No tinc masses ganes de remoure el tema d'aquest jugador pero avui m'he llegit l'entrevista q li fan en el diari " més Sabadell" i el jugador afirma que en qüestió d'una setmana agafarà el ritme per a estar al 100% i que Ramon Moyà compta amb ell i creu q pot ser un futbolista important aquesta temporada, també parla del possible xanxullo de 2 socis del CES que li pagarien "un extra" a part de la seva fitxa i li pregunta com o veu; el Sergio contesta: o vec bé, aquests 2 socis m'han ajudat molt la temporada passada, ells volen molt el Sabadell, i es van preocupar per a la meva situació i NO TINC CAP PROBLEMA EN QUÈ SI VOLEN APORTAR EL SEU GRANET DE SORRA HO FACIN... d'entre les coses importants de l'enquesta el jugador afirma q ell va " voler fer un favor al club rebaixant la seva fitxa" i que el dia de la presentació " va rebre per tots els que no i eren" ( referent-se a les xiulades provinents d tribuna).
Bé després de fer 5 cèntims de les coses que més em sorprenen només vull dir que aquest jugador no m'agrada gens com a persona ni com a futbolista, primerament espero i dessitjo que el Ramon Moya no compti amb ell per a aquesta temporada i que s'el emportin a jugar amb el B si és q té q jugar.... posteriorment dir que trobo una mica de "********" el fet d si acepta ( q pel q sembla a l'entrevista és q sí) q 2 socis arlekinats li paguin aquest "extra", també em dona l'efecte d q vol intentar convèncer a la gent de que com a favor a rebaixat la seva fitxa, intentant dir q no ho hauria d'haver fet, i per últim afirma que s'ha volgut quedar en aquest club per la seva història ( mentida, s'ha quedat perquè ningú el vol, i menys cobrant segons quines quantitats d diners....), sincerament crec q aquest jugador a part de demostrar la temporada passada que era un vago, i molt poc professiona ens vol pendre el pel i vol guanyar-se l'afició a base de les seves falsetats.... en fi tan de bo al desembre trobi algun altre equip i s'en vagi perquè crec q és la taca negra q encara ens queda de la temporada passada.
Una salutació, i disculpeu-me els que sigueu amics d'ell pero jo o vec així, cadascú és lliure d'opinar el q vol.