Enquesta

Propostes per si descendim a 3 RFEF

Em faré soci del Liverpool, queda més lluny de casa, però al menys guanyen més partits.
0 (0%)
Deixaré el futbol a un costat i em buscaré un familiar o un veí per jugar al parxís, dóna menys mal de caps.
0 (0%)
Entraré al món de la droga, al menys les alucinacions seran diferents a les que veiem amb els partits del Sabadell.
2 (18.2%)
Seguiré al Sabadell fins la mort, encara ens queden més categories per descendre i descubrir nous estadis
9 (81.8%)
Em tiraré per la finestra, no puc més.
0 (0%)

Total de vots: 11

Autor Tema: Propostes per si descendim a 3 RFEF  (Llegit 94 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
  • Gènere: Masculí
Propostes per si descendim a 3 RFEF
« el: 16 de Febrer de 2025, 21:39:39 pm »
Dels últims 11 partits només n'hem guanyat un, i pel davant ens en queden 11 més, si seguim al mateix ritme el futur pinta negre.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Propostes per si descendim a 3 RFEF
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2025, 21:47:43 pm »
Dels últims 11 partits només n'hem guanyat un, i pel davant ens en queden 11 més, si seguim al mateix ritme el futur pinta negre.

Doncs si ho mires en termes de permanencia, es un punt molt important :yes:  De tota manera, aquest foso de 5 punts entre Lleida i Alzira ha de ser suficient per no entrar en zona perillosa.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2119
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Propostes per si descendim a 3 RFEF
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2025, 22:19:56 pm »
Aquesta jornada hem aconseguit sumar un punt amb la zona de descens, que ara està a 9 i abans de la jornada, si no he comptat malament, eren 8, i hem mantingut la distància amb el play out, així que ha sigut una bona jornada pel nostre nou objectiu...

Ironia mode on?

Salut!