Autor Tema: En Bonet ha donat en el clau  (Llegit 2298 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
En Bonet ha donat en el clau
« el: 10 de Gener de 2006, 21:41:27 pm »
Segons he llegit avui en un diari esportiu de BCN, el nou mister arlequinat, el senyor Bonet, ha dit o ha donat a entendre, apart de que l'equip li va agradar el passat diumenge contra la Grama, que l'equip ha d'encaixar pocs gols però també que s'ha de millorar en atac la definició davant de porteria. Aquest últim aspecte, sembla ser que no el van apreciar ni en Mora  :snore: ni en Montes  :snore:, curiosament.

Sí senyor, trobo que en Bonet  :yes: ha donat en el clau en les seves dues apreciacions. Ara falta que aconsegueixi resoldre el doble problema, sobre tot el de millorar la definició davant la porteria dels rivals, que no serà fàcil, però s'ha d'intentar com sigui.

Sort al senyor Bonet !!!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: En Bonet ha donat en el clau
« Respondre #1 el: 10 de Gener de 2006, 21:43:13 pm »
no cal ser entrenador per veure aixo...el mora i el montes tmb o savien pero no o van saver arreglar, aviam si el bonet dona amb la posio.... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 10 de Gener de 2006, 21:48:30 pm »
Apart k amb Mora i Montes no es creaven tantes ocasiones tan clares com les de l'altre dia  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #3 el: 10 de Gener de 2006, 21:55:42 pm »
Hola foreros,
per fi m'he decidit a donar-me d'alta després de molt temps de llegirvos. He patit molt aquesta temporada però diumenge vaig tenir bon feeling. La sensació que vam donar va ser mlt millor. Es notava un aire diferent entre els jugadors. Jugaven mes sueltos i amb més alegria.  A veure si sortim d'aquest pou. No cal ser entrenador per dir aquestes dues frases però la veritat és que té més raó que un sant.
Ànims a tots els arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 10 de Gener de 2006, 22:20:05 pm »
La veritat és que en el mon del futbol, les frases més apludides sempre han estat obvietats, i sino, recordem les famoses frases de Cruyff com per exemple "si nosotros tenemos el balón, el contrario no lo tiene", "si metemos un gols más que el contrario ganamos"; coses així que a mi personalment em semblen pallassades però que a la gent, sobretot periodistes agarada i molt.
Jo crec que el que ha dit el Bonet és obvi, i per guanyar a la 2aB el mes important comença per no encaixar gols. A mi diumenge contra la Grama em van agradar, pero aixo ha de tenir continuitat.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 10 de Gener de 2006, 22:50:25 pm »
Que s'ha de ser més segur darrera i definir més davant, això ho savem i ho veiem tots. Però el diumenge el Sr. Bonet ens va deixar entre veure que ell té les "claus" per aconseguir-ho, ja que en defesa es ve estar segur i en atac no va entrar per pura mala sort.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 10 de Gener de 2006, 23:11:03 pm »
Ara el pessimista sere jo... ho sento:

Si que es cert que es van crear mes ocasions de gol pero tambe vaig veure com en nombroses sortides de l'equip rival, nosaltres no teniem la mitja ben colocada per no dir inexistent. La  :bola anava de la zona d'atak nostre a la de defensa sense trobar quasi cap mitg del nostres per poder-la tallar.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 11 de Gener de 2006, 11:12:47 am »
Ara el pessimista sere jo... ho sento:

Si que es cert que es van crear mes ocasions de gol pero tambe vaig veure com en nombroses sortides de l'equip rival, nosaltres no teniem la mitja ben colocada per no dir inexistent. La  :bola anava de la zona d'atak nostre a la de defensa sense trobar quasi cap mitg del nostres per poder-la tallar.

Doncs per diumenge no podrem comptar amb David Medina, l'únic pivot defensiu que tenim a disposició del míster (Neftalí, Hammouch i Sanz estan lesionats). Perquè, amb tots els respectes, no veig al Xavi Muñoz de pivot 'defensiu'. :-\
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #8 el: 11 de Gener de 2006, 13:29:52 pm »
Jo estic molt content amb el canvi d'entrenador, i això q he defensat el Montes en moooltes ocasions, però clar, no sabia les coses q ara comencen a sortir a la llum, com el tracte amb els jugadors als entrenaments, el poc feeling amb els mateixos... sabia q tenia mala llet, però no que no respectava a les persones. En canvi, ara arriba un home q sembla no tenir experiència com a primer entrenador a un segona b i q comencen les rialles, el bon rotllo i, segons llegeixo, el bon joc. Jo només vaig poder veure la primera part del partit de copa per treballar de nit, i el partit contra la Grama me'l vaig perdre per un dinar familiar amb la sogra!!! >:( :veryangry:,  . Bé, crec q amb el Bonet anem pel bon camí.  :ok

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 11 de Gener de 2006, 18:24:16 pm »
Però iwalment manel em sembla que el xavi muñoz no està recuperat del tot, o almenys fa res que s'ha incorporat als entrenaments, així q encara que fos pivot defensiu no sé si jugaria...  Jo crec que potser es podria probar l'invent de posar el desserme de central i pujar el crivillé o txiki a pivot defensiu.
« Darrera modificació: 11 de Gener de 2006, 18:29:24 pm per BIRRI »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 11 de Gener de 2006, 18:36:05 pm »
Però iwalment manel em sembla que el xavi muñoz no està recuperat del tot, o almenys fa res que s'ha incorporat als entrenaments, així q encara que fos pivot defensiu no sé si jugaria...  Jo crec que potser es podria probar l'invent de posar el desserme de central i pujar el crivillé o txiki a pivot defensiu.

