A vore, sobre tot este tema. Pau ha aconseguit posar al dia en moltes coses el club, però a voltes ha mantingut i posat a gent que potser no li estan explicant tota la veritat en el dia a dia del club. La faena de Pau és complexa i s'entén que no estiga ací habitualment, per lo que jo dic que li estan fent un Sakamoto, però en este cas amb la pasta ix d'uns tercers, els inversors americans.
Per a dir-ho suaument, no le estan mentint, però le estan amagant informació de molts tipo i no li dixen arribar informació i coses, per a continuar cobrant a final de mes uns i per a continuar llepant merchandising i per seguir sient el g*s falder fidel altres. Al final, amic Pau (sé que açò t'arribarà per algun g*s falder), un empresari ha de delegar i s'ha de adonar amb qui delegar i amb qui no confiar. Açò sí, se li ha de dir que gràcies per agafar el toro per les banyes i ficar-se en este fregat monumental que se diu CE Sabadell FC SAD. Jo en el seu moment no vaig tenir pilotes (a més la distància i la faena, m'ho impedien). Potser serà el moment d'anar parlant de noms.