Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.
Paràsits, bona definició. Esta és, company.
Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.
Que yo sepa, en oficinas solo quedan los siguientes:
- Albert Ramos
- Bruno Batlle
- Virginia
- Alex
- Agustí
Luego Bransu, cuerpo técnico y equipo
Eixos 2 que me referisc, estan en la llista. Virginia me va atendre en setembre per telèfon, molt atenta. Los de comunicació me parix que les falta coses, supose que son becaris.
El moment esportiu no és bo i això reverteix en tot. Recordeu l'any de Segona A que vàrem estar a punt de fer el play-off? Tot eren flors i violes, i el deute anava pujant dia a dia una barbaritat. Ningú se n'adonava, esportivament estàvem lluint, però estàvem cavant la nostra tomba.
És quan no llueix tant el futbol a la gespa que veiem coses que no ens agraden, i que poden ser més greus o menys greus del que ens semblen realment.
Jo tinc plena confiança en Pau i penso que ell sabrà a qui ha escollit per aquesta aventura arriscada de ser el president del club.
Per açò s'ha d'anar més enllà i no dormir-se en els llorers quan s'està bé en la gespa.
Resumint.
Volia estabilitzar l'economia del club i ho a fet.
Confia amb Viale i amb l'entrenador.
Es sent perjudicat per els àrbitres.
Que a las reds socials es tira molta m*****.
Està molt descontent amb la actitud de las penyas i vol posar amb marxa una grada d'animació.
I amb las seves paraules done la sensació que ja està molt cansat, es evident que ara mateix per alguns es cornut i pagar el beure, si marxa ho pagarem car, això no ho diu ell, ho dic jo
Este tio és el meu president. I mira que soc tcacollons i exigent, collona. M'ha encantat. I lo de les penyes, he vist molta m**** a les reds socials i algo pasa, per lo tant, qui estiga en l'àrea social, que espavili.
D'acord amb el resum, no tant amb la conclusió.
Quin tío en Pau Morilla, no porta gens bé les crítiques. No se ni es pot considerar una entrevista, ja que ha set ell fent un monòleg en el que resumint ha dit que si no fos per ell, el Sabadell hauria desaparescut. Punt en el que discrepo.
La veritat és que la meitat de coses que ha dit, discrepo i crec que no són 100% com diu. I trobo molt a faltar les formes del Calzada. Però dit això, té raó que criticar en excès ara mateix no aporta res al equip ni al Club. Les crítiques ja arribaran al final de temporada.
Ara toca animar i intentar disfrutar del que queda de lliga.
Ho sent, però jo estic al 100% amb ell. Mos neteja 7.5 milions de deutes i mos salva el club. Este tio, alfombra persa si cal. Va directe al gra i és el tipo que mos cal en un lloc com aquest. M'ha faltat una mica més de destral i tot. Força Pau.