Autor Tema: Sergio Iglesias  (Llegit 50260 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: S. IGLESIAS (III PARTE Y ULTIMA)
« Respondre #140 el: 25 de Agost de 2006, 11:29:53 am »

Segons D.S., finalment se li cursarà fitxa. Millor així....

es aixo cert?
el DS diu aixo?  :o

***** avui no l´he comprat pero ara baixo a buscarlo
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

EL_MAKINA

• Visitant
« Respondre #141 el: 25 de Agost de 2006, 11:36:21 am »
A vera que passa al final si ho diu DS segur que es veritat Que fica ?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #142 el: 25 de Agost de 2006, 14:44:16 pm »
A vera que passa al final si ho diu DS segur que es veritat Que fica ?

El diari Sabadell no sempre ho encerta tot, prefereixo escoltar persones de la meva confiança.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #143 el: 25 de Agost de 2006, 15:24:26 pm »
Doncs segons RS la directiva ha contradit a Garcia Llamas i ara sí que volen fer fitxar al jugador.
També segons la radio el jugador va dient que si no hi ha ofertes es vol que dar i jugar.
Per mi si es queda, que jugui. Amb lo que ens costa per culpa del Martínez i el Vílchez  :****

A veure com acaba tot.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #144 el: 25 de Agost de 2006, 21:58:13 pm »
Li faran fitxa però amb la esperança de que abans del 31 d´agost trobi equip i marxi.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #145 el: 26 de Agost de 2006, 01:08:13 am »
Jo, sincerament, si es queda, cobrant el que cobra millor que li facin fitxa. Encara que aixo ho dic pensant amb el cap, perque pensant amb el cor l´apartaria de l´equip a veure si s´aborria. Encara que estic d'acord en que si es queda li facin fitxa, prefiriria que fotesi el camp.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #146 el: 31 de Agost de 2006, 13:15:47 pm »
Avui és l'últim dia del plaç... se sap ja com ha acabat el tema Sergio Iglesias :icon_question: es queda? es queda amb fitxa :icon_question: marxa :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #147 el: 31 de Agost de 2006, 13:18:02 pm »
De moment no te ni ofertes ni res.de moment es queda aqui  :ejem  :bola

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #148 el: 31 de Agost de 2006, 13:28:33 pm »

Segons fonts d´informació molt fidedignes a les que he tingut accés, tot apunta a que es quedarà....

I em consta que té ganes de fer oblidar la temporada anterior i canviar l´imatge que l´afeccionat pugui tenir d´ell.

Personalment penso que ens pot ésser força útil (si ens fixem amb algunes estones de la pretemporada), per acabar de consolidar l´equip i donar un "toc" adicional de qualitat....   I al cap i a la fi, al menys no ha fet cap despreci a jugar a Tercera amb nosaltres, cosa que sí han fet d´altres jugadors que no cal esmentar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #149 el: 31 de Agost de 2006, 13:59:00 pm »

Segons fonts d´informació molt fidedignes a les que he tingut accés, tot apunta a que es quedarà....

I em consta que té ganes de fer oblidar la temporada anterior i canviar l´imatge que l´afeccionat pugui tenir d´ell.

Personalment penso que ens pot ésser força útil (si ens fixem amb algunes estones de la pretemporada), per acabar de consolidar l´equip i donar un "toc" adicional de qualitat....   I al cap i a la fi, al menys no ha fet cap despreci a jugar a Tercera amb nosaltres, cosa que sí han fet d´altres jugadors que no cal esmentar....

jo també tenia entés algo per l'estil, així que  :clap  :clap bravo per ell al marge de la temporada passada, si es vol quedar i fer callar moltes boques, es digne d'admirar
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #150 el: 31 de Agost de 2006, 14:19:02 pm »
Sembla ser que avui  ha signat la fitxa federativa amb el sabadell, encara que a veure què passa fins les 12 de la nit... més info a www.radiosabadell.f m

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #151 el: 31 de Agost de 2006, 14:20:59 pm »

jo també tenia entés algo per l'estil, així que  :clap  :clap bravo per ell al marge de la temporada passada, si es vol quedar i fer callar moltes boques, es digne d'admirar

pel q jo tinc entés  :tongue3: la seva primera opció és i serà el Sabadell, vol quedar-se, demostrar i fer callar boques critiques amb ell durant tota la temporada pasada.

SERGIO IGLESIAS  :ok

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #152 el: 31 de Agost de 2006, 15:10:19 pm »
jo crec que no pot fer callar  "cap boca", entre altres jugadors el vam fitxar per promocionar i no pas per jugar en aquest pou que ès la 3a.
Si s'ha de quedar perquè ningú vol un mort pels calès que demana que es quedi i que rendeixi, sense fe callar tantes boques, sino rendint que ÈS LA SEVA OBLIGACIÒ.
...  per cert l'altre dia a Manlleu vaig sentir un del pùblic,(que no era pas arlequinat) i deia "... aquest que a sortit ara mana molt però no fot res" es referia al S. Iglesias

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #153 el: 31 de Agost de 2006, 16:16:04 pm »

I al cap i a la fi, al menys no ha fet cap despreci a jugar a Tercera amb nosaltres, cosa que sí han fet d´altres jugadors que no cal esmentar....

