Autor Tema: Sergio Iglesias  (Llegit 50270 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: S. IGLESIAS (III PARTE Y ULTIMA)
« Respondre #220 el: 07 de Setembre de 2006, 13:25:39 pm »
Buenas noches a todos, primeramente quiero pedir disculpas al Sr Sergio Iglesias y al Sr Fum fum fum por una guasa que quise gastar al forero y amigo fum fum fum en este mismo post en el que afirmaba q Sergio Iglesias y el forero habian sido encontrados juntos en un bar del centro.
Tengo entendido que esta broma a sido molesta y confundida  por ciertos amigos del Sr Iglesias y por el propiamente dicho Fum fum fum y por esta causa e borrado el mensaje y aviso que no haré ninguna coña mas que afecte a terceras personas y que puedan confundir a los foreros de esta página.

Un saludo a todos.

ANEM BÉ si ja no podem gastar cap brometa!  ......  i és que si algú es va molestar pel que vas dir  i  no va entendre que era una broma  :ejem
jo espero que continui la vosta ironia sobre tot entre tu i el fum... (com que no escolto la COPE ...  tinc la vostra informaciò :laugh:)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #221 el: 07 de Setembre de 2006, 16:30:01 pm »
Buenas noches a todos, primeramente quiero pedir disculpas al Sr Sergio Iglesias y al Sr Fum fum fum por una guasa que quise gastar al forero y amigo fum fum fum en este mismo post en el que afirmaba q Sergio Iglesias y el forero habian sido encontrados juntos en un bar del centro.
Tengo entendido que esta broma a sido molesta y confundida  por ciertos amigos del Sr Iglesias y por el propiamente dicho Fum fum fum y por esta causa e borrado el mensaje y aviso que no haré ninguna coña mas que afecte a terceras personas y que puedan confundir a los foreros de esta página.

Un saludo a todos.

ANEM BÉ si ja no podem gastar cap brometa!  ......  i és que si algú es va molestar pel que vas dir  i  no va entendre que era una broma  :ejem
jo espero que continui la vosta ironia sobre tot entre tu i el fum... (com que no escolto la COPE ...  tinc la vostra informaciò :laugh:)

Tot va ser un malentes i no passa res, tot aclarit. Gracies per la puntualitzacio amic ferni, pero no feia falta de veritat. Tothom ho ha acabat entenen com una brometa i no passa absolutament res. I tant que seguirem fen conyetes... Tot i que no se si a don Eduardo Garcia de Loza lo han renovado para esta campaña en la COPE...

jo simplement enveja q no m'haguessiu invitat  :Paletas:  :laugh:  :scut
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #222 el: 07 de Setembre de 2006, 16:39:01 pm »

Un saludo a todos.

Tot va ser un malentes i no passa res, tot aclarit. Gracies per la puntualitzacio amic ferni, pero no feia falta de veritat. Tothom ho ha acabat entenen com una brometa i no passa absolutament res. I tant que seguirem fen conyetes... Tot i que no se si a don Eduardo Garcia de Loza lo han renovado para esta campaña en la COPE...

jo simplement enveja q no m'haguessiu invitat  :Paletas:  :laugh:  :scut

Invitar a on?  :o Jo em perdo molt per aqui ultimament eh? O em faig gran o es que us en feu vosaltres...

... fum fum fum en este mismo post en el que afirmaba q Sergio Iglesias y el forero habian sido encontrados juntos en un bar del centro ...

