Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.
Hi ha un jugador de la plantilla actual que hagués encaixat a la perfecció en l'equip de l'any passat. Qui és ?
Cita de: skatalites en 17 de Novembre de 2024, 13:53:59 pmHi ha un jugador de la plantilla actual que hagués encaixat a la perfecció en l'equip de l'any passat. Qui és ?te el pèl arrissat?
Per cert,el pobre noi que donava el partit, no sap llegir o parlar?.....nurtell,gondi,marrau...jaja m'he fet un fart de riure....
Cita de: skatalites en 17 de Novembre de 2024, 13:53:59 pmHi ha un jugador de la plantilla actual que hagués encaixat a la perfecció en l'equip de l'any passat. Qui és ?Pff si eh! Misma reflexión hice la semana pasada.
Cita de: jaume en 17 de Novembre de 2024, 14:42:44 pmPer cert,el pobre noi que donava el partit, no sap llegir o parlar?.....nurtell,gondi,marrau...jaja m'he fet un fart de riure....Si si jeje, pobre potser no tenía els noms a ma i tenía que llegir de lluny la samarreta
Cita de: mss en 17 de Novembre de 2024, 14:47:04 pmCita de: jaume en 17 de Novembre de 2024, 14:42:44 pmPer cert,el pobre noi que donava el partit, no sap llegir o parlar?.....nurtell,gondi,marrau...jaja m'he fet un fart de riure....Si si jeje, pobre potser no tenía els noms a ma i tenía que llegir de lluny la samarretaEll deu tenir el full de les alineacions,al igual li han donat aixi...per cert recordo a cert recinte de la capital que segons el marcador erem el...Sabadel
Cita de: david23 en 17 de Novembre de 2024, 14:04:50 pmCita de: skatalites en 17 de Novembre de 2024, 13:53:59 pmHi ha un jugador de la plantilla actual que hagués encaixat a la perfecció en l'equip de l'any passat. Qui és ?Pff si eh! Misma reflexión hice la semana pasada.Decian que venía de una larga lesión y que estaba cogiendo ritmo pero ahora ya han pasado unas cuantas semanas y lo veo igual ...
Cita de: creative en 17 de Novembre de 2024, 15:12:32 pmCita de: mss en 17 de Novembre de 2024, 14:47:04 pmCita de: jaume en 17 de Novembre de 2024, 14:42:44 pmPer cert,el pobre noi que donava el partit, no sap llegir o parlar?.....nurtell,gondi,marrau...jaja m'he fet un fart de riure....Si si jeje, pobre potser no tenía els noms a ma i tenía que llegir de lluny la samarretaEll deu tenir el full de les alineacions,al igual li han donat aixi...per cert recordo a cert recinte de la capital que segons el marcador erem el...SabadelUn clàsic de "castellanoparlante" tot un José María García ho deia sempre per la radio i em fotía dels nervis
Cita de: skatalites en 17 de Novembre de 2024, 15:09:30 pmCita de: david23 en 17 de Novembre de 2024, 14:04:50 pmCita de: skatalites en 17 de Novembre de 2024, 13:53:59 pmHi ha un jugador de la plantilla actual que hagués encaixat a la perfecció en l'equip de l'any passat. Qui és ?Pff si eh! Misma reflexión hice la semana pasada.Decian que venía de una larga lesión y que estaba cogiendo ritmo pero ahora ya han pasado unas cuantas semanas y lo veo igual ...De qui parleu?