Autor Tema: Sergio Iglesias  (Llegit 50271 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: S. IGLESIAS (III PARTE Y ULTIMA)
« Respondre #240 el: 08 de Setembre de 2006, 22:46:30 pm »
Senyors... fixeu-vos si confio amb el Sergio Iglesias que publicament en el foro accepto apostes de qui vulgui en q Sergio Iglesias farà una bona temporada amb el CE Sabadell...

Per cert em fa molta gracia com afirmes que segur que el Sergio Iglesias no fotrà res aquest any... ets la PITONISA LOLA o algo per l'estil?

estem perden en Nord, no cal contradir-se fum... , com pots dir les dues coses a la vegada?

ferni20

• Visitant
« Respondre #241 el: 08 de Setembre de 2006, 22:51:32 pm »
nois no us doneu compte que no pareu de donar-li voltes al mateix???

el sergio ara mateix es jugador del sabadell 100% i el temps dirá si fará una temporada collonuda o no.
el tema dels ex-directius que li pagan els calers dons.... jo ja vaig dir que es una cosa personal entre ells, es com si a mi un encarregat be i em diu que em pagará uns calers per seguir fent el meu treball, tots acepteriam el que li han oferit al sergio.
i jo voldria dir-vos que el tema s´está personalitzant massa entre vosaltres dos potser valdria que paresiu i demá amb el cap fresc potser veieu les coses diferents (aixo es un consell de amic foreru  ;)   )

panso, ´si que estem personalitzant massa entre el fum fum i jo el tema pero no pateixis q som amics jeje, ara ve cert q tenint-lo com el tinc al messenger és més pràctic discutir-ho per allà q no pas enrredar tant aquest post :ejem

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #242 el: 08 de Setembre de 2006, 22:53:47 pm »
...Doncs mira, diré una cosa que no volia dir pq ara si que us em tirareu tots a sobre. Pero la aficio del Sabadell va tenir una part important de la culpa de que es baixes! Aixi de clar i català...

Jo aixo tambe ho crec... Si es tracte de repartir culpes, l'aficio tambe en tenim.  :yes:

Per prepotens i per creure'ns que pujariem a 2a A sense baixar de l'autobus. Aixo va comportar que el 3er o 4rt partit ja es demanes un entrenador nou. Que a la 8a jornada un altre, un tercer... i fins que vingues un 4rt.

La culpa tambe va ser, logicament, de la directiva al fer masa cas de les barbaritats que es van a arribar a dir en aquest forum. Haurien d'haver sabut que aqui som 600ipico entrenadors i 4 caps quadrats que no saben veure mes d'un pam enlla i que cada un te les seves propies idees del seu "equip ideal".

Si vols portar una empresa, no fas cas dels accionistes. Tu fas l'estrategia i els accionistes l'aproven o desaproven. Pero ets tu qui fa i desfa a l'empresa per portar-la a uns objectius.

Si ells creien en el "projecte Mora", doncs haver passat de critiques i certes mongolitats publicades i haver-lo aguantat fins a mitja temporada. I en cas de canvi al desembre, s'agunta al nou i tambe se li dona confiança. El que no pot ser es arribar al 4rt entrenador home... aixo es d'un club bananero com podia ser, perdoneu-me per l'exemple, l'Atletic de Madrit a l'era Gil y Gil

I crec que no fa falta que segueixi... En tenim, alguns mes que altres, part de culpa i no s'ens tindrien de caure els anells per reconeixer-ho.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Entrenador
« Respondre #243 el: 08 de Setembre de 2006, 23:12:11 pm »
Senyors... fixeu-vos si confio amb el Sergio Iglesias que publicament en el foro accepto apostes de qui vulgui en q Sergio Iglesias farà una bona temporada amb el CE Sabadell...

Per cert em fa molta gracia com afirmes que segur que el Sergio Iglesias no fotrà res aquest any... ets la PITONISA LOLA o algo per l'estil?

estem perden en Nord, no cal contradir-se fum... , com pots dir les dues coses a la vegada?

Ui ui... aqui les aposten son amb els quartos per davant... jo del ferni no he vist cap aposta...

a mi em sembla que no el pots tractar de Pitonisa Lola quan tu has fet el mateix, per més caler que posis a l'aposta

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #244 el: 08 de Setembre de 2006, 23:24:12 pm »
Havera no hi doneu més voltes al tema, ja opinarem del Iglesias quan tingui la seva oportunitat amb en Ramon Moya, després ja opinarem contructivament esclar, com fem amb qualsevol jugador. Estem sempre tirant m**** i apart sempre donem voltes als temes que en principi hauren d'estar més que tancats
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Entrenador
« Respondre #245 el: 08 de Setembre de 2006, 23:34:16 pm »

No va mas...

