Bones, em presentaré. Tal com diu el meu nick "gracienc" sóc de Gràcia, però de l'ex-vila de Gràcia de Barcelona, no del vostre barri.
Com a Gracienc que sóc, sóc soci de l'Europa i membre d'una de les seves penyes, el Caliu gracienc'96...us sóna? som un grup d'aficionats de l'Europa que fa més de 10 anys ens vam fundar com a penya i que finalment, el 1996, ara farà 10 anys ens vam registrar com a associació al registre de la Generalitat.
També val a dir que tinc simpaties pels arlequinats, especialment des de l'última època que vau estar a primera divisió. A més és un dels camps on es respira un bon ambient futbolístic, a més l'any 1997, quan l'Europa va guanyar el seu primer Campionat de Catalunya (amb el nou format) la semifinal-triangular es va jugar a la Nova Creu Alta (Sabadell-Espanyol-Europa) i on l'equip`escapulat va classificar-se per jugar la final. No cal dir que ens vau tractar molt bé a la nostra penya, especialment els membres dels "Quatre Gats Arlequinats", animant a l'Europa en el partit contra l'Espanyol.
A més aquest bon rotllo entre membres dels "Quatre Gats Arlequinats" i nosaltres continua, mantenint-nos en contacte i fins i tot alguna visita al Nou Sardenya. Per cert, hi ha un membre del "Caliu" que actualment viu a Sabadell i que darrerament quan han coincidit tan Europa com Sabadell en jugar com a locals els diumenges, aquest membre nostre (boig pel futbol
) pel matí a estat al Nou Sardenya i per la tarda a la Nova Creu Alta.
Bé, ja m'he presentat, apa fins aviat