Com podem dir que està a disgust i q se sap q no jugarà? Ell ha tingut ofertes on cobraria més del q acabarà cobrant akesta temporada i tot així s'ha kedat. S'ha kedat akí per demostrar que és un jugador vàlid i vol ajudar l'ekip a tornar a segona b. I a més el moia ha reconegut q si q compta amb ell, només va començar a desdir-se quan li van arribar les ordres "des de dalt". Akesta pretemporada ha jugat només dues parts de 45 minuts, sent a st cugat el millor jugador sense cap mena de dubte i demostrant a manlleu que pot donar més trankilitat i contundencia al centre del camp q el juanje, però és q són jugadors molt diferents i que hauran de jugar, segurament, en circumstàncies diferents. Quants de l'any passat han estat capaços de kedar-se per intentar pujar-nos una altra vegada? I si torna algun Hammouch o algun Txiqui (per dir jugadors carismàtics per al seguidor arlekinat) els rebreu amb els braços oberts i aplaudint-los després de deixar-nos tirats a tercera per molts anys que haguessin estat en el sabadell durant el passat? Són jugadors als quals els tinc molt de respecte, però no mesperava que marxessin, sobretot després de dir un d'ells q no se li caurien els anells si hagués de jugar a tercera amb el sabadell (ja ho veig, anant a l'hospitalet i a sobre reconeixent q cobraria menys) . Això de l'iglesias si que és implicació, la dels q donaven un petó a l'escut i després han marxat amb la cua entre les cames no. A mi l'any passat no m'agradava com jugava l'iglesias i això li he dit jo a ell directament de tu a tu i ho hem parlat amb molt de respecte i no m'ha mossegat eh? Però si acaba jugant akest any i a sobre ho fa bé no dubteu amb que també li ho diré, i també de tu a tu. No sempre s'han de dir les coses dolentes per molt malament q et caigui algú. Hi ha molts jugadors que ho han fet bé la primera temporada i han fet després una temporada desastrosa, per què no li donem una oportunitat pq ens demostri que també pot passar justament el contrari, fent una primera temporada discreta o dolenta i una segona de molt bona? Ell està contentíssim amb l'ambient d'akest any al vestuari i amb els seus nous companys, i lo millor és q té ganes de fer bé les coses... deixem-lo treballar i si es guanya un lloc a l'ekip animem-lo, que no se l'haurà pas guanyat per casualitat akest lloc.