Autor Tema: Moment actual del CE Sabadell  (Llegit 1173 cops)

hicks, RIGODON i 22 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2368
  • Gènere: Masculí
Re:Moment actual del CE Sabadell
« Respondre #40 el: 25 de Febrer de 2025, 22:30:04 pm »
I els periodistes locals no saben o no investigan res? No ha de fer això un periodista?
Com el cas Delgado tampic sabem perquè no juga i si h tingut algun problema

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #41 el: 25 de Febrer de 2025, 22:44:12 pm »
I els periodistes locals no saben o no investigan res? No ha de fer això un periodista?

Exacte.

Que no sigui com amb els italians, que una minoria li va donar credibilitat i al final era tot mentida

PS aquests italians encara deuen milers d'euros a un hotel de la ciutat amb qui el meu petit negoci te relació, parlo amb coneixement de causa

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4184
« Respondre #42 el: 25 de Febrer de 2025, 23:15:44 pm »

Exacte.

Que no sigui com amb els italians, que una minoria li va donar credibilitat i al final era tot mentida

PS aquests italians encara deuen milers d'euros a un hotel de la ciutat amb qui el meu petit negoci te relació, parlo amb coneixement de causa
ara ja no existiríem

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3152
  • Endavant Sabadell
« Respondre #43 el: 25 de Febrer de 2025, 23:39:26 pm »
Gairebé prefereixo haver descendit de categoria que quedar en mans d'aquella gent.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #44 el: 26 de Febrer de 2025, 00:22:01 am »
A vore, sobre tot este tema. Pau ha aconseguit posar al dia en moltes coses el club, però a voltes ha mantingut i posat a gent que potser no li estan explicant tota la veritat en el dia a dia del club. La faena de Pau és complexa i s'entén que no estiga ací habitualment, per lo que jo dic que li estan fent un Sakamoto, però en este cas amb la pasta ix d'uns tercers, els inversors americans.

Per a dir-ho suaument, no le estan mentint, però le estan amagant informació de molts tipo i no li dixen arribar informació i coses, per a continuar cobrant a final de mes uns i per a continuar llepant merchandising i per seguir sient el g*s falder fidel altres. Al final, amic Pau (sé que açò t'arribarà per algun g*s falder), un empresari ha de delegar i s'ha de adonar amb qui delegar i amb qui no confiar. Açò sí, se li ha de dir que gràcies per agafar el toro per les banyes i ficar-se en este fregat monumental que se diu CE Sabadell FC SAD. Jo en el seu moment no vaig tenir pilotes (a més la distància i la faena, m'ho impedien). Potser serà el moment d'anar parlant de noms.
Pots dir noms? A mi em sorprèn que tota la gent saps coses però mai és parla clar. Inclús el president ho va deixar anar al Juny, però mai ha dit noms. Sería d'agrair que tots els socis poguéssim sapiguer la veritat. L'any passat al vestuari deien que tot anava bé, però resulta que Manel s'alegrava quan perdíem... a lo millor per això no va ficar l'última de Lugo... I mentrestant la gent viatjant 12 hores en autocar...

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #45 el: 26 de Febrer de 2025, 08:19:48 am »
Gairebé prefereixo haver descendit de categoria que quedar en mans d'aquella gent.

Home, Jo això ni ho dubto.

Hauríem desaparegut i estaríem en refundació com els veïns.

Jo això ho tinc clarissim

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 26 de Febrer de 2025, 09:03:23 am »
Jo entenc el club com a ens general.

Com ahir reflexionava, Esportiu, social i econòmic, el que per mi, son les tres potes del tamboret que composen un club.

Esportivament, no ens hem d'enganyar, el primer equip és un desastre. Em té negre Viale, que porta 2 entrenadors, 10 fitxatges a l'hivern i 3 bronques als passadissos de vestuaris) i que no estem on volíem estar, ja m'explicaràs, però la resta d'esportiu, estem bé, a nivell futbol base i femení.

