Autor Tema: Moment actual del CE Sabadell  (Llegit 1070 cops)

marc77lops i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 223
  • Gènere: Masculí
Re:Moment actual del CE Sabadell
« Respondre #20 el: 25 de Febrer de 2025, 12:01:31 pm »
El Sant Andreu i el Europa viuen ja fa una quants anys un moment top a nivell social,S'enten que economic també ,van junts de la ma,ja no parlo a nivell esportiu.
Metrestant  Nosaltres a nivell esportiu no ,pero a nivell social i monetari Oli en un llum.
Jo fa molts anys que no entenc res.
Tenim el que ens mereixen per abus de pobretó.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1126
« Respondre #21 el: 25 de Febrer de 2025, 12:56:27 pm »
Yo no diré nunca nada negativo sobre nuestro presidente ,ya que que pienso que si alguien cree que lo puede hacer mejor ,ya esta tardando para dar un paso al frente.Y conste que viví un episodio en Olimpia con un l*******s que estaba al lado del Pau Morilla y este estando yo con mi bufanda del club paso de intervenir.
Lo que deseo y no le tengo miedo ninguno es a la deseada , para mi promoción de ascenso .Estos del Europa y los de San Andreu que vallan haciendo cuentas sobre su anhelado  ascenso ,y con sus instalaciones  deportivas.
Me alegro que al fin alguien como el compañero Kitanosky , mencione el tema arbitral ,y puede que yo se un Llorón , pero siempre me quejaré de los arbitrajes que sufrimos , que tal vez los aprecie solo yo.
Pero alguien que recuerde: Cuantas veces le enseñan una tarjeta al contrario antes que a los nuestros en el Templo? Ya por no hablar de otras circunstancias!.
Somos un club negado por la suerte en todos los aspectos.

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #22 el: 25 de Febrer de 2025, 14:21:43 pm »
Negados por la suerte en todos los aspectos....toda la razón es así.
Pero la paranoia reptiliana surge cuando la gente se va de aquí,triunfa bastante a lo grande .
Guruzeta, Hidalgo,Manzaneda,El mesías Salvador Calzada..
Acostumbran , no todos,a ser de los más criticados.
Recomendaría, conozco a varios,a gente para que hicieran una limpieza energética al estadio y oficinas por que esto desde hace muchos años no es ni medio normal

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 25 de Febrer de 2025, 15:33:45 pm »
A vore, sobre tot este tema. Pau ha aconseguit posar al dia en moltes coses el club, però a voltes ha mantingut i posat a gent que potser no li estan explicant tota la veritat en el dia a dia del club. La faena de Pau és complexa i s'entén que no estiga ací habitualment, per lo que jo dic que li estan fent un Sakamoto, però en este cas amb la pasta ix d'uns tercers, els inversors americans.

Per a dir-ho suaument, no le estan mentint, però le estan amagant informació de molts tipo i no li dixen arribar informació i coses, per a continuar cobrant a final de mes uns i per a continuar llepant merchandising i per seguir sient el g*s falder fidel altres. Al final, amic Pau (sé que açò t'arribarà per algun g*s falder), un empresari ha de delegar i s'ha de adonar amb qui delegar i amb qui no confiar. Açò sí, se li ha de dir que gràcies per agafar el toro per les banyes i ficar-se en este fregat monumental que se diu CE Sabadell FC SAD. Jo en el seu moment no vaig tenir pilotes (a més la distància i la faena, m'ho impedien). Potser serà el moment d'anar parlant de noms.
« Darrera modificació: 25 de Febrer de 2025, 15:38:50 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #24 el: 25 de Febrer de 2025, 16:42:59 pm »
Els calers del inversor americano,no están anant a on tindrien que anar?
Vaya tela.
Están engañant o robant gent de dins?

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #25 el: 25 de Febrer de 2025, 16:52:46 pm »
Has de dir noms ,no tinguis por i explica el que sabes

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3687
  • You will never walk alone
« Respondre #26 el: 25 de Febrer de 2025, 17:08:04 pm »
És hora d'aixecar la manta
Visca el Sabadell!!

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1179
« Respondre #27 el: 25 de Febrer de 2025, 17:36:37 pm »
A vore, sobre tot este tema. Pau ha aconseguit posar al dia en moltes coses el club, però a voltes ha mantingut i posat a gent que potser no li estan explicant tota la veritat en el dia a dia del club. La faena de Pau és complexa i s'entén que no estiga ací habitualment, per lo que jo dic que li estan fent un Sakamoto, però en este cas amb la pasta ix d'uns tercers, els inversors americans.