:smart:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #223 el: 07 de Setembre de 2006, 16:44:31 pm »
Ahhhhh... jajaj si que em faig gran si... bueno no et preocupis Randel... un altre dia quedem tu i jo... es q per mi tres ja son multitud... masses valleruga i poc forat...

jo només em referia a anar al Bar  :Paletas: Despres el que tu busquis ja ... és cosa teva  :Hecho_polvo:

:laugh: :bandera

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #224 el: 07 de Setembre de 2006, 16:49:12 pm »
Ahhhhh... jajaj si que em faig gran si... bueno no et preocupis Randel... un altre dia quedem tu i jo... es q per mi tres ja son multitud... masses valleruga i poc forat...

jo només em referia a anar al Bar  :Paletas: Despres el que tu busquis ja ... és cosa teva  :Hecho_polvo:

:laugh: :bandera

Jajaja no la liem mes... que prou en vaig tenir ja ahir amb aquestes coses... a mes ens estem desviant del tema del post... Jo no hi busco res als bars... i menys gent...

entra al msn i parlem. Deixem de molestar a la gent que vol llegir i parlar del Sergio  ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #225 el: 08 de Setembre de 2006, 19:53:28 pm »
No tinc masses ganes de remoure el tema d'aquest jugador pero avui m'he llegit l'entrevista q li fan en el diari " més Sabadell" i el jugador afirma que en qüestió d'una setmana agafarà el ritme per a estar al 100% i que Ramon Moyà compta amb ell i creu q pot ser un futbolista important aquesta temporada, també parla del possible xanxullo de 2 socis del CES que li pagarien "un extra" a part de la seva  fitxa i li pregunta com o veu; el Sergio contesta: o vec bé, aquests 2 socis m'han ajudat molt la temporada passada, ells volen molt el Sabadell, i es van preocupar per a la meva situació i NO TINC CAP PROBLEMA EN QUÈ SI VOLEN APORTAR EL SEU GRANET DE SORRA HO FACIN... d'entre les coses importants de l'enquesta el jugador afirma q ell va " voler fer un favor al club rebaixant la seva fitxa" i que el dia de la presentació " va rebre per tots els que no i eren" ( referent-se a les xiulades provinents d tribuna).
Bé després de fer 5 cèntims de les coses que més em sorprenen només vull dir que aquest jugador no m'agrada gens com a persona ni com a futbolista, primerament espero i dessitjo que el Ramon Moya no compti amb ell per a aquesta temporada i que s'el emportin a jugar amb el B si és q té q jugar.... posteriorment dir que trobo una mica de "********" el fet d si acepta ( q pel q sembla a l'entrevista és q sí) q 2 socis arlekinats li paguin aquest "extra", també em dona l'efecte d q vol intentar convèncer a la gent de que com a favor a rebaixat la seva fitxa, intentant dir q no ho hauria d'haver fet, i per últim afirma que s'ha volgut quedar en aquest club per la seva història ( mentida, s'ha quedat perquè ningú el vol, i menys cobrant segons quines quantitats d diners....), sincerament crec q aquest jugador a part de demostrar la temporada passada que era un vago, i molt poc professiona ens vol pendre el pel i vol guanyar-se l'afició a base de les seves falsetats.... en fi tan de bo al desembre trobi algun altre equip i s'en vagi perquè crec q és la taca negra q encara ens queda de la temporada passada.

Una salutació, i disculpeu-me els que sigueu amics d'ell pero jo o vec així, cadascú és lliure d'opinar el q vol.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #226 el: 08 de Setembre de 2006, 19:58:38 pm »
Home ferni en certa part estic d'acord amb tu, però si el jugador ha rebaixat la seva fitxa tot i que rebre aquests diners d'uns socis, crec que l'entrenador el podia donar una oportunitat i havera si ens canvia la sensació vers a ell que teniem com a jugador ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #227 el: 08 de Setembre de 2006, 20:09:19 pm »
hoy en mas sabadell el diario ese de la ciudad sale una entrevista ke le han echo donde ponia de subtitulo en grande despues de ke los aficionados lo silvaran o algo parecido xDD :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #228 el: 08 de Setembre de 2006, 20:30:53 pm »
Doncs jo no estic gens d'acord amb en ferni... es més m'indigna llegir tantes falàcies.