No ens equivoquem tampoc ara...... si es queda aquí no és per cap altre motiu que per l'elevada fitxa que té.
Evidentment i trobo bé el que fa -com a jugador-, que és buscar el seu màxim benefeici. Si té aquest any de contracte, no és pas per culpa seva, però no diguem que es queda aquí "por amor a los colores" o per fer callar boques.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #154 el: 31 de Agost de 2006, 16:36:27 pm »
Jo crec que aquest tema, el jugador l'ha portat massa lluny, no s'hauria d'haver arribat a aquest extrem quan a principis de temporada ja se li va dir que no se'l volia....a partir d'aqui que faci el que vulgui però sap que cada vegada que toqui la pilota, si és que arriba a jugar, serà xiulat, tant a casa com a fora, pq seguirem el Sabadell allà on faci falta.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #155 el: 31 de Agost de 2006, 16:49:41 pm »
si Sergio Iglesias es queda, acabarà sortint aplaudit a més d'un partit.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #156 el: 31 de Agost de 2006, 17:25:49 pm »
si Sergio Iglesias es queda, acabarà sortint aplaudit a més d'un partit.
Tan de bó tinguis raó. Perquè el que no pot fer l'aficiò ès ser rencorosa, si es queda: s'ha de fer ratlla a l'assumpte i ha de passar a ser un més per portar el CES una categoria més amunt. Però sàpigues que si es queda ès perquè ningú ha volgut pagar el que no val, vol dir que jo dubto que això "sigui digbne d'admirar". Per tot el que he dit no sòc cap "anti-Sergio" (perquè per mi a lo passado tierra) però no ens volgueu fer combregar amb rodes de molì

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #157 el: 31 de Agost de 2006, 17:49:21 pm »
un parell de coses estan claras
ja estem a tercera i aixo no es pot canviar
el sergio no a trobat un equip que li pagui el que cobra aqui (entre altres coses per que el equip a baixat a tercera)
una vegada el sergio no veu sortida clara del club(monetariament parlan)prefereix quedarse aqui implicarse i intentar que la gent canvii el seu parer respecte al any pasat(m´imagino que el amic randel cuan es refereix a "callar bocas" vol dir alguna cosa semblan a la que jo explico ara)
i per ultim segueixo pensan que si tenim un tiu com el sergio i no el convoquem per jugar es una gran tonteria, per que calitat te.
aixi dons ara diré un pensament meu, si el equip comença a guanyar partits i el sergio fa bons partits en 3 vegades que jugi a la NCA es fot al public a la butxaca, el public si tot va be pujem als jugadors als nuvols i si la cosa va malament els baixem al infern, l´actitud de la gent amb el sergio anira amb la linea del equip.
tambe vull dir que espero que al sergio li vagi molt be per que aixo vol dir que el equip anirá be.  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #158 el: 31 de Agost de 2006, 18:21:49 pm »
per que calitat te.

Això han dit. L'any passat no la va demostrar per enlloc.
Si finalment acaba quedant-se, jo també soc del parer que ningú l'ha de xiular. Portarà la nostra samarreta i això és el més important.
De totes formes, suposo que li costarà fer-se un lloc a l'equip titular.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #159 el: 31 de Agost de 2006, 19:44:40 pm »
No siguem ilusos, i que ningú se m'enfadi, doncs lo únic que li interessa a aquest senyor és mantenir a capa i espasa el seu sou, res més. No dubteu ni per un sol instant que si algún equip de superior categoria li hagués respectat la fitxa, Sergio Iglesias ja fotria molts, però que molts dies que ja no seria aquí. Però digueu-me, quin equip pot estar tan sonat com per pagar-li a aquest jugador els 66.000 euros anuals que guanya (segons va dir un bon dia Diari Sabadell).
Ell sap que si vol seguir aquí, el Sabadell no li pot dir que no i tampoc no el pot deixar de pagar el que té per contracte. A mi un jugador que no va tenir el valor d'afrontar la pèssima temporada que va fer davant de la seva afició, un jugador que es va amagar sortint per la porta del darrera molts partits a la Nova Creu Alta, al costat del seu company Orife... Home, que voleu que us digui, aquest perfil de jugador, amb zero compromís, una fitxa desorbitada i poc honrat, és el que ha portat al nostre centenari club a la humiliació de veure`s ara a tercera divisió. Aquest desig que té de netejar la seva imatge davant de l'afició... De quina afició, repeteixo, de quina???? De la mateixa de la que va fugir per cames, per la porta del darrera la passada temporada??? Creïeu-me, estic convençut que això és el que menys preocupa a aquest jugador en aquests moments.
D'altra banda, ja m'agradaria saber l'enorme quantitat d'ofertes que ha pogut rebre aquest figura... Res, per mi és una poma podrida que pot acabar per espatllar la resta d'aquest nou cistell que ens hem comprat aquest any, sobra, així de clar.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-