Autor Tema: CE SABADELL - LLEIDA CF (Diumenge 9 de febrer 18:00)  (Llegit 1679 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - LLEIDA CF (Diumenge 9 de febrer 18:00)
« Respondre #40 el: 09 de Febrer de 2025, 22:32:04 pm »
No es pot fitxar MAI un conegut per fer l’equip. Mai.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #41 el: 09 de Febrer de 2025, 22:50:14 pm »
Amén

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #42 el: 09 de Febrer de 2025, 22:54:32 pm »
Els que tenim una edat, que hem vist al Sabadell a primera,amb el camp ple, molts anys a segona i que ara estem a la cuarta divisio (per tercera vegada en la nostra història) fora de posicions d'ascens i en caiguda lliure des de fa uns anys, aixo ens fa molt mal
Qui ens ha vist i qui ens veu, en quines mans estem. Que trist.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1176
« Respondre #43 el: 09 de Febrer de 2025, 23:24:39 pm »
Al primer terç de lliga es parlava de ser campions i pujar directe... ara al segon terç ja parlem de fer playoff... i al ritme que anem em veig parlant de salvació d'aqui unes setmanes. Al temps...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #44 el: 10 de Febrer de 2025, 06:20:34 am »
Pues mira que a mi me gustó la intensidad y las intenciones del equipo sobretodo en la segunda parte, para mi superiores al lleida y empate injusto, si entra alguna de las que tuvimos...

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 355
« Respondre #45 el: 10 de Febrer de 2025, 07:04:55 am »
Hay que mentalizarse que a día de hoy el objetivo realista es la PERMANENCIA, es triste pero ahora mismo es para lo que estamos.

Respecto a Movilla, yo lo hubiera despedido después de Ibiza, claramente no ha conectado con la plantilla, veremos si acaba la temporada

Lo de un portero en la convocatoria de donde lo sacáis???? Por Gianni estaba en el banquillo y salía como suplente en la lista de jugadores, de echo cuando Ortega se "lesiona" se levanta para ir a calentar
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #46 el: 10 de Febrer de 2025, 07:33:21 am »
Lo de 1 solo portero lo hizo en varios equipos de los que entrenó, una temporada lo hizo en 34 de los 38 partidos, yo no dije que lo haga en el Sabadell...de momento jaja
Hem tornat !

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #47 el: 10 de Febrer de 2025, 07:45:06 am »
Está claro que el entrenador no da con la tecla, y ayer con experimentos en función de como nos atacaba el rival, si no lo entendí mal.

Pero ayer en la primera parte, los centrales en la grada o banquillo y los que tienen que jugar en el centro del campo de centrales, cuando en la segunda parte Morcillo y luego Bonaldo con la entrada de Trapero fueron hacia delante, creo que fue el único momento que fuimos superiores.
No me gusta nada la situación, y aunque parezca mentira, en mi caso también voy mirando los puntos que tiene el que desciende.
Ahora mismo somos un equipo incapaz de ganar en casa a cualquiera, pero es que luego vamos a casa de un equipo normalito como el Ibiza y tampoco somos capaces ni de puntuar.
Y la semana que viene a un campo que historicamente no se nos da bien, aunque ahora por desgracia es otra categoría, otros jugadores...

No se, confiaba que ayer podía ser el punto de inflexión , ganando a un buen rival de forma clara y convenciendo, pero nada de eso, una segunda parte con empuje y más ganas, pero poco más , al final ocasión clara la de Cortés.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 945
  • Intent de representant
« Respondre #48 el: 10 de Febrer de 2025, 08:04:22 am »
Mirem la única part positiva del partit. L'equip va anar de menys a més i els últims minuts el seu porter va salvar el 2-1.

Un punt més i més a prop dels 45 punts per evitar tenir problemes a final de temporada.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #49 el: 10 de Febrer de 2025, 08:55:25 am »
A falta de 12 jornades i d'afrontar el tram decisiu tens emprenyat a Gianni que amb Català semblava intocable.
Tens cabrejat a Pedraza i Trapero a la defensa.
Hauràs de jugar amb Vargas a lateral pq Ton Ripoll és una incògnita, el mig del camp a esperes que torni Urri i aviam com torna, no funciona, desde fa temps i per a mi, el principal problema de l'equip i adalt tindràs desmotivats a Juan Delgado i Miguelete, el panorama és una mica desolador.
Català va ser un error.
Viale ha reforçat però de manera insuficient.
I Movilla la seva trajectòria l'avala però aquí no se n'en surt.
Un cop més la directiva falla en la parcela esportiva.
Queden 12 jornades, l'objectiu sent realistes, hauria de ser intentar fer playoffs i arribar amb 15-16 jugadors a tope per encarar els playoffs.
Panorama molt complicat.