Primera de tot, Sergio Iglesias ha reduit la seva fitxa a més de la meitat segons el president Soteras.
Segon punt, dos socis a nivell personal li pagaran un diner extra com a compensació... aixo es com si tu l'any pasat agafes i perque t'agrada el Cañadas el convides a sopar al Rich... per dir algo.
Més punts: es veritat que Iglesias ha pagat el pato per tots els que van jugar l'any pasat. Ell no es culpable del descens, com a minim no ell tot sol... en tot cas ho serà com a part de la plantilla. Tots tenen la mateixa culpa per igual desde Iglesias fins a l'heroi Cañadas... que tant heroi i se'n va al Jaén.
******** dius que es l'Iglesias? M'agradaria a tu veure com renuncies a un molt bon contracte del qual et queda un any legal per complir-lo. Per molt ******** que diguis que es, es l'unic que ha tingut COLLONS de quedar-se. Et recordo que molts han seguit a Segona B, pero tambe n'hi ha hagut que han cambiat el Sabadell per equips de TERCERA. Però clar, el que es queda es el ********.

El que dius de posar-se en forma en una semana tambe es mentida ja que jo tambe he llegit l'entrevista i no diu aixo... diu que a nivell fisic està en forma... el que necessita es mentalitzar-se psicològicament i que en aquest aspecte en dos setmanes estarà al 100%. Jo soc jugador, i ha de ser molt xungo el que està passant l'Iglesias.

I el que si que no t'accepto de cap de les maneres es que diguis que es mala persona quan ni tan sols el coneixes.

company fum, fum, fum entenc la teva postura i és veritat q si a mi em prometen l'oro i el moro doncs no m'agradaria renunciar a uns diners q s'em van prometre durant 2 temporades.
Ara ve jo se que va fer aquest jugador la temporada passada desd la jornada 1 a la 38,  i clar q l'any passat van fallar  tots pero aquest jugador abans de començar a fallar  tots ja estava fent el seu papelón de vago arrastrant-se per tots els camps d segona b ( osigui q lo de caminar pels camps a la jornada 1 ja o feia, no em val el fet q internament s'anés complicant la cosa al llarg de la temporada), aquest jugador ja em va demostrar la temporada passada per on es passava els colors i la història d'aquest club, a mi q consti q no m'emprenya q estigui disposat a seguir en el club i segons diu: "fer-ho lo millor possible" cosa q no li costarà massa millorar lo de la temporada passada si vol.... el q m'emprenya és q ens vengui la moto en segons quines coses i q faci aquest papelón de víctima.
Sobre el tema dels 2 socis q li pagaran una part extra no n'haig d fer res, ja o se, només m'empipa la manera d quedar bé q té a l'entrevista i weno per suposat q si accepta això em demostrarà ser molt poca cosa...a més no diguis q a tingut COLLONS de quedar-se ja q tots sabem el perquè s'ha quedat... q ets dels q et penses q aquest jugador sent els colors? :laugh: i per últim dir-te q és veritat q no el conec en persona ( ni ganes) pero q veient el paper q va fer la temporada passada, la manera d'expressar-se tan el dia q va sortir a l'Arlekinat com en aquesta enquesta i el seu caràcter victiminal desd q va acabar la temporada doncs estic amb molt dret d dir q és una mala persona. Continuo dient q el vull ven lluny de la nostra entitat.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #229 el: 08 de Setembre de 2006, 20:36:17 pm »
Jo penso més o menys igual q el fum,fum,fum i m'agradaria recordar una coseta, i és q akests q li paguen akests 9.000 euros són els mateixos q li van fer el contracte q tenia fins ara, i q per a mi li paguen akests diners pq es deuen sentir una mica "culpables", per dir-ho d'alguna manera, de que el jugador hagi arribat a akesta situació amb el club i amb una part de l'afició. El sabadell no el volia, val, però no pq fos un mal jugador, sino pq cobrava massa, ara ja no poden tirar-li en cara els diners. I trobo de lo més normal q no jugui akest cap de setmana si últimament ha entrenat menys q els companys i estava amb el cap en una altra cosa. Recordem també q gairebé no ha jugat a la pretemporada i tp seria una tonteria dir q potser no té el mateix ritme q altres jugadors. Ara només keda deixar-lo trankil una mica i veure si és el mateix jugador de l'any passat o si pel contrari és el jugador q ens vol demostrar a tots q realment si q sap jugar a futbol.

