Autor Tema: 1/8 Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell  (Llegit 1248 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Intent de representant
Re:1/8 Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell
« Respondre #20 el: 15 de Gener de 2025, 23:09:38 pm »
Era bó guanyar (economia, imatge, confiança, un partit més per als no-habituals, possibilitat de caixa a la NCA) i s'ha guanyat. Que bé!

- Sabeu la data de la propera eliminatòria ?

Teòricament el 29 de Gener.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1878
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 15 de Gener de 2025, 23:50:24 pm »
Molt content!
Amb Ortega titular a la lliga tindriem més punts segur. Surt bé i dona una seguretat que no dona el bo de Gianni.
M’ha agradat molt a part d’Ortega, l’Ustrell, Olmedo, Carlos Pérez que he vist molt motivat o els minuts de Bakayoko. La resta bé també, sense complicar-se la vida en línees generals s’ha sabut fer un partit correcte, controlat de principi a fi i lo més important sense lesionats.
Seguim…

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3201
  • Endavant Sabadell
« Respondre #22 el: 16 de Gener de 2025, 00:49:28 am »
Sense voler ser oportunista però crec que el millor que li podia passar al club va ser perdre el passat Diumenge.
Olmedo que va quedar sentenciat en quatre moments que va jugar, avui ha fet un bon partit.
Carlos Perez semblava Juninho, tot i que penso que nomes encaixa en sistemes de joc molt determinats.
Ustrell, que es la perla del B, avui ha ensenyat una mostra del que pot arribar a fer.
I a Ortega l'he vist molt segur, a mi Gianni no em desagrada però veig a Ortega amb més carisma.
L'equip estava agarrotat i feia falta una sacsejada, val a dir que també ha ajudat que se'ns hagi posat el partit a favor tant aviat.
Crec que es el primer cop en dos anys que veig que som capaços de crear contratacs i que a pilota aturada hem defensat bé i això que el Terrassa te bona polvora adalt.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 614
« Respondre #23 el: 16 de Gener de 2025, 13:10:55 pm »
Juguem contra el RCD Espanyol

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12578
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 16 de Gener de 2025, 19:08:01 pm »
Permeteu-me posar-vos aigua al vi... Ahir es guanya amb un error als 18 segons del seu porter i patint i renunciant en moltes fases del partit a la pilota.

El seu gol ve donat per el que patim les últimes setmanes. Laterals massa a dintre i centrades des de la banda que al final ens rematen una per fer el 2-1. Seguim també defensant els corners sense ningú tapant a la frontal, una altre circumstància que ens ha fet encaixar gols.

Però bé, l'actitud dels jugadors va ser diferent, i això és important.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 858
« Respondre #25 el: 16 de Gener de 2025, 22:11:45 pm »
Em va agradar molt l'actitud dels jugadors ahir. Tot i no ser el millor partit i les circunstàncies no eren les més òptimes va sortir un partit força rodó.

M'agradaria destacar, per sobre de tots, a Ortega que el vaig veure amb un lideratge verbal que Gianni no té. A més en Gonpi i Ustrell van fer un partit molt bo.

Esperem que continui la ratxa davant l'Espanyol.