Autor Tema: CE Sabadell-Torrent CF, diumenge 12 Gener  (Llegit 3541 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
Re:CE Sabadell-Torrent CF, diumenge 12 Gener
« Respondre #100 el: 13 de Gener de 2025, 14:06:50 pm »
Salamero, Alex Garcia, Miki Lladó, Bofill , Bonet , Gail , Gabri, Kiko Ramirez, te gustan?

Estos son entrenadores que no funcionaron en los últimos 30 años, aun esperando que digas un ejemplo de “entrenador con experiencia y que sepa manejar temporales” y este disponible.
yo no me dedico a fichar entrenadores, para eso está viale, solo pido alguien que tenga experiencia, tan difícil es de entender?
Evidentemente los que he puesto, menos Lladó, han sido fichajes gloriosos que hemos hecho .
Aquí muchos están contentos con cualquier fichaje y luego nos quejamos de todo, solo hay que leer los  comentarios de agosto y los de ahora

Resumen: no sabes ningún nombre y tampoco te sirve alguien que ha subido de 2 rfef a 1 rfef porque es un invento y no tiene experiencia. Tiene sentido y lógica.
cuando uno no quiere entender las cosas...
Buscas con experiencia, pero Carreras y Hidalgo no tenien ninguna. Para criticar hay que proponer, no vale con decir que no es lo que buscabas, cuando no buscas nada.

Bien dicho  :clap2

Qué fácil es opinar. En este foro, desde la comodidad del ordenador, todos nos creemos infalibles.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4239
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 13 de Gener de 2025, 14:07:56 pm »
No acabo d'entendre perquè filtrem el nom de Pedro Munitis....
Viale acaba de confirmar a Ràdio Sabadell el seu nom i el d'Abel Segura com a entrenadors amb els que hi ha interès, però que també hi han altres noms sobre la taula.
i Sergi Garcés diu que Munitis a dit que no vindrà perquè a obert una escola de futbol a Santander i no vol deixar-la

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 982
« Respondre #102 el: 13 de Gener de 2025, 14:31:16 pm »
Salamero, Alex Garcia, Miki Lladó, Bofill , Bonet , Gail , Gabri, Kiko Ramirez, te gustan?

Estos son entrenadores que no funcionaron en los últimos 30 años, aun esperando que digas un ejemplo de “entrenador con experiencia y que sepa manejar temporales” y este disponible.
yo no me dedico a fichar entrenadores, para eso está viale, solo pido alguien que tenga experiencia, tan difícil es de entender?
Evidentemente los que he puesto, menos Lladó, han sido fichajes gloriosos que hemos hecho .
Aquí muchos están contentos con cualquier fichaje y luego nos quejamos de todo, solo hay que leer los  comentarios de agosto y los de ahora

Resumen: no sabes ningún nombre y tampoco te sirve alguien que ha subido de 2 rfef a 1 rfef porque es un invento y no tiene experiencia. Tiene sentido y lógica.
Buscas con experiencia, pero Carreras y Hidalgo no tenien ninguna. Para criticar hay que proponer, no vale con decir que no es lo que buscabas, cuando no buscas nada.
David vete a la perrera a buscar un perrito, lo paseas y deja de meterte con los que no piensan como tú
No crees que eres tu quien dicta lo que ha de opinar cada uno? Por favor no me faltes al respeto más porque yo solo estoy debatiendo contigo, que ya veo que no es posible, además veo que ya te han pillado la matrícula por aquí…

Por otro lado, pregunta sería a la gente amable del foro… es posible silenciar los mensajes de un Usuario en concreto? A veces es una amargura entrar y leer según que cosas.
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2025, 14:33:30 pm per david23 »

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 614
« Respondre #103 el: 13 de Gener de 2025, 14:31:59 pm »
Cap d'aquests 2 vindrà i ja no se si es bo o dolent, el pitjor d'aquestes categories és precisament això, que tot son noms que semblen inventats i que suposadament han de ser molt bons

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9055
« Respondre #104 el: 13 de Gener de 2025, 15:00:09 pm »

De debò no hi havía algú mig emparaulat o previament ja "tocat" per si això pasava?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1878
« Respondre #105 el: 13 de Gener de 2025, 15:00:54 pm »
Sap greu però no hi ha pla B. Ni entrenador de recanvi preparat i crec ni hi havien fitxatges previstos.
Aquest club és un drama. Vivim en la improvització constant desde que varem pujar a 2A amb Hidalgo.
Mala peça al taler.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2431
« Respondre #106 el: 13 de Gener de 2025, 15:07:04 pm »
No acabo d'entendre perquè filtrem el nom de Pedro Munitis....

