I aquest és el Rock&roll que ens han venut..?
Estic amb el company Yonkipur, per noms no teniem ni tenim mal però falten 4-5 peçes claus i no les tenim per res. A nivell mental els jugadors segueixen enfonsant-se a la mínima -avui amb 0-2 jo ja no tenia cap esperança de remuntar-.
- Movilla hauria de dimitir avui mateix si té dignitat -i no és el gran culpable del fiasco-, però esta fent bo a David Català.
- A nivell de joc seguim sent un equip pla, superflu i poc treballat, tant en pilota, com en defensa i en ABP. Continuem tirant de qualitat individual i a rauxes.
- A tot això, dels fitxatges d'hivern, només Sergi Segura és una millora real. La resta no milloren el què hi havia abans.
- Els nanus del filial que havien entrat bé (Utgès, Tébar? Ara ja no serveixen de res? Tan dolents són que no poden aportar res a un equip en caiguda lliure.
- Movilla no crec que sigui el principal culpable ja què encara em ressona la frase de Viale i els tempos de fer fora David Català -esperaven el Francesc Costa, de l'Andorra, era possible?.
- Lucas Viale ha de sortir també i ja, no demà, avui. Fem resset de tot això a salvar la temporada i a pensar en la propera.
Ànims companys, estem fotuts però hem de fer pinya per acabar aquest sotrac fort.