Som un meme de club. Sempre igual. Improvització i falta de lideratge i de full de ruta per part dels dirigents, director esportiu i gerència.
Si ells que ho veuen desde dins veuen la cosa tant malament no pots perdre aquestes setmanes (la lliga és molt curta) i si tens previst fotre fora l’entrenador has de tenir pla B amb un entrenador ja parlat i que pugui entrar ja! Com facin amb Conrad un Bofill 2 ja podem donar la temporada per finiquitada i ull que no baixem…
Ara bé, hem fotut l’entrenador a la picota sense donar-li ni un fitxatge d’hivern que pogués servir avui de revulsiu (com sempre tots els equips fitxen menys nosaltres, curiós oi?)
Ok em sap greu però ja tenim l’entrenador fora, però els jugadors què?
Gianni és un desastre tota la temporada, Marru decepció de l’any, Miguelete postureo i prou, Gonpi foc d’artificis i res més, Rubén en comptagotes, Bakayoko de cristall, Càmara, Salguero i Pedraza de més a menys tragant-se pilotes com coladors, Cortés avui desaparegut, Vargas fa el que pot però és molt justet, Delgado poc a poc ha anat desapareixent, Juanma i Carlos Pérez als 2 minuts de veure’ls jugar la primera vegada ja em vaig posar les mans al cap de lo dolents que són….
I lo de les lesions què? Amb jugadors que es lesionen per no escalfar bé, qui té la culpa d’això?
Tinc ja sensació que hem fitxat pocs jugadors amb un mínim de personalitat i amb capacitat d’aguantar la pressió i anar per totes.
Aquestes últimes setmanes he vist molts jugadors pasturant més que corrent, veurem si un nou entrenador els fa còrrer i ho arregla tot però sóc realment esceptic.