Autor Tema: Quina és la feina a dia d'avui de l'Albert Tomàs?  (Llegit 5014 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Quina és la feina a dia d'avui de l'Albert Tomàs?
« Respondre #20 el: 03 de Gener de 2006, 07:29:50 am »
Toni23 tens tota la rao el Larrosa esta aqui per interessos economics per temes inmobiliaris.
I del tema del ******* del "TOMASIN" això és pitjor que un ****** aviam si desapareix del Sabadell i va a entrenar a nens com van dir abans de Nadal(perdona Wimpi si és amiguet teu)

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #21 el: 03 de Gener de 2006, 09:45:03 am »
company wimpi pregunta al albert tomas per tots els jugadors que la temporada pasada va portar del mateix representant el seu amic i vei raul verdu i per les seves comissions corresponents surtirien unes xifres molt boniques per qualsevol de nosaltres

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 03 de Gener de 2006, 13:03:50 pm »
Tu només escoltes un costat? Ja que el Martinez i el Rodriguez han dit tot lo contrari. La veritat com de costum en un terme mig. Però es clar el Larrossa ( encara li falta molt per anomenar-lo Sr. President), ha de vigilar més per obtenir futures promocions de Vimusa i no seria coherent enforntar-se a l´alcaldia.

Aixo es molt pernicios... perque tambe et podrien dir a tu que nomes escoltes un sol costat tambe, no?

El que trobo molt fora de lloc es que tothom tingui la llibertat absoluta de l'insult a tort i a dret i que el RESPECTE a les persones brilli per la seva absencia

:ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #23 el: 03 de Gener de 2006, 13:12:53 pm »
yo educadament li pregaria al señor tomas que marxi del club perque fitxa a amiguets sempre i aixo ho a vist tothom
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 03 de Gener de 2006, 14:14:08 pm »
yo educadament li pregaria al señor tomas que marxi del club perque fitxa a amiguets sempre i aixo ho a vist tothom

Tambe es curios aixo de que fitxa "amiguets"...

Si es fitxen "desconeguts"...  bronca pq fitxem desconeguts... pero,
Si es fitxen "coneguts"... bronca per "amiguisme" i "comissionista"...

Ja us val... la questio es fotre bronca, ja veig.  :ko

wimpi

• Visitant

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #26 el: 05 de Gener de 2006, 00:59:05 am »
Vigileu amb l'Albert Tomas es un ****** pel Sabadell em fa molta por que aquesta persona estigui per aki el Sabadell

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 06 de Gener de 2006, 22:16:27 pm »
Vigileu amb l'Albert Tomas es un ****** pel Sabadell em fa molta por que aquesta persona estigui per aki el Sabadell

Amic SABADELL, a mi em fa molta mes por la desastabilitzacio que podeu produir en un moment donat, els vostres 10 missatges diaris absurds, en que nomes feu que acusar sense provar res,  que uns suposats problemes de comisions.

Fa temps que ens coneixem -recordo que vem anar juts a Binefar!- i que per aquest motiu no dubtare mai del teu amor cap a aquests colors ( :bandera ), pero si que penso que esteu fent molt mal pq esteu trencant el bon rotllo que sempre hi havia hagut entre els aficionats i que era, ni mes ni menys, el que ens salvava darrerament de baixar en el penultim o darrer partit. El forum sempre havia estat un bon lloc on poder navegar i opinar en arlequinat. Els molts jugadors que hipoteticament hi poden entrar, de ben segur entenien que l'aficio estava amb ells, a mort, i aixo sempre es un plus en moments delicats.

Crec que aquest "plus" ja no el tenim ara, pq entrar ara en el forum fa fastig per les descualificacions i grolleries que penjeu a diari en contra d'unes persones, saps que tan arlequinades com tu o jo, que a sobre de perdre temps i diners (jo no en tinc cap dubte que ser directiu equival a perdre diners... tu si?), han de sentir a diari com s'els acusa des de Radio Makuto sense aportar cap tipus de prova...

Per primer cop en força temps (Tio, Gonzalez, Piedrafita), tenim una junta amb personatges MOLT arlequinats  -no m'ho pots negar- amb poder de desicio i nomes feu que carregar-vos-els... no t'entenc, la veritat... El problema que la pilota no entri no es sol·luciona des d'un despatx, crec que ho hauries de saber. No tinc temps de mirar els teus missatges de juny o juliol, pero de ben segur estaves força il·lusionat amb els jugadors que es van fitxar. Pero ja se sap i ho va dir un "profeta": Futbol es futbol i uno mas uno no son dos... lamentablement.