ferni20

• Visitant
« Respondre #230 el: 08 de Setembre de 2006, 20:39:05 pm »
no acabo d'entendre l'interés de molta de gent d q aquest jugador segueixi vivint del CE Sabadell,  jugadors d qualitat similar a ell o millors en podem trobar a grapats a Segona B i Tercera i de ben segur sense voler tan protagonisme i tenir tan victimisme com ell.
Crec que entre tots plegats li estem donant massa importància al tema d'aquest jugador, sembla q tinguem de la temporada passada a un "Ronaldinho"a la plantilla; només demano q es tanqui difinitivament aquest tema; i que els q el defensin el segueixin defensant i potser puguin gaudir d'alguns minuts veient-lo a la NCA mentre q els q el critiquem com jo doncs seguiré esperant q marxi pero tin clar i ja ho he dit en altres posts que si realment el Moya el vol a l'equip s'el tractarà com un més i no seré pas jo el q el xiuli ( tmp l'aplaudiré evidentment), pero ens tocarà acceptar-lo com un més, cap problema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #231 el: 08 de Setembre de 2006, 20:49:32 pm »
Ha estat força interessant llegir les vostres opinions (ferni/fum...) i de la mateixa manera que el BIRRI es posiciona pro-fum..., el meu parer és més com ho veu el ferni.
Jo entenc que ell defensi el que ha pactat en un contracte i no i vulgui renunciar, fins aquì bé, més enllá nosaltres Som el  :bandera i els nostres interessos són uns altres, sóc del parer de buscar-li un destí, si no ha estat ara que sigui pel mercat d'hivern, i això suposa que formi part de la plantilla i estigui en condicions de poder fitxar en qualsevol moment.
De totes maneres que no vagi de víctima, és aquì perquè no ha trobat a on anar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #232 el: 08 de Setembre de 2006, 20:52:55 pm »
ferni posa't en la pell del jugador o del club per un moment i deixa de mirar-ho sempre des de fora. Si a tu et fan un contracte de 2 anys, cobrant cada any 11 kilos, series capaç de "regalar" el teu segon any i marxar a un altre ekip? O series capaç de rescindir-li el contracte a akest jugador pagant-li la meitat del seu sou i fitxant un altre jugador dels q dius q hi ha a puñaos a segona b o tercera i q cobren la meitat del seu sou? (que no em diguin a mi després q el fan fora pq cobra massa pq ens gastem els mateixos calers). Ja no es parla només de si és dolent o és bo, s'està parlant de que hi ha unes coses signades i que el jugador és el primer que no en té la culpa, i sinó que s'haguessin fet bé des d'un principi als despatxos. Està clar q si a mi ara em ve la generalitat i em diu q em rebaixen el sou a la meitat doncs com q no acceptaré saps? I si no q em donin una sortida digne, no me n'aniré de gratis ni per molt menys de la meitat del meu sou, tot al contrari, demanaré més, q no sóc pas jo el q vull trencar el contracte.

