Autor Tema: CE Sabadell - Sant Andreu ( Diumenge 23 de febrer 18:00 )  (Llegit 1118 cops)

Éldelbar i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
  • Gènere: Masculí
CE Sabadell - Sant Andreu ( Diumenge 23 de febrer 18:00 )
« el: 16 de Febrer de 2025, 20:08:28 pm »
Sort que ara estem en ratxa i el rival és molt assequible, serà un tràmit de partit...... però per quí?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1845
Re:CE Sabadell - Sant Andreu ( Diumenge 23 de febrer 18:00 )
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2025, 20:55:39 pm »
Oblideu-vos d’aquest partit. No hi ha res a fer. Ni els jugadors donen de sí ni el Movilla em dona la més mínima confiança, intentem salvar la categoria com puguem i l’any que ve mirem de fer-ho millor.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2025, 21:19:29 pm »
Marcarà clarament cap quin objectiu mirar la resta de temporada.... vaja, una final, però les sensaciones que  transmet l'equip no son gens bones....així que, la Mara de Deu de la Salut s'apiadi de tots nosaltres i obri un miracle....., que el patiment que portem els aficionats del Sabadell, tela !

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 945
  • Intent de representant
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2025, 23:57:27 pm »
L'únic que em motiva ara mateix d'aquest partit, és l'ambient de grada que es pot arribar a gaudir.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 355
« Respondre #4 el: 17 de Febrer de 2025, 07:06:24 am »
Marcarà clarament cap quin objectiu mirar la resta de temporada.... vaja, una final, però les sensaciones que  transmet l'equip no son gens bones....així que, la Mara de Deu de la Salut s'apiadi de tots nosaltres i obri un miracle....., que el patiment que portem els aficionats del Sabadell, tela !

Tienes a 8 puntos el equipo que ocupa la plaza de promoción de descenso y nosotros vamos en caída libre y sin frenos tienes dudas de cuál es el objetivo para lo que queda de temporada???? PERMANENCIA!!!!

Es triste pero cuanto antes nos hagamos a la idea nos evitaremos hacernos mala sangre
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #5 el: 17 de Febrer de 2025, 07:06:52 am »
En Ambient,0-1 pel St Andreu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 17 de Febrer de 2025, 09:32:05 am »
Els andreuencs ja han esgotat les seves 1.200 entrades assignades. El club ha tancat la venta d'entrades online.

Ara mateix tot pinta a desastre. Caldria que el club es posés les piles per a aconseguir que baixés a l'estadi tot el futbol base i se sumés més arlequinats al partit. I que les penyes es posin les piles per animar aquest partit. Últimament donem pena a la grada també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4168
« Respondre #7 el: 17 de Febrer de 2025, 09:46:28 am »
No sigueu tan pesimistas home, tenim una gran plantilla i el gendre encara ens té que donar moltes alegries, pobre filòsof Movilla quin envolat li a fotut el Lucas l el engatusador, está clar que té futur a la federació amb el sogre. S'accepten apostes

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #8 el: 17 de Febrer de 2025, 10:22:17 am »

Si l´equip de Movilla no es capaç de guanyar el seu 6è partit, podrem dir que el Sant Andreu ens donará l´estocada (per ascens)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3135
  • Endavant Sabadell
« Respondre #9 el: 17 de Febrer de 2025, 14:30:50 pm »
Aquest partit em fa mes por que una pedregada, aquests vindran a fer mal, amb el que va succeir a l'anada, els nostres haurien de tirar d'orgull, però nomes queden a l'once titular dos d'aquells jugadors (Vargas i Cortes).
Vull pensar que no però fa pinta de 0-4 i estocada final, desitjo que no passi però res em fa ser optimista, es més, aquest partit pot ser un abans i un despres a nivell institucional, la humiliació de 2000 rivals celebrant com ens enfonsem em produeix malsons.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #10 el: 17 de Febrer de 2025, 15:01:30 pm »
Dons com pitjor ja no ho podem fer, jo aquesta vegada soc optimista i crec que els guanyarem.
A mes els hi tinc moltes ganes per la forma q ens van guanyar i tots els comentaris negatius q van fer de nosaltres...que si prepotents,que si no sabem perdre...
Em sento optimista aquesta vegada, aixo no vol dir q després vingui el Badalona futur i ens guanyi, jeje
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5830
« Respondre #11 el: 17 de Febrer de 2025, 20:05:44 pm »
Hay que ir con la intención de darlo todo Y GANAR
y GANAREMOS j****.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #12 el: 17 de Febrer de 2025, 20:18:16 pm »
Jo només diré que el Sant Andreu només ha perdut un partit fora de casa en tota la temporada  :happy2:

