Autor Tema: Moment actual del CE Sabadell  (Llegit 1069 cops)

marc77lops i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1697
  • Gènere: Masculí
Re:Moment actual del CE Sabadell
« Respondre #60 el: Avui a les 10:43:04 »
En Pau pot ser molt bon gestor, peró en un club també cal algú amb “mucha calle” que arribi on no arriba el bon gestor.

I que una part important del sou de tothom (oficines i sobretot jugadors) siguin incentius per assolir objectius.

I que una part important del sou de tothom (oficines i sobretot jugadors) siguin incentius per assolir objectius.

Aquí las clavat

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4184
« Respondre #61 el: Avui a les 10:48:24 »
Avui a la 1 Pau Morilla donará explicacions a radio Sabadell

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5165
« Respondre #62 el: Avui a les 11:11:21 »
ja direu lo que diu, que no el podré escoltar

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #63 el: Avui a les 13:48:39 »
Quin audio,no se sent una mer  da,pero per l'ho que hi entés ,tot continua igual,cap titular.

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #64 el: Avui a les 13:52:13 »
Resumint.
Volia estabilitzar l'economia del club i ho a fet.
Confia amb Viale i amb l'entrenador.
Es sent perjudicat per els àrbitres.
Que a las reds socials es tira molta m*****.
Està molt descontent amb la actitud de las penyas i vol posar amb marxa una grada d'animació.
 I amb las seves paraules done la sensació que ja està molt cansat, es evident que ara mateix per alguns es cornut i pagar el beure, si marxa ho pagarem car, això no ho diu ell, ho dic jo

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #65 el: Avui a les 13:56:55 »
Resumint.
Està molt descontent amb la actitud de las penyas i vol posar amb marxa una grada d'animació.
 I amb las seves paraules done la sensació que ja està molt cansat, es evident que ara mateix per alguns es cornut i pagar el beure, si marxa ho pagarem car, això no ho diu ell, ho dic jo

Bon resum i bona conclusió

Em quedo també amb la seva obsessió que el Club no torni a estar en risc de fallida, molt interessant.

Ja m'ho heu escoltat abans, però després d'escoltar em reafirmo encara més: tenim sort de tenir un President així.

Honor

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #66 el: Avui a les 15:11:27 »
D'acord amb el resum, no tant amb la conclusió.

Quin tío en Pau Morilla, no porta gens bé les crítiques. No se ni es pot considerar una entrevista, ja que ha set ell fent un monòleg en el que resumint ha dit que si no fos per ell, el Sabadell hauria desaparescut. Punt en el que discrepo.

La veritat és que la meitat de coses que ha dit, discrepo i crec que no són 100% com diu. I trobo molt a faltar les formes del Calzada. Però dit això, té raó que criticar en excès ara mateix no aporta res al equip ni al Club. Les crítiques ja arribaran al final de temporada.

Ara toca animar i intentar disfrutar del que queda de lliga.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #67 el: Avui a les 15:20:03 »
Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.
Paràsits, bona definició. Esta és, company.

Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.

Que yo sepa, en oficinas solo quedan los siguientes:

- Albert Ramos
- Bruno Batlle
- Virginia
- Alex
- Agustí

Luego Bransu, cuerpo técnico y equipo

Eixos 2 que me referisc, estan en la llista. Virginia me va atendre en setembre per telèfon, molt atenta. Los de comunicació me parix que les falta coses, supose que son becaris.

El moment esportiu no és bo i això reverteix en tot. Recordeu l'any de Segona A que vàrem estar a punt de fer el play-off? Tot eren flors i violes, i el deute anava pujant dia a dia una barbaritat. Ningú se n'adonava, esportivament estàvem lluint, però estàvem cavant la nostra tomba.

És quan no llueix tant el futbol a la gespa que veiem coses que no ens agraden, i que poden ser més greus o menys greus del que ens semblen realment.

Jo tinc plena confiança en Pau i penso que ell sabrà a qui ha escollit per aquesta aventura arriscada de ser el president del club.
Per açò s'ha d'anar més enllà i no dormir-se en els llorers quan s'està bé en la gespa.

Resumint.
Este tio és el meu president. I mira que soc tcacollons i exigent, collona. M'ha encantat. I lo de les penyes, he vist molta m**** a les reds socials i algo pasa, per lo tant, qui estiga en l'àrea social, que espavili.

D'acord amb el resum, no tant amb la conclusió.

Quin tío en Pau Morilla, no porta gens bé les crítiques. No se ni es pot considerar una entrevista, ja que ha set ell fent un monòleg en el que resumint ha dit que si no fos per ell, el Sabadell hauria desaparescut. Punt en el que discrepo.

La veritat és que la meitat de coses que ha dit, discrepo i crec que no són 100% com diu. I trobo molt a faltar les formes del Calzada. Però dit això, té raó que criticar en excès ara mateix no aporta res al equip ni al Club. Les crítiques ja arribaran al final de temporada.

Ara toca animar i intentar disfrutar del que queda de lliga.

Ho sent, però jo estic al 100% amb ell. Mos neteja 7.5 milions de deutes i mos salva el club. Este tio, alfombra persa si cal. Va directe al gra i és el tipo que mos cal en un lloc com aquest. M'ha faltat una mica més de destral i tot. Força Pau.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5165
« Respondre #68 el: Avui a les 17:17:38 »
Resumint.

gràcies company!!!!
lo de les penyes....què és lo que passa?
« Darrera modificació: Avui a les 17:20:02 per uri1981 »

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
« Respondre #69 el: Avui a les 19:24:56 »
El que ja em comentat aquí, les diferències entre penyes per culpa de algun infiltrat dels que teníem abans amb ganas de gresca.
Afegeixo que aquesta tarda el màxim accionista Adam s'ha reunit amb les penyas del club, sembla que alguna cosa és posa amb marxa
« Darrera modificació: Avui a les 21:55:57 per o rei marañon »