugar amb l'Alzira, podriem dir que estem en una situació similar. La diferencia és que en aquella temporada es començava a fer un grup de 5/6 aspirants a playoff ja des de ben al principi i aquesta temporada promet ser molt igualada fins ben entrat el final.
La clau es ser regulars i no despenjar-se mai, i si podem ser liders, millor.
A seguir i a guanyar a Mallorca
Doncs jo si que veig un tall inminent. De moment ja s'han col.locat a les 5 primeres places, els favorits teòrics del grup, considerant el "fiasco" del Cornellà i la irregularitat del Terrassa. Dels filials no en veig cap amb prou "empaque". La temporada passada ja va ser una mica així.