Jo he sigut un dels més durs SEMPRE ham l'Iglesias.
He de reconèixer que el seu joc mai m'ha agradat. Diuen que és bon jugador, encara que jo això no ho he vist. Que segurament no ha marxat pels calers, vaja, segur, però ara ha signat la fitxa amb el nostre Centre d'Esports Sabadell.
Cobra molts diners, si, però és un jugador que vestirà la samarreta
.
De que serveix com diu el DS tenir-lo entrenant al B
Això crec que a la llarga seria més perjudicial que beneficiós.
No es tracta de perdonar res, no es tracta de donar-li una palmadeta a l'esquena, però també crec que TOTHOM en aquesta vida mereix una segona oprtunitat. Serveix d'alguna cosa tenir tants diners sempre a la graderia
Vaja, jo crec que no. Si més no, penso que si ell s'esforça hauria de tenir les mateixes oprtunitats que els altres, no per res, només perque és a dia d'avui jugador del Sabadell.
I no oblidem, per molt que ens pesi, si ell té aquest contracte i té aquest segon any de contracte no és per culpa seva....
Torno a repetir.... ara ja no si pot fer res, és jugador arlekinat i almenys jo, MAI xiularé a un jugador que porti els quadres blanc i blaus. No ens perjudiquem a nosaltres mateixos, que ja prou feina tindrem per sortir d'aquest pou.
Jo a Sergio Iglesias no el conec com a persona, vaja, molt vagament, però també se'm diu que l'únic que vol és que sortir de la Tercera Divisió amb el Sabadell sigui com una disculpa pel lamentable descens de la temporada passada.
Crec doncs, que per no perjudicar al propi equip, Sergio Iglesias hauria de ser tractat com un més de la pantilla, ja no només pel cos tècnic, sino també pels aficionats.
Demà hem de guanyar al Mataró