El nombre de Munitis sólo tiene explicación si hay buena relación  con él (que creo que la debe haber) y si el Club de lo ha pedido casi como favor hacia nosotros; pero no creo ni que Munitis esté para aceptar ni que económicamente podamos ofrecerle algo a la altura.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8325
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 13 de Gener de 2025, 15:25:32 pm »

Això era tant fàcil com haver-se decantat per Sergi Guiló quan només quedaven 2 aspirants.  Entrenador que quasi ascendeix al Orihuela i que aquest any té el Mérida a un punt del "play-off", jugant en una categoria per sobre.   Però és clar, com sempre es va preferir l´"aposta arriscada", buscant un pretès espectacle, que sempre es tracta de "fútbol horitzontal".

Totes aquestes indecisions i falta de planificació de la Directiva, l´únic que han aconseguit és deixar ahir a David Català, en els peus dels cavalls. Tal com havia dit, si les actuacions són les mateixes, el resultats són els mateixos, afegint ahir els nervis i la presió.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 817
« Respondre #108 el: 13 de Gener de 2025, 15:26:59 pm »
La situació és bastant trista. Després de tots els Nadals, i sembla que no hi ha cap pla B. No tenim cap entrenador amb les negociacions avançades.

Ojalà m'equivoqui, però que Viale parli de Munitis vol dir que no tenim res al darrere. Quina por em fa acabar amb un entrenador pitjor que Català.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 892
« Respondre #109 el: 13 de Gener de 2025, 15:46:54 pm »
La situació és bastant trista. Després de tots els Nadals, i sembla que no hi ha cap pla B. No tenim cap entrenador amb les negociacions avançades.

Ojalà m'equivoqui, però que Viale parli de Munitis vol dir que no tenim res al darrere. Quina por em fa acabar amb un entrenador pitjor que Català.

Totalment d'acord,aixo fa setmanes que es veia venir,de fet el canvi era per fer-lo a l'aturada de nadal...i sento dir aixo,pero espero que no ens doni per guanyar el dimecres al Terrassa i deixin a Conrad,siusplau no el cremem precipitadament

Ara mateix necessitem un entrenador expert amb aquestes categories,i no un jove sense experiencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #110 el: 13 de Gener de 2025, 15:57:26 pm »
Una coseta sobre els molt pesimistes: tenim 16 partits per fer 14 punts. Dubto un descens per sobre d’aquesta puntuació.
Amb tot, a veure com pinta el partit de dimecres que de vegades les coses bones les tenim a prop i funcionen.
No oblidem que tenim l’ascens directe a 4 punts i que estem allà després d’una mala ratxa que si acaba aviat, serà un simple malson passat.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 614
« Respondre #111 el: 13 de Gener de 2025, 16:11:35 pm »
Acabo d'escoltar l'entrevista a Viale i ell mateix diu que el ventall de possibilitats és molt petit tant pel perfil (experiència) com perque ha d'estar sense feina.

Un cop més ens tocarà jugar-nos-ho tot a la sort, si surt un Hidalgo genial si surt un Gabri, caca...

Quina pena tot plegat

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2942
  • Som el Sabadell !
« Respondre #112 el: 13 de Gener de 2025, 17:00:43 pm »
I si la culpa és dels jugadors que no son tan bons com ens pensavem al agost?
Hem tornat !