Dic això del Xavi perquè ahir precisament va sortir per la ràdio dient que estava 'a disposició del míster'. A partir d'aquí, jo ja... ::)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 11 de Gener de 2006, 18:41:16 pm »
Ja ja, si a radio sabadell ho van dir, però jo em referia més q res pel seu estat de forma que no crec que jugui ;)  En tot cas aquesta temporada jo no l'he vist tan "dolent" defensivament al Xavi Muñoz com altres anys i sembla que entra (o entrava fins la lesió) amb més força. Això si, ara li farà competència a l'iglesias, o sigui que espavili una mica!  :laugh:

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #12 el: 11 de Gener de 2006, 19:12:30 pm »
i el partit contra la Grama me'l vaig perdre per un dinar familiar amb la sogra!!! >:( :veryangry:,  . Bé, crec q amb el Bonet anem pel bon camí.  :ok

A que hora come tu suegra  ??? El partido era a las 5.  ;)

La verdad es que eso de encajar pocos goles y meter mas goles vale para 2b, 2 y 1ª y no hay que ser muy listo es de perogrullo.  :yes:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 11 de Gener de 2006, 20:44:05 pm »
jo no vui alarmar a ningu, pero aquest post es molt semblant al de l'arrivada de montes com a entrenador i al final... :disappointed: deixem-lo treballar, no caiem 3 cops al mateix forat, no diem que tot anira molt be ara, poc a poc i ja es veura que nomes sa jugat 1 partit, i OJO era un empat a 0...que pasara el dia que guanyem?....poc a poc.... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #14 el: 11 de Gener de 2006, 20:48:19 pm »
que passara el dia que guanyem????(2 partis seguits) BUENOOOOOOOOO a mi un infart..:-: .-..-.-.-.-.-.-.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #15 el: 11 de Gener de 2006, 20:50:06 pm »
Es muy pronto para analizar al entrenador con el poco tiempo que lleva. Lo que sí podemos decir es que ha dado un aire nuevo a la plantilla y que sale con un esquema ofensivo, como el mismo reconoció en L'arlekinat. No se si habrá dado en el clavo, pero de momento ha tocado una tecla que ninguno de sus antecesores supo ver. Ojalá salga el invento como todos esperamos, pero dejemos trabajar tranquilos y no metamos presión.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 11 de Gener de 2006, 20:54:53 pm »
que passara el dia que guanyem????(2 partis seguits) BUENOOOOOOOOO a mi un infart..:-: .-..-.-.-.-.-.-.
El dia q això passi vesten a jugar a golf per relaxarte una mica home, només faltaria que ens kedessim sense seguidors del sabadell per culpa dels infarts!  :laugh:

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #17 el: 11 de Gener de 2006, 21:17:22 pm »
De moment encara estem a zona de descens, i tenim dues sortides fora davant d'equips que estan a zona de Play-Off.

Amb en Bonet, només hem jugat un partit, i si mirem el resultat, varem empatar a casa, demostrant que tenim mancances a dalt, i que si entra l'ocasió final de la Grama, perdíem el partit. Això sí, a l'equip se li va veure un altre aire, això és innegable, però quan hi ha un canvi d'entrenador, els jugadors sempre surten més motivats.

Una dada per a l'esperança, o per a somniar si voleu (algú recorda la segona volta del Llevant B, de la temporada passada?)

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #18 el: 11 de Gener de 2006, 21:26:21 pm »
MARIOKEY, ese día comimos sobre las tres y media. De primero unos entremeses variados cn jamón ibérico, salmón, ensalada verde, aderezado con un vinillo Rioja. De segundo un pollo de campo gallego con crema de castaña, tb aderezado con vino de Rioja. De postre unos turrones de la casa Mauri de Baecelona, aderezado con cava catalán, por supuesto. La comida en sí empezó a las tres y media. y acabó sobre las cinco. Después de escuchar como todos cantaban el himno del Barça, volvimos a Sabadell sobre las ocho de la tarde, pq la comida era en casa de l'àvia, q vive en carrer Girona con Bailén. Mi suegra vive en Galiciay ha venido a pasar unos días aquí. Era la única opción y, como siempre, me jorobo yo, auqnue sepan q ,para mí, el Sabadell es sagrado.  ;) :ok

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #19 el: 13 de Gener de 2006, 16:10:25 pm »
MARIOKEY, ese día comimos sobre las tres y media. De primero unos entremeses variados cn jamón ibérico, salmón, ensalada verde, aderezado con un vinillo Rioja. De segundo un pollo de campo gallego con crema de castaña, tb aderezado con vino de Rioja. De postre unos turrones de la casa Mauri de Baecelona, aderezado con cava catalán, por supuesto. La comida en sí empezó a las tres y media. y acabó sobre las cinco. Después de escuchar como todos cantaban el himno del Barça, volvimos a Sabadell sobre las ocho de la tarde, pq la comida era en casa de l'àvia, q vive en carrer Girona con Bailén. Mi suegra vive en Galiciay ha venido a pasar unos días aquí. Era la única opción y, como siempre, me jorobo yo, auqnue sepan q ,para mí, el Sabadell es sagrado.  ;) :ok

j****, FENICARO, que atracon te has pecado, macho. Asi no me extraña que no te pudieses ni levantar de la mesa.
Bon profit y saludos.