Estem en una situació on ja tenim molt poc a perdre i molt a guanyar. Si perdem el diumenge, a ningú li agafarà per sorpresa.

Tot i que recordem que només hem perdut 4 partits en tota la temporada, així que tampoc ho tindran tan fàcil.

A disfrutar del partit, ja que serà bonic a nivell d'ambient i probablemente tindrem la última oportunitat per engancharnos adalt.

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #13 el: 17 de Febrer de 2025, 20:47:15 pm »
Hay que ir con la intención de darlo todo Y GANAR
y GANAREMOS j****.

Ganaremos seguro y tiraremos para arriba.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #14 el: 17 de Febrer de 2025, 22:11:25 pm »
Empat segur

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #15 el: 18 de Febrer de 2025, 09:56:24 am »
Tipic partit que guanyarem contra tot pronòstic, ens fliparem i a la propera jornada empatarem contra qui sigui

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #16 el: 18 de Febrer de 2025, 18:58:59 pm »
Més de 1.500 entrades venudes porten. Ompliran tot el gol nord casi segur, com vam fer nosaltres a Sant Andreu.

Per contra, m'oloro que tot i deixar les entrades a 5€, la nostre part estarem sobre els 4.000 de sempre. Que ja són molts tenint en compte la motivació que genera aquest equip.

Desconnectat onriet

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #17 el: 18 de Febrer de 2025, 19:39:50 pm »
Bona tarda Forum:

Sense ànim de fer polèmica o debat, l’equip titular de CE Sabadell, hauria de semblar-se a         aquest:
                                                                  J. Ortega

Pau F.                           Kaiser                                D. Càmara o A. Pedraza              Sergi Segura

T. Iniesta                       J. Morcillo                 J. Feria o Sergi Cortés o (Urri)                 M. Ustrell

Ruben M.                                                                J. Delgado o Peque Polo

Banqueta:
Gianni, Vargas, N. Olmedo,  Càmera o Pedraza, Bonaldo,
Feria o Sergi Cortés, J.Delgado o Peque Polo

La  tàctica 1-4-4-2    o        1-5-4-1

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #18 el: 18 de Febrer de 2025, 21:22:35 pm »
Més de 1.500 entrades venudes porten. Ompliran tot el gol nord casi segur, com vam fer nosaltres a Sant Andreu.

Per contra, m'oloro que tot i deixar les entrades a 5€, la nostre part estarem sobre els 4.000 de sempre. Que ja són molts tenint en compte la motivació que genera aquest equip.

A cada gol hi caben uns 4000, 1600 a tribuna i 2400 a lateral (aprox).
Si foten 4000 es per donar-los un premi.
Jo crec que ells seran una mica més de 2000, i nosaltres uns 7000. Un dia semblant com quan el Terrassa.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2025, 14:29:25 pm »
Entenc el debat sobre la grada peró a mi el que m'ocupa i em preocupa es el de la gespa, seguirem veient la trista versió del Sabadell que arroseguem del nadal ençà o es posaran les piles d'una vegada? Estem esperant a veure un partit complet del Sabadell des-de el minut zero i molt important, fins que l'arbitre xiuli el final des-de fa ja massa temps potser llavors molts deixin de menjar pipes i facin servir les mans per aplaudir.