Autor Tema: arbitros!!  (Llegit 1740 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
arbitros!!
« el: 09 de Gener de 2006, 04:48:03 am »
todos los arbitros son asi de malos o solo arbitran mal contra nosotros, es algo que no entiendo pitan la minima tonteria y faltas claras no las pitan, es algo que no tiene ni pies ni cabeza.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: arbitros!!
« Respondre #1 el: 09 de Gener de 2006, 12:06:52 pm »
estoy de acuerdo kon tigo kazka, pero todos tenemos k saber k los arbitros son humanos i se  pueden ekivocar mas o menos son iguales k tu i yo, se se ekivokan no  lo hacen a proposito pork  son profesionales
tambien se puede decir  k no  hemos tenido mucha suerte  con los arbitros pero aora mucha gente  se keja de los arbitros si hubieramos ganado nadie ablaria de  los arbritos i alguna vez se ekivokan a favor i alguna encontra por ejemplo el penalti n contra el figeras, kon todo esto tenemos  k saber k los arbitros son personas i k no le echemos las culpas a  los arbitros  k la culpa  de k e el sabadell este  asi  es de lus jugadores pero tambien tengo k señalar k  el sabadell a jugado los dos ultimos partidos muy bien
viska el sabadell

pd:pero kommo siempre digo nos falta ese "9" un matador bueno i un creador de juego tipo"xavi"
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #2 el: 09 de Gener de 2006, 16:22:10 pm »
Mireu, jo crec una cosa. Quan un equip té un mal dia de cara a porta (com va ser el partit d'ahir), l'única forma de marcar és fer-ho en una jugada a pilota aturada. Si l'àrbitre pités les simples faltes que li fan al Sabadell a prop de l'àrea, hi hauria moltes possibilitats de que en algun cop de cap o en algun rebot, la pilota entrés i seria la manera d'aconseguir punts que d'una altra forma no aconseguim. No demano que expulsi a dos rivals, ni que ens pitin dos penals per partit..., l'únic que demano (i crec que tothom) és que si a l'equip rival li pita una falta a prop de l'àrea, que a nosaltres també ens la piti (quan realment sigui falta, és clar), que sembla que li tinguin mania al  :scut  :veryangry:

VISCA EL SABADELL  :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 09 de Gener de 2006, 17:31:34 pm »
Todos son malos de verdad o mafiosos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 09 de Gener de 2006, 17:34:48 pm »
Podem dir tot el què nes vingui al cap sobre els àrbitres :arbit, però que ahir no marquéssim cap gol també va ser culpa nostra. Recordo sobretot dues ocasions no clares, sinó claríssimes d'un 1 contra 1 de Gallo que, a mi que em perdoni, però ara mateix és més un pollastre que un gall. :-\ :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 09 de Gener de 2006, 17:53:02 pm »
Yo digo mi opinión, si quieres les pongo ejemplos de lo malo que son, pero si son tan buenos como es que lesionan a un jugador delante de las mismisimas narices del arbitro y ni siquiera mostro tarjeta al juagador agresor, me refiero a la lesión del jugador de la R. Sociedad. El último parte no se sabe si el jugador lesionado puede recuperarse para el deporte de alta competición. Así mil y un caso que el que lleva años en el futbol no llega a entender, de un lado y del otro y entre los equipos víctimas esta nuestro SABADELL, en cualquier competición en la que participe. UN SALUDO.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 09 de Gener de 2006, 19:22:43 pm »
Yo digo mi opinión, si quieres les pongo ejemplos de lo malo que son, pero si son tan buenos como es que lesionan a un jugador delante de las mismisimas narices del arbitro y ni siquiera mostro tarjeta al juagador agresor, me refiero a la lesión del jugador de la R. Sociedad. El último parte no se sabe si el jugador lesionado puede recuperarse para el deporte de alta competición. Así mil y un caso que el que lleva años en el futbol no llega a entender, de un lado y del otro y entre los equipos víctimas esta nuestro SABADELL, en cualquier competición en la que participe. UN SALUDO.

Eis, no anirà per mi això :icon_question: ???

Jo sempre he dit que no és que siguin dolents, si fos així, ho serien per tots dos equips i val a dir que ahir ens van cosir a fores de joc, la majoria inexistents :no:.

La meva opinió sobre els àrbitres l'he donat prou vegades... i segons sembla des de al direcció de certs estaments policials això està mal vist... :ejem :-X
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat manolo

• Aleví
  • Missatges: 64
  • ANDA QUE NO
« Respondre #7 el: 09 de Gener de 2006, 19:41:14 pm »
la verdad es que todos estamos un poco artos de todos estos magnificos arbitros que vienen al estadio

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 09 de Gener de 2006, 20:11:22 pm »
Manolinho por eso te digo que son muy malos, muy malos o cumplen lo establecido por las altas instancia deportivas futboleras, es que se ve cada acción que  llegas a pensar que tienes que ir al oculista por que no ves la realidad o nos hemos vueltos tontos y no entendemos nada. Temo yo más por estos personajes, que por lo que hagan o dejen de hacer nuestros jugadores en el campo. UN SALUDO

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 09 de Gener de 2006, 21:20:16 pm »
todos los arbitros son asi de malos o solo arbitran mal contra nosotros, es algo que no entiendo pitan la minima tonteria y faltas claras no las pitan, es algo que no tiene ni pies ni cabeza.

KAZKA eres el ''loco'' q tiras piedras??? xD

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #10 el: 10 de Gener de 2006, 03:00:49 am »

KAZKA eres el ''loco'' q tiras piedras??? xD

yo k va, yo solo insulto pero esque es normal te sacan de las casillas, ami me tenen controlao un guardia de seguridad. no podemos acer gamberras por respeto a nuestro club o sino lo multarian a el. pero esque la federacion no se da cuenta que los arbitros son muy malos o que? pero weno no toda la culpa de nuestra mala temporada la tienen los arbitros pero si parte, porque el dia que vino aqui nuestro rival el terrasa en intento de robo fue muy descarado pero alfinal acabemos ganando y no paso nada pero bueno, es un tema que hay que mirarlo los arbitros no pueden seguir asi.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #11 el: 10 de Gener de 2006, 20:06:41 pm »
Mi madre que ha visto mucho futbol, está que no puede más con los malos arbitrajes.
Como no sabe pitar se ha comprado un Pito y el otro dia lo estreno , pero la gente de alrededor nos miraba mal pues es un poco estridente. :arbit :arbit :arbit
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

meca_123

• Visitant
« Respondre #12 el: 12 de Gener de 2006, 12:34:24 pm »
El Arbirto del  Partido del Gramanet fuera fuera¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #13 el: 12 de Gener de 2006, 21:45:57 pm »
ya molbe els arbitres poden ser po un partyt no es pert x kulpa del arbitre jo pensu .. i si fem el dia del peralta una pañolada? jeje a lu millo servex d algu i ns reivindikem d akesta manbera xk vinguin al nostre kam millors arbitres

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 12 de Gener de 2006, 22:01:18 pm »
ya molbe els arbitres poden ser po un partyt no es pert x kulpa del arbitre jo pensu .. i si fem el dia del peralta una pañolada? jeje a lu millo servex d algu i ns reivindikem d akesta manbera xk vinguin al nostre kam millors arbitres

que dius tiu  :icon_exclaim: de debò creus que serviria d'alguna cosa????? jo sincerament, no ho crec pas
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!