Econòmicament... doncs estem molt millor que fa uns anys i que el propi any passat. I estem vius. Ara mateix amb Napolitans o amb altres experiments, segurament seríem el Club Esportiu Sabadell Fem Ciutat.

Socialment, hem crescut, però em temo que estem arribant a un sostre que no ens deixarà créixer, per no fer bé certes coses. Hi han problemes entre penyes, problemes entre grups d'animació i penyes, acusacions i fins i tot discussions i amenaces entre gent que al fi i al cap, tenen un nexe d'unió, el club. I això és el que em preocupa.

El demés... crec que hi ha gent que extrapola un problema puntual amb una o dues persones del club amb el camí del projecte.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1126
« Respondre #47 el: 26 de Febrer de 2025, 09:09:31 am »
Ningún sap res del que va dir Morilla en gol nord i en zona de tribuna? .Seria interessant el que li va dir a l’afició.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #48 el: 26 de Febrer de 2025, 09:42:18 am »
Socialment ,amb el que explicas es per pixar i no treure gota,es un :wall: :wall: desastre!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3152
  • Endavant Sabadell
« Respondre #49 el: 26 de Febrer de 2025, 13:50:12 pm »
Cada dia tinc més clar que la clau pq un equip de futbol funcioni ja no es tant la qualitat sino l'equip humà, les sinergies que es produeixen i la gestió d'aquest.
Habitualment la toxicitat ve de dins i es clau que desde l'exterior es detecti i s'elimini, l'any de Munitis així va ser i en aquest cas, aquest any, ha estat a l'inversa, hi havia un bon grup i l'element tòxic ha vingut de l'exterior, en forma de crits i imposicions.
Resumint, l'any passat un Viale ens hagues anat de conya, l'any de l'ascens a 2 A, amb els Capó, Coch, Nestor, Cuevas, Edgar, etc..., un Viale hagues estat una bomba.
Pel que sigui mai l'encertem amb l'equip humà, potser la psicòloga que tant mencionen, amb tots els respectes, hauria de entrevistar i psicoanalitzar, primer al Director Tècnic i Esportiu
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #50 el: 26 de Febrer de 2025, 14:13:55 pm »
Els calers del inversor americano,no están anant a on tindrien que anar?
Vaya tela.
Están engañant o robant gent de dins?
A vore, au de corral....... aquí ningú diu que estiguin robant. Vos dic que hi ha gent que està a la sopa boba, que cobra a final de mes i no fa la seva faena. Que d'una cosa a l'altre va un mon.

Estimat sexeibirra,

M'has deixat intrigat. Jo al Presi Pau li tinc estima perquè he coincidit amb ell a Olimpia i se que sense ell probablement no tindríem club (el 2019 estàvem en impagament de nòmines quan va arrivar amb el seu grup. Any passat quan Calzada va marxar abruptament també va salvar pilota de partit). Pel que sé, ell porta posant pasta des del 2019, així que no només és pasta americana.

No pots donar pistes quan dius qui se n'està aprofitant amagant info i trinxant? Són acusacions molt dures i tots ens estimem el CES molt, m'has deixat de pedra.
Pau mos ha salvat. Plore cada dos diumenges la distància de viure a 13 hores i 15 minuts de Sabadell de porta de casa a porta del pis que hi tinc, però m'informe cada dia del club, ja que molts anys ha sigut la meva vàlvula d'escape i la meua passió. I no mos ha salvat un cop, ho ha fet ja 3 (entrada de capital, marxa de Calzada e italianinis). Però Pau hauria de tenir molt cuidado, ja que gent d'oficines que porta molts anys al club, vol seguir treballant i cobrant del club, ha d'arribar a final de mes, i farà lo que li diga qui li pagui. També hauria de tenir cuidado amb altres que no porten tants anys i que estan molt ben posicionats, que quan els arriba faena no tenen moltes ganes de gestionarla, però ho descobrirà. Pau és llest, si no no hagués arribat a ser un tio exitòs.

No se que más nombres necesitáis, para mi está muy claro, quien está cuando pau no está? Pues ya está, valga la redundancia.
Ets el millor, Militu. I tu saps també lo dels italians, per lo que sé.

