Autor Tema: Badalona Futur - CE Sabadell ( Diumenge 15 de Decembre 18:00 )  (Llegit 2887 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
  • Gènere: Masculí
Re:Badalona Futur - CE Sabadell ( Diumenge 15 de Decembre 18:00 )
« Respondre #100 el: 16 de Desembre de 2024, 15:17:19 pm »
El problema de cuestionar al entrenador a estas alturas de la temporada es que cualquier cambio tiene altas probabilidades de ir a peor (hace falta tiempo para conocer jugadores, adaptación a las nuevas ideas...).

En estos casos, creo que lo que hay que hacer es hablar con los jugadores, preguntar si están a muerte con el entrenador y si lo ven capacitado para sacar esto adelante, y decidir en base a ello.

Pero es cierto que cuesta entender cómo tenemos los problemas que tenemos para dominar y ser superiores a los rivales. Se supone que no hay falta de calidad en los jugadores, por lo que entiendo que el entrenador no está dando con la tecla. Mención a parte, el bajón físico que parece que nos da en los finales de partido... Esto me parece bastante grave.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 882
« Respondre #101 el: 16 de Desembre de 2024, 16:38:50 pm »
Per cert acabo d'escoltar les paraules del mister al final del partit(ahir no vaig voler escoltar res) i he flipat...li fot uns pals als jugadors espectaculars

Aixo pinta a mala relacio amb els jugadors...i si es aixi,la solucio nomes es una i tots la coneixem
« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2024, 16:41:33 pm per creative »

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #102 el: 16 de Desembre de 2024, 16:53:33 pm »
Portem 2 derrotes en tota la temporada i estem a 2 punts del primer classificat, així que l'entrenador encara té marge de confiança. Però és evident que es respira una mica de mal rollo entre jugadors i entrenador.

Arribats a aquest punt, els resultats parlaran de si David Català sap gestionar aquest vestidor o no. Una pena que renovada tota la plantilla (menys Marru, que em va donar la sensació de ser un dels assenyalats), tornem a tindre problemes similars.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #103 el: 16 de Desembre de 2024, 17:00:38 pm »
Per cert acabo d'escoltar les paraules del mister al final del partit(ahir no vaig voler escoltar res) i he flipat...li fot uns pals als jugadors espectaculars

Aixo pinta a mala relacio amb els jugadors...i si es aixi,la solucio nomes es una i tots la coneixem

Com a mínim no ha dit que tot está perfecte, que li agrada el que veu, que s´entrena molt bé i els resultats arribarán.... que es una mica el que ens teníen acostumbrats

Portem 2 derrotes en tota la temporada i estem a 2 punts del primer classificat, així que l'entrenador encara té marge de confiança. Però és evident que es respira una mica de mal rollo entre jugadors i entrenador.

Arribats a aquest punt, els resultats parlaran de si David Català sap gestionar aquest vestidor o no. Una pena que renovada tota la plantilla (menys Marru, que em va donar la sensació de ser un dels assenyalats), tornem a tindre problemes similars.

Marru totalment assenyalat i amb raó, ni l´any passat s´entenía la seva idolatratació ni aquest any se l´ha vist lluir
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2914
  • Som el Sabadell !
« Respondre #104 el: 16 de Desembre de 2024, 17:21:37 pm »
Pq marru? Com sabeu q es tracta d'ell?
Hem tornat !

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #105 el: 16 de Desembre de 2024, 17:37:21 pm »

Saber no ho sabem, però algo es pot intuir...