Pregunta per Irún a veure que et diuen
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #50 el: 10 de Febrer de 2025, 11:15:57 am »
A falta de 12 jornades i d'afrontar el tram decisiu tens emprenyat a Gianni que amb Català semblava intocable.
Tens cabrejat a Pedraza i Trapero a la defensa.
Hauràs de jugar amb Vargas a lateral pq Ton Ripoll és una incògnita, el mig del camp a esperes que torni Urri i aviam com torna, no funciona, desde fa temps i per a mi, el principal problema de l'equip i adalt tindràs desmotivats a Juan Delgado i Miguelete, el panorama és una mica desolador.
Català va ser un error.
Viale ha reforçat però de manera insuficient.
I Movilla la seva trajectòria l'avala però aquí no se n'en surt.
Un cop més la directiva falla en la parcela esportiva.
Queden 12 jornades, l'objectiu sent realistes, hauria de ser intentar fer playoffs i arribar amb 15-16 jugadors a tope per encarar els playoffs.
Panorama molt complicat.

Pregunta per Irún a veure que et diuen
No en tinc ni idea, la veritat.
Quan hi havia rumors que venia, vaig xafardejar que tal era el mister i vaig escoltar algunes entrevistes, se que a Barakaldo va aconseguir ascendir i segons diuen va denunciar malversació de diners per part d'una part de la directiva i segons diu, li van possar la creu i a Zamora també va aconseguir l'ascens en un any d'impagaments i l'any següent va entrar capital nou de la ma d'un grup empresarial que va decidir confiar el projecte a Juan Sabas.
A Irun va fer mals números però desconec les circumstàncies.
Pel que sigui, no ha entrat amb bon peu i es nota desde la primera setmana que no era de l'agrado de la gent i en especial de Radio Sabadell, entenc que ells disposen d'info que nosaltres desconeixem.
El que està clar es que si a dia d'avui li preguntéssim a Viale sobre la no continuitat de Conrad, probablement ens diria que s'arrepenteix.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #51 el: 10 de Febrer de 2025, 12:01:03 pm »
Que no agradi als totils de radio Sabadell a mi m'agrada.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #52 el: 10 de Febrer de 2025, 13:23:04 pm »
Doncs jo veig que no som millors que ningú però tampoc pitjors i que, a més, ens foten gols per errades no forçades.

Pel meu parer, l'equip necessita tenir més el control del partit, falta algú altre al mig del camp capaç de fer passades amb una mica de qualitat i sobretot amb un ritme ràpid. Les nostres transicions per les bandes son prou bones però quan la cosa va de jugar pel mig s'ens fa de nit.

Ahir Morcillo em va fer patir una mica, en alguns moments estava deshubicat (al gol per exemple) i Sergio Cortés te qualitat però és lent.

Ens passa el mateix que amb Català, les jugades surten només de la qualitat individual de cada jugador, ens costa molt jugar com un equip.

Es tremendament dificil guanyar un partit si tens 2 o 3 ocasions de gol. Amb la qualitat que tenim, cal rematar 6-7 cops perque n'entri una

Les notes positives son els extrems, tan Tiko com Ustrells em semblen molt bon jugadors i que la categoria és tan igualada que ningú s'acaba d'escapar tot i guanyar 1 de 12 partits!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3676
  • You will never walk alone
« Respondre #53 el: 10 de Febrer de 2025, 13:29:06 pm »
Jo el que no entenc i vull que m'ho expliquin es que anavem primers, i des de el partit de la Peña Deportiva no ens surt res i amb prou feines generem algo de perill, ja no et dic ni guanyar....