ferni20

• Visitant
« Respondre #233 el: 08 de Setembre de 2006, 21:04:54 pm »
ferni posa't en la pell del jugador o del club per un moment i deixa de mirar-ho sempre des de fora. Si a tu et fan un contracte de 2 anys, cobrant cada any 11 kilos, series capaç de "regalar" el teu segon any i marxar a un altre ekip? O series capaç de rescindir-li el contracte a akest jugador pagant-li la meitat del seu sou i fitxant un altre jugador dels q dius q hi ha a puñaos a segona b o tercera i q cobren la meitat del seu sou? (que no em diguin a mi després q el fan fora pq cobra massa pq ens gastem els mateixos calers). Ja no es parla només de si és dolent o és bo, s'està parlant de que hi ha unes coses signades i que el jugador és el primer que no en té la culpa, i sinó que s'haguessin fet bé des d'un principi als despatxos. Està clar q si a mi ara em ve la generalitat i em diu q em rebaixen el sou a la meitat doncs com q no acceptaré saps? I si no q em donin una sortida digne, no me n'aniré de gratis ni per molt menys de la meitat del meu sou, tot al contrari, demanaré més, q no sóc pas jo el q vull trencar el contracte.

birri si jo m'hi posso, el q passa q a veure parteixo de la idea q jo en el meu treball sigui el q sigui m'hi deixo els cuernos des d'un principi i aquest jugador l'any passat pel q staba cobrant va fer realment el ridícul i tal com he dit al fum fum fum o va fer des d'un principi no em val la "mala maró" q i va haber al club dsp, és per això q no puc possar-me en el cos del jugador quan es tracta d'un jugador q l'any passat s'en va enfotre d tots nosaltres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #234 el: 08 de Setembre de 2006, 21:05:33 pm »
Jo també insisteixo, ell està en aquesta situació perquè NO TROBA EQUIP (ni 2B ni 3a ni Champions League).
El Crivillé em va decepcionar molt, però ell almenys no ha matxacat el club i s'ha anat ràpid a on olorava calers (jove però busca calers com un veterà acabat). El Iglesias és el mateix prototipus de mercenari però amb la diferència que a ell se li ha acabat el crèdit com a bon futbolista.
En fi, només espero que li trobin equip al desembre, encara que sigui cedit al 50% amb qualsevol altre club.
A mí m'importa una m**** que ara vulgui esforçar-se, per mí se li pot donar fitxa per si es lesionen els jugadors de la seva posició, però tampoc em fa gràcia trobar-me'l a la grada de la NCA.
Jo segurament, si juga (que espero que no) el xiularé.
I encara que alguns no em creguin, entenc que ell defensi el seu contracte laboral, però potser ell també hauria d'haber entés que gran part de l'afició no suporta que un jugador de futbol (privilegiat ja per ser-ho) defensi un contracte que es va signar per jugar aquest any 2 categories per sobre.
Honor al Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #235 el: 08 de Setembre de 2006, 21:15:37 pm »
Senyors... fixeu-vos si confio amb el Sergio Iglesias que publicament en el foro accepto apostes de qui vulgui en q Sergio Iglesias farà una bona temporada amb el CE Sabadell...

No va mas...

......... respecto la teva confiança amb aquest jugador pero no la comparteixo.
Per a q no tinguem q tenir discusions com aquestes més val q la directiva tingui en compte els casos com els d'en Sergio Iglesias, en prengui exemple i MAI + es cometin errors tan grans com els de l'any passat.

ferni20

• Visitant
« Respondre #236 el: 08 de Setembre de 2006, 21:58:54 pm »
jajajjajajajaj impresionant fum fum fum, és impressionant..... si vols li farem un monument aquest MERCENARI donant-li les gràcies per haber-se quedat aquí, pobret.
A més és indignant q et fiquis amb l'afició del Sabadell per com tractem alguns el cas particular d'un jugador q ens va fer fer el ridícul l'any passat per tot arreu on anavem, clar q no va ser l'únic pero ell va ser el primer això t'ho ben asseguro.
Tu digues el q vulguis, el Cañadas se n'haurà anat                       ( evidentment q se n'ha anat a jugar a un altre equip, no es quedarà a Tercera un jugador del seu nivell, siguem realistes) pero se n'ha anat deixant-nos un bon record dsp de la impressionant temporada q va fer l'any passat per sobre de tota aquella pandilla de........... i si mai torna això o recordarem tots, al igual q digues el q vulguis no li perdonarem mai la temporada q va fer Sergio Iglesias l'any passat encara q aquesta marqués 30 gols, cosa q no farà perquè.. perquè no crec q demostri res aquest jugador, dubto q sui cap samarreta de futbol aquest home, les suo més jo això q no m'en posso mai cap i no jugo a futbol fa temps.
En fi crec q defenses lo indefensable, només et puc compendre en el sentit d q volgués cobrar el q li van prometre q cobraria pero q no vulguis vendrens la moto tu tmb q a sigut l'unic q a tingut collons d quedar-se vinga home..... el q passa q no el volen enlloc aquest home.

