Autor Tema: ON ESTA EL 4-4-2???  (Llegit 3149 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: ON ESTA EL 4-4-2???
« Respondre #20 el: 10 de Gener de 2006, 20:39:23 pm »
Jo crec que ha estat un entrenador llest. Com vaig comentar contra el Barbastro, no existia cap migcamp i es llogic pensar que contra la Grama no es podia jugar igual. S`ha de guanyar el migcamp contra un gran equip per evitar que et dominin i esperar crear algunes ocasions potser no tan clares com les del altre dia, pero que s'haurien d'aprofitar. Per això crec que contra el llevant B i Osasuna jugarem també amb un 4-5-1, que per cert es una de les tàctiques preferides de Clemente, i perq
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #21 el: 10 de Gener de 2006, 20:45:56 pm »
i perque es coneix el Clemente, per ser un entrenador salvador de equips que estan enfonsats.
Perdó pel tall de missatge :nadal3
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

friend

• Visitant
« Respondre #22 el: 10 de Gener de 2006, 20:50:41 pm »
i q mes dona amb la tactica q juguem!! a mi em dona igual, jugar amb qualsevol tactica mentre juguem com van jugar el partit de la grama, disfrutant amb la bola als peus, fent jugades ben trenades, creant un mun d'ocasions...

aixo pinta bé.... però nomès és el primer partit, a veure si continuem amb akesta ratxa a bunyol!!