Si, sempre tindrem la esperança de si guanyem 2 o 3 seguits ens tornarem a posar liders pero anem deixant escapant oportunitats.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #54 el: 10 de Febrer de 2025, 14:47:38 pm »
Els que tenim una edat, que hem vist al Sabadell a primera,amb el camp ple, molts anys a segona i que ara estem a la cuarta divisio (per tercera vegada en la nostra història) fora de posicions d'ascens i en caiguda lliure des de fa uns anys, aixo ens fa molt mal

Molt mal Jaume, els que sou més grans potser em podríeu corregir pero crec que estem en el pitjor moment de tota l´història centenaria del CE Sabadell FC.
Es cert que em estat a 3a, pero la 3a d´abans era la 4rta categoría nacional, per tant, estem actualment en lo més baix que ha estat mai aquest Club (4rta categoría nacional), si això li sumes que les vegades que em baixat a 3a em pujat al any següent amb relativa comoditat, aquest any només es comparable amb la temporada 75/76 única temporada on el Sabadell no va pujar (6è) i va estar 2 temporades seguides a la 3a d´abans

Avui anem 6ens empatats a punts amb els 7ens, a 6Pts del líder, fora de les plaçes de PO, per derrera de tot un Torrent CF (després de 22 jornades) amb només 2Pts mes que els 10ens i senyors, A 8Pts de descens a 3aREF (5ena categoría nacional) a falta de 12 jornades on ens hem de creuar amb Sant Andreu, Europa, Terrassa, Atlètico Baleares, Cornellà, Valencia Mestalla....

Déu n’hi do nanus, això es molt i molt trist, pero moooolt

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
« Respondre #55 el: 10 de Febrer de 2025, 15:08:59 pm »

Molt mal Jaume, els que sou més grans potser em podríeu corregir pero crec que estem en el pitjor moment de tota l´història centenaria del CE Sabadell FC.
Es cert que em estat a 3a, pero la 3a d´abans era la 4rta categoría nacional, per tant, estem actualment en lo més baix que ha estat mai aquest Club (4rta categoría nacional), si això li sumes que les vegades que em baixat a 3a em pujat al any següent amb relativa comoditat, aquest any només es comparable amb la temporada 75/76 única temporada on el Sabadell no va pujar (6è) i va estar 2 temporades seguides a la 3a d´abans

Avui anem 6ens empatats a punts amb els 7ens, a 6Pts del líder, fora de les plaçes de PO, per derrera de tot un Torrent CF (després de 22 jornades) amb només 2Pts mes que els 10ens i senyors, A 8Pts de descens a 3aREF (5ena categoría nacional) a falta de 12 jornades on ens hem de creuar amb Sant Andreu, Europa, Terrassa, Atlètico Baleares, Cornellà, Valencia Mestalla....

Déu n’hi do nanus, això es molt i molt trist, pero moooolt
Així es, per mi és la pitjor època, estem fent el ridícul i això fa molt de mal, fa anys a tercera amb jaurrieta d'entrenador i posant urnas a l'entrada perquè poguessin cobrar algo els jugadors, al menys va ser una temporada que vàrem disfrutar molt, però ara a la mateixa categoria fotem pena.
Sense cap dubte amb el tema esportiu aquesta directiva es de llarg la pitjor de la història.
Els que em viscut els gloriosos anys de primera guanyant a Barça i Madrid i ara veiem això, ens fa molt de mal com diu en Jaume
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2025, 15:15:08 pm per o rei marañon »

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #56 el: 10 de Febrer de 2025, 15:21:43 pm »
A pensar a la propera tempirada a 2 RFEF de nou... Aquests jugadors no es mereixen ni que anem a veurel's. Estic mllt desanimat i més baix nl podem caure ja...
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #57 el: 10 de Febrer de 2025, 20:55:50 pm »
Jo vaig veure l´equip una mica millor, a la fasse final, que el desastres contra Valencia-Mestalla i Torrent.....

Persisteixen els grans problemes de fons;   1) desajustos defensius.   2) EL MIG DEL CAMP ES UN SOLAR.   3) falta de pòlvora.

Per sensacions no ho sembla, però l´objectiu ha de ser jugar el play-off i procurar que estiguin en millor estat de forma. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #58 el: 12 de Febrer de 2025, 22:04:58 pm »
Vull pensar que acabarà sonant la flauta. En un hipotètic playoff estem en un grup molt fort.
Per que por em fa una 2rfef amb reus i Barça B…

Desconnectat mss

• President
« Respondre #59 el: 13 de Febrer de 2025, 08:49:13 am »
Vull pensar que acabarà sonant la flauta. En un hipotètic playoff estem en un grup molt fort.
Per que por em fa una 2rfef amb reus i Barça B…

I CF Intercity, Girona B ....