Ara segueixo dient que lo meu era una aposta amb tota regla i de veritat i encara no veig ningu que hi jugui.

:surprised: doncs va, jo acepto el repte :D

...no et discutirè la qualitat com a futbolista del Sergio I, per mi la ramena molt bé la pilota, però no n'hi ha prou amb això aquest home no quadra en el CES i estic convençut que el seu lloc en el terreny de joc és i serà tota la temporada per en NAUZHET.
Per això t'accepto el repte

em sembla que els diners a apostar s'haurien d'invertir en un sopar o per l'estil, jo no vull diners però si estaria bé un qui perd paga i aixì en gaudiriem les dues parts, això si uns gratis i els altres cotitzant

HI HA ALGÚ MÉS QUE ES POSICIONA ? ??  ???   ????[/b]

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #246 el: 08 de Setembre de 2006, 23:36:37 pm »
Et dic una cosa amic vic... als partits de pretemporada en q ha participat el sergio sempre ha entrat pel juanje...  :ejem

• Entrenador
« Respondre #247 el: 08 de Setembre de 2006, 23:38:28 pm »
SI, però jo ho veig d'aquesta altra manera, potser estic equivocat però per mi el NAUZHET és el recanvi natural del Sergio I.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #248 el: 08 de Setembre de 2006, 23:39:43 pm »
Bueno però ho has de mirar de la manera de l'entrenador, no de la teva!  :laugh:

• Entrenador
« Respondre #249 el: 08 de Setembre de 2006, 23:42:18 pm »
Bueno però ho has de mirar de la manera de l'entrenador, no de la teva!  :laugh:
i qui et diu que l'entrenador  ho donava per definitu el canvi que feia a la pretemporada, aquells partits són per fer proves,
i si li envio un privat al Moya i canvia d'opinió ell :oooooo:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #250 el: 11 de Setembre de 2006, 12:40:31 pm »
hola, hasta ahora no he querido intervenir pero veo que tengo que hacerlo, esto es un foro, y una opinión libre, y ha de respetarse como yo respeto la de los demás, pero algunos no teneis ni **** idea de lo que decís, parece que lo sepais todlo y nlo teneis ni zorra de muchas cosas. cuanto listín hay por aqui..no me lo pensaba. de entrada ahora los que hablais de que se queria quedar cobrando lo que cobra...que hariais vosotros?vais de sobrados o que?va va, no ser tan pimpines, cada uno defiende lo suyo, el club lucha por sus intereses y el por lo soyo. que sepasi que ha rabajado mas de la mitad de su sueldo y os asegura que tenia equipos que le daban mas de lo que se va a quedar ganando aqui y en tercera. osea, que espero que este sea el ultimo mensaje sobre este tema, no escribo para ofender, pero me toca las p... que alguno hable tanto y de mas..siempre fuí defensor de sergio iglesias, indepentientemente de mi gran amistad con el, pero hay que ser persona, humano, y so repito, hay muchas cosas que no sabeis, deciros tambien que todas las chorradas que algunos poneis sobre el a el le resbala, hay muchos que le apoyais, y eso el lo agradece muchisimo. el acepta las criticas, peo algunos pasais de las criticias como futbolista a algo mas fuerte como persona, yo tambien soy un pesetero pues, y un mercenario, y tu, y tu y el otro y el otro..lo dicho, el sigue aqui, está muy implicado y no es un problema en el vesturario, sino informaros bien, apoyar a todo jugador que lleve nuestra camisita, o que pasa, que si marca no lo celebrareis???hasta pronto.visca el sabadell, a muerte con nuestros colores.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #251 el: 11 de Setembre de 2006, 13:01:26 pm »
una cosa clara... k se kede si se ha de kedar, pero como él ha dicho de jugar contra la Rapitenca NI PENSARLO!!! este ekipo FUNCIONA!!!! y solo lo puede j**** una persona y esa es SERGIO IGLESIAS!!! Tal y como e visto jugar el año pasado es la unika persona k puede desestavilizar el ekipo!!! asi k espero k ya k se keda, se kede bien trankilo y calladito sino juega... y no desestavilice un ekipo k funciona.... y espere su oportunidad... k sinceramente espero k no se presente...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #252 el: 11 de Setembre de 2006, 15:40:20 pm »
una cosa clara... k se kede si se ha de kedar, pero como él ha dicho de jugar contra la Rapitenca NI PENSARLO!!! este ekipo FUNCIONA!!!! y solo lo puede j**** una persona y esa es SERGIO IGLESIAS!!! Tal y como e visto jugar el año pasado es la unika persona k puede desestavilizar el ekipo!!! asi k espero k ya k se keda, se kede bien trankilo y calladito sino juega... y no desestavilice un ekipo k funciona.... y espere su oportunidad... k sinceramente espero k no se presente...

:laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Viva el respeto !!! L'unica cosa que desestabilitza l'equip poden ser opinions com akesta.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #253 el: 11 de Setembre de 2006, 15:47:16 pm »
yo lo unico que se, esque no quiero que este jugador juege ni un solo partido esta temporada.
el equipo va bien, asi, que espero que no haya que utilizar al señor sergio ni un minuto

y repito, a mi no se me olvida que este señor, se fue por la puerta de atras i NO DIO LA CARA EL DIA DE NUESTRO DESCENSO

yo, no olvido ni perdono, lo siento, pero no quiero ver jugar a este jugador con nuestra camiseta nunca mas

cada uno tiene su opinion, ni los pro iglesias van a convencernos a los que no lo queremos ni al reves, yo si juega no lo silvare, ni mucho menos, pero contra menos juege mejor, i si no juega NI UN MINUTO, todavia mejor

y PUNTO

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #254 el: 11 de Setembre de 2006, 15:47:54 pm »
este tema ya cansa...! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #255 el: 11 de Setembre de 2006, 15:50:33 pm »

:laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Viva el respeto !!! L'unica cosa que desestabilitza l'equip poden ser opinions com akesta.

Si no es x faltarli el respecte a l'Iglesias... pero eske es vritat, un jugador que esta aqui a disgust, que se sap que no jugarà... l'únic que pot obtar es a desastabilitzar l'equip... i si juga... doncs hem sembla que no te nivell x a fer-ho i empitjoraria el que tenim jugant ara...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #256 el: 11 de Setembre de 2006, 15:56:46 pm »
A mi em sembla un jugador molt valid i que se l'ha de respectar i permetre jugar. Pero també penso que jo ara mateix no treuria a ningu de l'equip per fer-lo entrar, ni a ell ni a un altre  :beer2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #257 el: 11 de Setembre de 2006, 16:01:05 pm »

Si no es x faltarli el respecte a l'Iglesias... pero eske es vritat, un jugador que esta aqui a disgust, que se sap que no jugarà... l'únic que pot obtar es a desastabilitzar l'equip... i si juga... doncs hem sembla que no te nivell x a fer-ho i empitjoraria el que tenim jugant ara...

El que està clar que surt amb les mateixes opcions que qualsevol altre i s'haurà de guanyar el lloc a l'equip. Et dic i t'afirmo que ell no s'ha quedat a disgust aqui, el Sabadell a estat sempre la primera opció. Per acabar, te nivell més que suficient com per jugar a Tercera amb el Sabadell.

Els unics que el desestabilitzen son els mitjans de comunicació que només tiren m**** sobre el tema. Ara ja no tant.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #258 el: 11 de Setembre de 2006, 16:01:36 pm »
Com la majoria sabeu, jo mai he sigut un gran defensor de l'Iglesias..... però pel que he vist i m'han dit, sense anar més lluny ahir, i no era cap amic ni ningú del seu entorn, sino un company de vestidor, doncs que està molt implicat amb l'equip i que està amb moltes ganes.
És jugador del Sabadell i per tan quan jugui l'hem d'animar com a qualsevol altre.
Igualment jo, com penseu alguns, mentre les coses vagin, com van fins ara, no faria pas canvis. Però és que això és de calaix  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #259 el: 11 de Setembre de 2006, 16:07:55 pm »
Econòmicament, jo no era partidari de que es quedés amb el que cobrava. Ara, amb el que cobrarà, crec que si és pot quedar.

Esportivament, l'entrenador és el que ha de decidir si el vol o no, i si ha de jugar i quan ho ha de fer. A mi, el seu tipus de joc no em convenç, però en un partit com el d'ahir, amb el 0-3, hagués robat boles i hagués 'pacificat' el joc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...