No siguem ilusos, i que ningú se m'enfadi, doncs lo únic que li interessa a aquest senyor és mantenir a capa i espasa el seu sou, res més. No dubteu ni per un sol instant que si algún equip de superior categoria li hagués respectat la fitxa, Sergio Iglesias ja fotria molts, però que molts dies que ja no seria aquí. Però digueu-me, quin equip pot estar tan sonat com per pagar-li a aquest jugador els 66.000 euros anuals que guanya (segons va dir un bon dia Diari Sabadell).
Ell sap que si vol seguir aquí, el Sabadell no li pot dir que no i tampoc no el pot deixar de pagar el que té per contracte. A mi un jugador que no va tenir el valor d'afrontar la pèssima temporada que va fer davant de la seva afició, un jugador que es va amagar sortint per la porta del darrera molts partits a la Nova Creu Alta, al costat del seu company Orife... Home, que voleu que us digui, aquest perfil de jugador, amb zero compromís, una fitxa desorbitada i poc honrat, és el que ha portat al nostre centenari club a la humiliació de veure`s ara a tercera divisió. Aquest desig que té de netejar la seva imatge davant de l'afició... De quina afició, repeteixo, de quina?
De la mateixa de la que va fugir per cames, per la porta del darrera la passada temporada??? Creïeu-me, estic convençut que això és el que menys preocupa a aquest jugador en aquests moments.
D'altra banda, ja m'agradaria saber l'enorme quantitat d'ofertes que ha pogut rebre aquest figura... Res, per mi és una poma podrida que pot acabar per espatllar la resta d'aquest nou cistell que ens hem comprat aquest any, sobra, així de clar.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!