Frases de David Català a la roda de premsa:
- "A la primera part encara hem arribat bastant, a la segona poqueta cosa"
- "Al final hem tret a tota la artillera al davant, amb Gonpi i Marru per las bandes, però no hem aconseguit entrar per les bandes"
- "A mi no em val que si no jugo estic enfadat, i poso caretes, a mi m'ho tenen que demostrar al camp"

Recordem que Marru porta 4 partits seguits entrant al tram final del partit, cas similar a Gonpi. O Carlos Pèrez, que jo crec que ni està ni s'el espera.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 882
« Respondre #106 el: 16 de Desembre de 2024, 17:38:27 pm »

Com a mínim no ha dit que tot está perfecte, que li agrada el que veu, que s´entrena molt bé i els resultats arribarán.... que es una mica el que ens teníen acostumbrats

Marru totalment assenyalat i amb raó, ni l´any passat s´entenía la seva idolatratació ni aquest any se l´ha vist lluir

Pots dir el mateix amb altres paraules,va fotre pals a tort i dret,i aixo denota mala relacio amb el vestidor

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2914
  • Som el Sabadell !
« Respondre #107 el: 16 de Desembre de 2024, 18:57:34 pm »
Jolines, cada any una cosa diferent.....jo després de la desbandada del any passat,de tota la colla de vividors q teniem,vaig pensar que aquest any seria diferent, però pel q sembla no es així i quan hi ha un trencament al vestidor, ja sabem com acaba....
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
« Respondre #108 el: 16 de Desembre de 2024, 18:59:38 pm »

Saber no ho sabem, però algo es pot intuir...

Frases de David Català a la roda de premsa:
- "A la primera part encara hem arribat bastant, a la segona poqueta cosa"
- "Al final hem tret a tota la artillera al davant, amb Gonpi i Marru per las bandes, però no hem aconseguit entrar per les bandes"
- "A mi no em val que si no jugo estic enfadat, i poso caretes, a mi m'ho tenen que demostrar al camp"

Recordem que Marru porta 4 partits seguits entrant al tram final del partit, cas similar a Gonpi. O Carlos Pèrez, que jo crec que ni està ni s'el espera.

Exacte, ni amb les baixes que tenim el posa de titular i posa a Peque Polo surtint de lesió per devant d´ell, un jugador cridat a ser franquicia i lluny de ser-ho

Desconnectat mss

• President
« Respondre #109 el: 16 de Desembre de 2024, 19:00:26 pm »

Pots dir el mateix amb altres paraules,va fotre pals a tort i dret,i aixo denota mala relacio amb el vestidor

Estic d´acord

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #110 el: 16 de Desembre de 2024, 20:56:00 pm »
También os digo que no entiendo el endiosamiento de marru, la verdad.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #111 el: 16 de Desembre de 2024, 21:19:38 pm »
Miguelete o Gonpi per exemple han fet una baixada espectacular, de Marru no podem dir que ha baixat ja que ha estat a un nivell baixíssim tots els partits, era el seu any i per mi és la gran decepció.
Em sap greu la cagada entre Pau Fernandez i Càmara, que no són sospitosos de donar-ho tot durant tot el partit, encara que jo ho veig com un exemple de que la pressió els està pesant massa tant a ells com a alguns altres jugadors.

En quan a les paraules de l'entrenador estan clares: menys cares d'emprenyat perquè no juguen i més demostrar-ho al camp quan et donen l'oportunitat.
A l'entrenador retreure-li canivs com sempre tard i malament, lo de treure Carlos Pérez en comptes de Morcillo és per denunciar-ho al jutjat de guàrdia.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 944
  • Intent de representant
« Respondre #112 el: 18 de Desembre de 2024, 08:41:23 am »
Desolador tot. Ho sento molt, però és la meva visió actual de l'equip.

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 125
« Respondre #113 el: 18 de Desembre de 2024, 16:47:39 pm »
Quiza tenemos que empezar a dejar de pensar que por llamarnos Sabadell vamos a subir ya directos.
Nos fastidie mas o menos estamos en la misma categoría que muchos equipos a los que llamamos “equipuchos” que no tienen aficion etc… y esta claro que o mordemos el barro o estamos en esta categoria muy a nuestro pesar muchos años…por el nombre no vamos a subir

Humildad y trabajo duro.