ferni20

• Visitant
« Respondre #237 el: 08 de Setembre de 2006, 22:05:58 pm »
seguiu insultant... i seguiu valorant el treball dun PROFESSIONAL que fa la SEVA FEINA amb atacs personals i insultant-lo si senyor...

a) professional? si en fos no caminaria per un camp de futbol, al futbol s'ha de correr.
b) fa la seva feina? la seva feina q jo sàpiga no l'ha fet, a estat present pero no la pas feta, el q passa q no es van pendre mesures en el seu moment.
c) atacs personals? jo no l'ataco personalment, només he fet comentaris de coses d'ell esportives i extraesportives q em semblen mal fetes, i si tan personals son q no les contesti en una entrevista, q digui q no en vol parlar i punto.
d) insults? cap, simplement l'hem descrit com el que és.

ara si q tanco aquest tema, q sembla q tinguem comissio per parlar d'aquest jugador.

ferni20

• Visitant
« Respondre #238 el: 08 de Setembre de 2006, 22:16:54 pm »
A més és indignant q et fiquis amb l'afició del Sabadell per com tractem alguns el cas particular d'un jugador q ens va fer fer el ridícul l'any passat

Doncs mira, diré una cosa que no volia dir pq ara si que us em tirareu tots a sobre. Pero la aficio del Sabadell va tenir una part important de la culpa de que es baixes! Aixi de clar i català.

Per cert em fa molta gracia com afirmes que segur que el Sergio Iglesias no fotrà res aquest any... ets la PITONISA LOLA o algo per l'estil?

part important de culpa? si q la van tenir clar, sempre pequem de tontos i de tenir massa paciència, potser hauríem de tenir-ne menos al enganyar-nos com ens van enganyar a tots la temporada passada.
Dic q no farà res aquesta temporada perquè primerament no crec q li donguin tmp masses oportunitats + sumat a q no crec en els treballadors q d'un dia per l'altre passen d fer mol malament la seva feina a fer-la molt bé.... potser si q d'aqui uns quants anys se n'adonarà q ser jugador d futbol és una altre història i q no és el " cobrar mucho i trabajar poco" q alguns treballadors es creuen.
Crec q és molt més greu el que estàs fent tu ficante amb una afició q està amb l'equip a les bones hi ha les males ( l'any passat es va demostrar) q no pas el ficar-se amb el caràcter       ( insultant-lo NO) i l'actitud q està tenint un jugador del CES tan amb l'equip com amb l'afició.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #239 el: 08 de Setembre de 2006, 22:46:05 pm »
nois no us doneu compte que no pareu de donar-li voltes al mateix???

el sergio ara mateix es jugador del sabadell 100% i el temps dirá si fará una temporada collonuda o no.
el tema dels ex-directius que li pagan els calers dons.... jo ja vaig dir que es una cosa personal entre ells, es com si a mi un encarregat be i em diu que em pagará uns calers per seguir fent el meu treball, tots acepteriam el que li han oferit al sergio.
i jo voldria dir-vos que el tema s´está personalitzant massa entre vosaltres dos potser valdria que paresiu i demá amb el cap fresc potser veieu les coses diferents (aixo es un consell de amic foreru  ;)   )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/