Interessant debat
És evident que la situació esportiva del 1er equip és molt millorable, però el futbol modern ha evolucionat molt i no crec que les categories siguin comparables.
Estic, però, en desacord que, a nivell global, el Club estigui malament. És més, crec que hi ha motius objectius per a dir que en alguns aspectes estem fins i tot en bona fase. M'explico (abans que em dieu que estic boig):
- Filial a 3a RFEF és una molt bona categoria
- Futbol Base carburant des que es va recuperar el 2019 (el teníem venut a 3ers! Xapo al Presi Pau per a posar la recuperació del Futbol Base como a única condició d'ajudar quan estàvem amb impagament el 2019)
- Hem tingut un jugador del Futbol Base a Selecció Espanyola per primera vegada en 40 anys (!)
- Hi ha voluntat de retornar el Futbol Femení on érem (i anem líders aquest any)
- El deute amb tercers és mínim (segons registre mercantil, hem passat de quasi 8 MM fa 6 anys a menys de 0.5 MM ara). Aixo es brutal i important perquè redueix el risc de fallida i que ens convertim en un club refundat com els veïns.
- Els que tenim una edat recordem anar quatre gats a l'Estadi. Jo ara veig a molta més gent, i més jove. Que en volem més? Si. Que hauríem tots d'animar més? Si. Que l'equip ens dóna poques alegries últimament a casa? També. Però la massa social ha augmentat, sens dubte.
- Jo tinc una empresa petita a Sabadell i us puc dir que la reputació del CES a nivell directiva es molt millor ara que en el passat: són gent seriosa, que no és poc al futbol.
- Tenim un president de Sabadell i del Sabadell que, amb errors com tots, deixa pasta, no cobra i es arlequinat des de petit com nosaltres. Un tió que va arrivar quan estavem en fallida fa uns anys i que l'any passat, quan el van deixar sol, va tornar a salvar el Club de fallida).
- Tenim un fòrum ben actiu que mostra que estem vius, i que a molts ens importen aquests quadres.
Moltes coses a millorar, però també hem de posar en valor el que tenim.
Perdoneu el rollo
Honor