Els calers del inversor americano,no están anant a on tindrien que anar?
Vaya tela.
Están engañant o robant gent de dins?
A vore, au de corral....... aquí ningú diu que estiguin robant. Vos dic que hi ha gent que està a la sopa boba, que cobra a final de mes i no fa la seva faena. Que d'una cosa a l'altre va un mon.
Estimat sexeibirra,
M'has deixat intrigat. Jo al Presi Pau li tinc estima perquè he coincidit amb ell a Olimpia i se que sense ell probablement no tindríem club (el 2019 estàvem en impagament de nòmines quan va arrivar amb el seu grup. Any passat quan Calzada va marxar abruptament també va salvar pilota de partit). Pel que sé, ell porta posant pasta des del 2019, així que no només és pasta americana.
No pots donar pistes quan dius qui se n'està aprofitant amagant info i trinxant? Són acusacions molt dures i tots ens estimem el CES molt, m'has deixat de pedra.
Pau mos ha salvat. Plore cada dos diumenges la distància de viure a 13 hores i 15 minuts de Sabadell de porta de casa a porta del pis que hi tinc, però m'informe cada dia del club, ja que molts anys ha sigut la meva vàlvula d'escape i la meua passió. I no mos ha salvat un cop, ho ha fet ja 3 (entrada de capital, marxa de Calzada e italianinis). Però Pau hauria de tenir molt cuidado, ja que gent d'oficines que porta molts anys al club, vol seguir treballant i cobrant del club, ha d'arribar a final de mes, i farà lo que li diga qui li pagui. També hauria de tenir cuidado amb altres que no porten tants anys i que estan molt ben posicionats, que quan els arriba faena no tenen moltes ganes de gestionarla, però ho descobrirà. Pau és llest, si no no hagués arribat a ser un tio exitòs.
No se que más nombres necesitáis, para mi está muy claro, quien está cuando pau no está? Pues ya está, valga la redundancia.
Ets el millor, Militu. I tu saps també lo dels italians, per lo que sé.
I els periodistes locals no saben o no investigan res? No ha de fer això un periodista?
Com el cas Delgado tampic sabem perquè no juga i si h tingut algun problema
Açò va com va. Al fi i al cap la premsa sap que segons faça, tindrà més o menys grau d'informació. Encara no sabem com van estes coses?
Exacte.
Que no sigui com amb els italians, que una minoria li va donar credibilitat i al final era tot mentida
PS aquests italians encara deuen milers d'euros a un hotel de la ciutat amb qui el meu petit negoci te relació, parlo amb coneixement de causa
Tens bona informació i és real lo que dius que no van cobrar. Encara esperen la transfer. No sé si Gustavo encara pensa que els italians anaven de veres.
Pots dir noms? A mi em sorprèn que tota la gent saps coses però mai és parla clar. Inclús el president ho va deixar anar al Juny, però mai ha dit noms. Sería d'agrair que tots els socis poguéssim sapiguer la veritat. L'any passat al vestuari deien que tot anava bé, però resulta que Manel s'alegrava quan perdíem... a lo millor per això no va ficar l'última de Lugo... I mentrestant la gent viatjant 12 hores en autocar...
Lo del vestuari de l'any passat, a mi me arribaven coses molt penoses. I penós me va semblar els canvis al minut 70 i que Cano ho tenia fet ja amb el Tenerife.
Ningún sap res del que va dir Morilla en gol nord i en zona de tribuna? .Seria interessant el que li va dir a l’afició.
Açò és un error. La comunicació ha de ser oberta i no donar esta sensació de que 'mano per els amiguets'. Llavors, ja te trucaràs o quedaràs al bar, sense que ho sàpigue la resta dels presents.
Coses que passen:
-Un patrocinador envia un correu al club i no contesten, i este proveïdor haja d'anar a través d'un conegut per a que le contesten i a sobre le diguen que 'no era el moment'. Un tio que aporta pasta, l'has de cuidar i contestar màxim en 24-48 hores encara que le venguis una moto de cartró.
-Us socis fan una proposta a algú del club i no tenen resposta ni en una setmana, ni en dos, ni en tres, ni en 4 mesos. I me consta que la proposta ha passat per àrea social i per allà ho han presentat més a munt i no ha arribat.
-Jo quan me lleve, entro al whats i miro els Canals, de Barça, de Llevant i cada dia busque el del Sabadell i no me surt. És un canal d'informació crucial per als que viviu a Europa. Se va enviar un correu i ni resposta oye.
Son cosetes que me demostren que hi ha gent que no fa tot el que hauria de fer, estant cobrant del club.