Autor Tema: Inclús a tercera  (Llegit 603 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Inclús a tercera
« el: 09 de Gener de 2006, 21:30:05 pm »
Segur que hi ha molta gent que no hi estarà d´acord. Alguns em diran que si no es manté la categoria, res de res. Probablement m´agradi anar contra corrent, però cada dia que passa i després d´escoltar l´entrevista que li han fet al Jaume Bonet a Ràdio Sabadell, en el programa l´Anotador vespre, n´estic totalment convençut.
El CE Sabadell ha fet un dels millors fitxatges en molts anys, pel que fa la banqueta. Jaume Bonet m´inspira una credibilitat, una confiança que pocs entrenadors m´han donat. Senzillament m´agrada. Després de les experiències recents que hem tingut, escoltar a aquest senyor és com diria aquell, "agua de Mayo". Alguns em direu que poc a poc, que segur que a la primera oportunitat que tinguem el posarem a parir, que queda molta lliga, que un sol partit no vol dir res, etc. Molt probablement tingueu raó, però mantinc que seria bo que el club fes una aposta decidida per aquest entrenador. Per això dic avui i sense cap mena de recança, que inclús perdent la categoria, Jaume Bonet és un entrenador de futur  pel Sabadell. Un home de club, compromès amb l´entitat, que encara és hora que és queixi d´alguna cosa, que valora el que té a casa i no el que pot estar per vindre de fora, que transmet serenitat, tranquilitat i un bon rotllo que feia moltíssima falta a casa nostra. Crec que senzillament, l´hem encertat de ple. A més, coneix el futbol en el que ens movem molt bé, i ves a saber si amb el pressupost de que disposàvem a principi de temporada aquest entrenador no hagués fotut un equip de nassos.
Bé, és allò del "que pudo haber sido y nunca fue". Precisament, m´agradria molt que la segona part d´aquesta dita, la de "... que nunca fue", no es cumplís. Per tant, reitero la meva opinió, apostem de ple per Jaume Bonet. Donem-li confiança, temps i fem-lo sentir agust a casa nostra. Estic segur que es pot acabar convertint en un entrenador amb moltes perspectives de futur en aquesta santa entitat.
D´altra banda, ahir vaig disfrutar amb el partit que vam fer. És més, crec que el Sabadell va fer un autèntic partidàs. D´alguna manera em fa ratificar una opinió que ja vaig donar en el fòrum fa uns dies, i és que a poc que Jaume Bonet trobi un esquema on els jugadors s´hi trobin còmodes, aquest equip, per nassos, anirà cap amunt i a més, ens farà disfrutar. N´estic convençut.
Dibuixem ja les línies que ha de seguir el Sabadell en el present i futur en el plà esportiu. Apostem per una manera de fer i treballar, i un cop això estigui aclarit planifiquem el futur esportiu de la nostra entitat. I ho dic un cop més, continuo pensant que Jaume Bonet és l´home indicat. No busquem ja més fora el que tenim a casa nostra. Crec que aquesta mateixa línia de treball és la que va seguir el Girona. Va seguir confiant en el tècnic que malgrat tot, va perdre la categoria. Considero que per tenir les idees clares, i apostar per un projecte i una manera de treballar concretes que actualment li estan reportant èxits. No dic ni molt menys, que nosaltres baixem a tercera aquest any. És més, crec que dintre d´un mes estarem lluny de les posicions actuals, posicions per cert, a les que segur que vindran equips que avui viuen molt tranquils... Amb això vull dir que de vegades és bo mirar més enllà dels resultats purs i durs, i planificar el futur esportiu d´un club partint d´unes idees clares i concretes. Bé, no m´enrollo més, espero que poguem treure un bon resultat a València el proper diumenge i que per fi, surti el sol a casa nostra.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-