Per a dir-ho suaument, no le estan mentint, però le estan amagant informació de molts tipo i no li dixen arribar informació i coses, per a continuar cobrant a final de mes uns i per a continuar llepant merchandising i per seguir sient el g*s falder fidel altres. Al final, amic Pau (sé que açò t'arribarà per algun g*s falder), un empresari ha de delegar i s'ha de adonar amb qui delegar i amb qui no confiar. Açò sí, se li ha de dir que gràcies per agafar el toro per les banyes i ficar-se en este fregat monumental que se diu CE Sabadell FC SAD. Jo en el seu moment no vaig tenir pilotes (a més la distància i la faena, m'ho impedien). Potser serà el moment d'anar parlant de noms.
Crec que ara no toca parlar d'aquests temes. Fotre m**** en la sitació en la que estem no ajudarà pas. Aixó si, espero que un cop s'acabi la temporada (acabi com.acabi) es recuperi aquest post i es digui tot obertament.
Tots sabem que moltes vegades aquest tipus de filtracions/comentaris en moments de debilitat solen ser per fer llenya de l'arbre caigut i per treure un benefici (no dic que sigui aquest el cas), pero s'ha de tenir cura de que es diu i quan...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #28 el: 25 de Febrer de 2025, 17:48:52 pm »
Ni pu Tú cas
La Verdad os hará libres
Jesucrist
Ajudans a no ser tan desgraciats ni ignorants

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #29 el: 25 de Febrer de 2025, 18:27:01 pm »

Estimat sexeibirra,

M'has deixat intrigat. Jo al Presi Pau li tinc estima perquè he coincidit amb ell a Olimpia i se que sense ell probablement no tindríem club (el 2019 estàvem en impagament de nòmines quan va arrivar amb el seu grup. Any passat quan Calzada va marxar abruptament també va salvar pilota de partit). Pel que sé, ell porta posant pasta des del 2019, així que no només és pasta americana.

No pots donar pistes quan dius qui se n'està aprofitant amagant info i trinxant? Són acusacions molt dures i tots ens estimem el CES molt, m'has deixat de pedra.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5165
« Respondre #30 el: 25 de Febrer de 2025, 18:52:49 pm »
Ostres, pues jo prefereixo que ho expliqui tot.
Lo dolent i les males notícies, quan abans millor.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1697
« Respondre #31 el: 25 de Febrer de 2025, 20:02:44 pm »
Tota la m**** ha de sortir per fer net.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5833
« Respondre #32 el: 25 de Febrer de 2025, 21:10:37 pm »
No se que más nombres necesitáis, para mi está muy claro, quien está cuando pau no está? Pues ya está, valga la redundancia.

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #33 el: 25 de Febrer de 2025, 21:26:22 pm »
No se que más nombres necesitáis, para mi está muy claro, quien está cuando pau no está? Pues ya está, valga la redundancia.

Te refieres a la dirección general??

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #34 el: 25 de Febrer de 2025, 21:41:21 pm »
Ha Mantigut i posat Gent,es más de uno
Hay que extirparlos a estos parásitos.
Ahora se empezarían a entender muchas cosas.
Lo que es adentro es afuera, kibalyon

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4184
« Respondre #35 el: 25 de Febrer de 2025, 21:45:25 pm »
Jo només dic que per dir això és te que estar molt segur i tenir proves, tot el que no sigui així és escampar me*da, i no dic que no sigui veritat ni mentida

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #36 el: 25 de Febrer de 2025, 21:49:41 pm »
Una persona amb 4308 missatges al foro,per mi te total credibilidad

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4184
« Respondre #37 el: 25 de Febrer de 2025, 22:04:19 pm »
no dic que sigui mentida pollastre, però això és una acusació molt greu, per mi el company te tota la meva credibilitat, pero per acusar d'una cosa tan greu és te que anar molt amb compte, a mí al món del futbol í al nostre equip ja no m'estranya res

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #38 el: 25 de Febrer de 2025, 22:18:38 pm »
no dic que sigui mentida pollastre, però això és una acusació molt greu, per mi el company te tota la meva credibilitat, pero per acusar d'una cosa tan greu és te que anar molt amb compte, a mí al món del futbol í al nostre equip ja no m'estranya res

Molt d'acord.

Si es veritat, hi haurà proves. I és te la responsabilitat de denunciar-ho.

Desconnectat pollastre

• Infantil
« Respondre #39 el: 25 de Febrer de 2025, 22:29:15 pm »
Em sembla el missatge mes trascendent que hi llegit aquí,si no l'he llegit deu vega des ...
Per mi está clarísim que l'hi estan amagant coses al Pau i aixo no pinta be,una desllealtat com un piano i que la Gent que es allá se la bufa el Sabadell