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1340
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #113 el: 13 de Gener de 2025, 17:47:35 pm »
A mi em dona que els jugadors li han fet el llit al David Català... Em jugo un braç a que ara anirà tot molt millor i entre aixó i la recuperació dels lesionats podem fer una segona volta de película. Continuo pensant que quedarem primers al final de la lliga regular, penseu que fa més de dos mesos que no es guanya un partit de lliga (Mallorca B) i només estem a quatre punts del Sant Andreu, en una ratxa molt i molt dolenta de l'equip.
Però aixó només pasarà si es fitxa a un entrenador amb cara i ulls i que dongui confiança als jugadors.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2431
« Respondre #114 el: 13 de Gener de 2025, 18:59:44 pm »
A mi em dona que els jugadors li han fet el llit al David Català... Em jugo un braç a que ara anirà tot molt millor i entre aixó i la recuperació dels lesionats podem fer una segona volta de película. Continuo pensant que quedarem primers al final de la lliga regular, penseu que fa més de dos mesos que no es guanya un partit de lliga (Mallorca B) i només estem a quatre punts del Sant Andreu, en una ratxa molt i molt dolenta de l'equip.
Però aixó només pasarà si es fitxa a un entrenador amb cara i ulls i que dongui confiança als jugadors.

A vegades no hi ha necessitat de que els jugadors facin el llit. Quan en un grup de 18, tens 5 o 6 que comencen a perdre la confiança en l'entrenador i ells mateixos veuen que no hi toca, ja no hi ha res a fer... Es deixen anar i poc a poc vas perdent pistonada.

Jo crec en els llits a principis de temporada, a mitja temporada em costa més, perquè vulguis o no, has d'acabar morint amb els mateixos o perds l'objectiu. Ahir mateix el Sant Andreu es podria haver anat a 7 punts. Aquesta distància ja no l'haguessis salvat.
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2025, 19:04:15 pm per J.R.G. »

• Secretari Tècnic
« Respondre #115 el: 13 de Gener de 2025, 20:10:03 pm »

David vete a la perrera a buscar un perrito, lo paseas y deja de meterte con los que no piensan como tú
No crees que eres tu quien dicta lo que ha de opinar cada uno? Por favor no me faltes al respeto más porque yo solo estoy debatiendo contigo, que ya veo que no es posible, además veo que ya te han pillado la matrícula por aquí…

Por otro lado, pregunta sería a la gente amable del foro… es posible silenciar los mensajes de un Usuario en concreto? A veces es una amargura entrar y leer según que cosas.
te pido disculpas por lo que e puesto y borro el mensaje, todos queremos lo mejor de nuestro Sabadell y a veces nos calentamos más de la cuenta, disculpa

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 982
« Respondre #116 el: 13 de Gener de 2025, 21:00:21 pm »

te pido disculpas por lo que e puesto y borro el mensaje, todos queremos lo mejor de nuestro Sabadell y a veces nos calentamos más de la cuenta, disculpa
Disculpas aceptadas, faltaría más!

Espero y deseo que el nuevo mister nos deje ver que tal nos va con Ortega.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9055
« Respondre #117 el: 13 de Gener de 2025, 21:13:17 pm »

Viale ..una idea, ofereix-li un projecte a llarg plaç a Guillermo Fernández "Romo", posible ascens i bon projecte a 1aRef que aquest no li cauen els anells i amb garanties, confiança i continuitat alerta no vingués
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

• Secretari Tècnic
« Respondre #118 el: 13 de Gener de 2025, 21:32:07 pm »

Disculpas aceptadas, faltaría más!

Espero y deseo que el nuevo mister nos deje ver que tal nos va con Ortega.
pues mira ahora ya no veo tan fallon al Gianni, otra cosa que no se es si transmite seguridad a la defensa y eso hace cometer muchos fallos
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2025, 21:44:15 pm per o rei marañon »

• Secretari Tècnic
« Respondre #119 el: 13 de Gener de 2025, 21:35:45 pm »

Viale ..una idea, ofereix-li un projecte a llarg plaç a Guillermo Fernández "Romo", posible ascens i bon projecte a 1aRef que aquest no li cauen els anells i amb garanties, confiança i continuitat alerta no vingués
al principi de venir amb el Coe no ho veia gens  clar, després ha demostrat ser un bon entrenador i sembla una bona persona, però suposo que deu cobrar molt, si fem un bon partit a Tarrasa i guanyem no m'estranyaria que tinguem una sorpresa com a dit algun company
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2025, 21:38:46 pm per o rei marañon »