Açò va com va. Al fi i al cap la premsa sap que segons faça, tindrà més o menys grau d'informació. Encara no sabem com van estes coses?

Exacte.

Tens bona informació i és real lo que dius que no van cobrar. Encara esperen la transfer. No sé si Gustavo encara pensa que els italians anaven de veres.

Pots dir noms? A mi em sorprèn que tota la gent saps coses però mai és parla clar. Inclús el president ho va deixar anar al Juny, però mai ha dit noms. Sería d'agrair que tots els socis poguéssim sapiguer la veritat. L'any passat al vestuari deien que tot anava bé, però resulta que Manel s'alegrava quan perdíem... a lo millor per això no va ficar l'última de Lugo... I mentrestant la gent viatjant 12 hores en autocar...
Lo del vestuari de l'any passat, a mi me arribaven coses molt penoses. I penós me va semblar els canvis al minut 70 i que Cano ho tenia fet ja amb el Tenerife.

Ningún sap res del que va dir Morilla en gol nord i en zona de tribuna? .Seria interessant el que li va dir a l’afició.
Açò és un error. La comunicació ha de ser oberta i no donar esta sensació de que 'mano per els amiguets'. Llavors, ja te trucaràs o quedaràs al bar, sense que ho sàpigue la resta dels presents.

Coses que passen:
-Un patrocinador envia un correu al club i no contesten, i este proveïdor haja d'anar a través d'un conegut per a que le contesten i a sobre le diguen que 'no era el moment'. Un tio que aporta pasta, l'has de cuidar i contestar màxim en 24-48 hores encara que le venguis una moto de cartró.
-Us socis fan una proposta a algú del club i no tenen resposta ni en una setmana, ni en dos, ni en tres, ni en 4 mesos. I me consta que la proposta ha passat per àrea social i per allà ho han presentat més a munt i no ha arribat.
-Jo quan me lleve, entro al whats i miro els Canals, de Barça, de Llevant i cada dia busque el del Sabadell i no me surt. És un canal d'informació crucial per als que viviu a Europa. Se va enviar un correu i ni resposta oye.
Son cosetes que me demostren que hi ha gent que no fa tot el que hauria de fer, estant cobrant del club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #51 el: 26 de Febrer de 2025, 15:01:42 pm »
 Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #52 el: 26 de Febrer de 2025, 15:13:21 pm »
Campeó vas posar "li está fent un Sakamoto amb la pasta ix dels inversos americans"
Si nomes es tracta de parásitos en la oficina, pues vale ,ja están tardando en eliminarlos.

Que yo sepa, en oficinas solo quedan los siguientes:

- Albert Ramos
- Bruno Batlle
- Virginia
- Alex
- Agustí

Luego Bransu, cuerpo técnico y equipo

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #53 el: 26 de Febrer de 2025, 17:03:56 pm »
els americans no havien posat algú de la seva confiança a la junta directiva?
o simplement van posar els calers i que facin i desfacin amb ells des d'aqui?

per altra banda, Morillas no vivia a Cerdanyola un cop tornat de Londres?
no pot ser-hi més present si se l'estan rifant tal i com dieu?

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #54 el: 26 de Febrer de 2025, 17:42:56 pm »

Adam I Pau van de la ma, i ells dos estan al consell.

Jo al Pau el veig a Olimpia (tinc el fill jugant allà) sovint, 4 O 5 vegades al mes.

També em diuen que està a oficines del club sovint. És un tio d'èxit O sigui que deu saber el que es fa. Per això em sorprèn tan el que dieu que hi ha gent a oficines aprofitant-se.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 952
  • Intent de representant
« Respondre #55 el: 26 de Febrer de 2025, 19:45:14 pm »
El moment esportiu no és bo i això reverteix en tot. Recordeu l'any de Segona A que vàrem estar a punt de fer el play-off? Tot eren flors i violes, i el deute anava pujant dia a dia una barbaritat. Ningú se n'adonava, esportivament estàvem lluint, però estàvem cavant la nostra tomba.

