Autor Tema: CE Sabadell - Valencia Mestalla ( Diumenge 22 de Decembre a les 17:00 )  (Llegit 1861 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 228
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell - Valencia Mestalla ( Diumenge 22 de Decembre a les 17:00 )
« Respondre #60 el: 23 de Desembre de 2024, 14:44:08 pm »
Si canviem d'entrenador, recuperem als lesionats que la majoria son peçes claus i fotem un parell de fixatges pel migcamp(un solar ara mateix) i un parell més a la davantera, farem un equipàs i que tremolin Sant Andreu, Balears i la verge santa. Però com sempre s'adonaran quan sigui tard...
Algú va dir ahir que hi havia una reunió d'altes esferes, se sap algo? Ahir era a tribuna baixa i els 10 ultims minuts va baixar el president com un aficionat més, el vaig veure molt neguitós i preocupat al final del partit. Em va sapiguer greu per ell ja que viu els colors, tenim un gran president!.
Tenim un gran president!Però com sempre s'adonaran quan sigui tard..
 :paret :paret :paret :wall: :wall: :wall:

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1141
« Respondre #61 el: 23 de Desembre de 2024, 15:01:38 pm »
Señor presidente todo honor y toda gloria hacia usted ,de este sufrido socio del gol nort .El socio en general por lo que leo en redes sociales y ayer escuchaba a la salida del templo... y yo mismo ,  le está pidiendo que cese a Catalá mejor hoy que mañana.Por favor si es antes de la cena  de nochebuena ...mejor me sabrán los turrones.Tenga en cuenta que ahora mismo el equipo está en el alambre y nosotros los aficionados como dice la letra de una conocida canción colgados en sus manos.De usted.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 855
« Respondre #62 el: 23 de Desembre de 2024, 19:57:39 pm »
Ahir vaig sortir amb la mateixa sensació que els darrers partits però amb la certesa que tenim un entrenador que no està a l'alçada de l'equip. En aquests sis partits he vist molt símils, un equip molt pla, pocs (més ben dit cap) canvis tàctics i/o tècnics i canvis de jugador x jugador; sense que això suposi una millora de l'alineació.

Tampoc crec que tinguem canvi ja què, a l'entrevista a en Pau, va dir que no hi hauria canvis així que veig poc probable que el fem.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3704
  • You will never walk alone
« Respondre #63 el: 23 de Desembre de 2024, 20:10:52 pm »
Ara que he vist el resum a Youtube, em sembla penal clarissim el de Javi Delgado i tinc dubtes grans amb el de Pau Fernandez.

Una llàstima que també l’arbitre va ser un patata :****
Visca el Sabadell!!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 892
« Respondre #64 el: 23 de Desembre de 2024, 20:36:15 pm »
Ara que he vist el resum a Youtube, em sembla penal clarissim el de Javi Delgado i tinc dubtes grans amb el de Pau Fernandez.

Una llàstima que també l’arbitre va ser un patata :****

Pot ser penal...pero el de Camara es escandalos,i lo de Pau es un "piscinazo" digne de Phelps

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 637
« Respondre #65 el: 23 de Desembre de 2024, 21:29:47 pm »
Pues salvo sorpresa se comera los turrones aqui, ya cuando nos metamos fuera de play off con prisas y a lo loco buscamos recambio en el banquillo. Ojala me coma mis palabras y tiremos para arriba pero pinta mal la cosa.  :unsure:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8318
  • un camp de primera
« Respondre #66 el: 24 de Desembre de 2024, 09:32:54 am »
El que està clar és que si les coses es fan com sempre, els resultats són els de sempre.  Avui per avui, un rival ha de ser molt molt molt fluix per guanyar-lo, perquè no es genera oportunitats......e spera algún miracle la Directiva?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.