És quan no llueix tant el futbol a la gespa que veiem coses que no ens agraden, i que poden ser més greus o menys greus del que ens semblen realment.

Jo tinc plena confiança en Pau i penso que ell sabrà a qui ha escollit per aquesta aventura arriscada de ser el president del club.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #56 el: 26 de Febrer de 2025, 20:47:13 pm »

Una Junta Directiva no està en la gestió del dia a dia. Ni aquí, ni a ninguna empresa.
Tot i que soni estrany, qui posa €1M no està cada setmana preguntant com van les coses, més aviat tot el contrari.

Jo segueixo dient lo de sempre, ja s'et pot donar molt bé aixecar diners, que si després no saps ordenar la teva propia casa, estàs venut.
I està molt clar que en Pau està aquí per sentiment de pertinença, perquè per ell ser president del Sabadell és una pèrdua de temps i diners, més tot el cost d'oportunitat de fer altres coses.
Però la realitat és que des de que va entrar, el Club està totalment en caiguda lliure i sense cap tipus de control, com es demostra amb Viale fent tonteries cada setmana.

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #57 el: 26 de Febrer de 2025, 21:28:05 pm »

Una Junta Directiva no està en la gestió del dia a dia. Ni aquí, ni a ninguna empresa.
Tot i que soni estrany, qui posa €1M no està cada setmana preguntant com van les coses, més aviat tot el contrari.

Jo segueixo dient lo de sempre, ja s'et pot donar molt bé aixecar diners, que si després no saps ordenar la teva propia casa, estàs venut.
I està molt clar que en Pau està aquí per sentiment de pertinença, perquè per ell ser president del Sabadell és una pèrdua de temps i diners, més tot el cost d'oportunitat de fer altres coses.
Però la realitat és que des de que va entrar, el Club està totalment en caiguda lliure i sense cap tipus de control, com es demostra amb Viale fent tonteries cada setmana.

Comparteixo molt del què dius, però no lo de caiguda lliure.

Des que va arrivar a salvar el Club el 2019:

- No hi ha hagut més impagaments (molt meritori)
- El deute amb 3ers s'ha reduït de 8 a menys de 0.5 Millions (de les més baixes de tota la categoria)
- Hem recuperat el Furbol Base (el teníem venut, ell va forçar que el recompressim)
- El Furbol Base genera jugadors internacionals per primera vegada en 40 anys
- Tenim gimnàs nou al Camp pels jugadors
- Tenim més socis que fa un munt d'anys
- Les empreses de la ciutat i rodalies veuen el Club' com un lloc seriós amb qui fer negoci (jo sóc un petit empresari , se el que hem dic)
-Vam pujar a 2a (que lluny sembla ara!)
- Tenim Club no refundat (que no és poc)

Honor

Desconnectat pauer

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #58 el: 26 de Febrer de 2025, 21:29:14 pm »

Comparteixo molt del què dius, però no lo de caiguda lliure.

Des que va arrivar a salvar el Club el 2019:

- No hi ha hagut més impagaments (molt meritori)
- El deute amb 3ers s'ha reduït de 8 a menys de 0.5 Millions (de les més baixes de tota la categoria)
- Hem recuperat el Furbol Base (el teníem venut, ell va forçar que el recompressim)
- El Furbol Base genera jugadors internacionals per primera vegada en 40 anys
- Tenim gimnàs nou al Camp pels jugadors
- Tenim més socis que fa un munt d'anys
- Les empreses de la ciutat i rodalies veuen el Club' com un lloc seriós amb qui fer negoci (jo sóc un petit empresari , se el que hem dic)
-Vam pujar a 2a (que lluny sembla ara!)
- Tenim Club no refundat (que no és poc)

Honor

PD comparteixo que Viale ha de millorar comportament des de ja

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #59 el: Ahir a les 07:05:42 »
En Pau pot ser molt bon gestor, peró en un club també cal algú amb “mucha calle” que arribi on no arriba el bon gestor.

I que una part important del sou de tothom (oficines i sobretot jugadors) siguin incentius per assolir objectius.