Crec molt al meu pesar, que us heu deixat portar per dos o tres alborotadors que han subut crear un clima ideal pq cada mentida sigui repetida mil vegades per la resta d'integrants del Comando Malayo.

Veient l'exit que sembla tenir aquesta tactica que tan be practiqueu, penso exportar-la al forum de l'equip del barri de muntanya, on, si consegueixo una petita part de l'exit que esteu aconseguint vosaltres aqui, em donare per molt satisfet ja que haure col·laborat modestament a l'encrispament general de les seves "masses".

Sento la parrafada pero m'he anat animant a mesura que escrivia.
Ja farem unes  :beer i intentare treure't la gassa dels ulls, pq puguis veure la llum.  ;)

Salut!

:smoking:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #28 el: 06 de Gener de 2006, 23:37:38 pm »
Amic Sabadell Power estic d'acord amb tu però hi han dos directius que no hi son que per mi son dos grans arlequinats un d'ells va fer de recolla pilotes el dia del Sabadell-Brujas on eran aquell dia els senyors Bustos i sr Larrosa? jo no et dic l'Albert tomas perque encara no havia nascut.

El dia que fem les birres t'explicare batalletes del Sr.Tomas

wimpi

• Visitant
« Respondre #29 el: 07 de Gener de 2006, 00:41:34 am »
si, una altra cosa sera ke siguin veritat....

ah, ara x ser directiu del sbd s'ha daver estat recullpilotes en algun partit del sbd, sino ja no pots aspirar al carrec.

kedemnos amb les cares dels nens ke estan al camp, son futus directius arlekinats!!!! visca la cantera arlekinada!!! ni ADE, ni UAB, ni ESADE ni DRET!!!! Recullpilotes de la NCA!!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 07 de Gener de 2006, 01:00:42 am »
Wimpi no has entes el que he volgut dir el comoany Sabadell Power deia que actualment teniem una junta que son Molt arlequinats i per això li posava l'exemple del Sr.Martinez que una cosa que no se li pot discutir es ser arlequinat mes de 40 anys de soci
 Ara ho entes?
I per cert la teva veritat es l'autentica?

wimpi

• Visitant
« Respondre #31 el: 07 de Gener de 2006, 01:30:52 am »
Si, pero enfi, jo ske de veritat ke no entenc ke guanyeu seguint amb els votres 3 misatges diaris atacan sense proves al tomas, i de retruc a la directiva.

eske nose si veieu ke la gent ja ni escriu als vostres misatges.....  esta fins als collons de llegir sempre el mateix

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 07 de Gener de 2006, 01:35:39 am »
D'acord wimpi no tinc ganes de discutir temps al temps

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #33 el: 07 de Gener de 2006, 02:21:27 am »
Que vagi per endavant que jo no em posiciono ni cap a un costat ni cap a l'altre. Jo simplement prefereixo no opinar de coses que no se de que van ben bé. Però porto llegint ja setmanes sobre hipotètiques comisions, "batalletes", etc etc. de alguns personatges (en el bon sentit de la paraula) de la directiva del club. Per tant, m'agradaria que tots aquells que critiquen a segons qui que diguin perquè ho fan, vull dir, que expossin arguments, que expliquin les batalletes que comenteu al forum, perque tots poguem llegir això, i valorem que hi ha de cert i que no, que en pensem al respecte de tot plegat. Però això sembla últimament el pati d'un col·legi: jo se coses que no saps però que alguns si que saben, que son molt fortes, i si vols te les explico, però que sigui un secret, ehh? (i tampoc voldria que ningú es crispés per aquest comentari, és simplement el que jo he detectat darrerament, i no ho dic ofensivament ni res per l'estil).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 07 de Gener de 2006, 13:16:36 pm »
Jo vull proves.

Si no n'hi han, podeu anar callant la boca els desqualificadors (i no estic ni a favor ni en contra d'en Tomàs).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #35 el: 07 de Gener de 2006, 13:25:25 pm »
Trankil birrero per desgracia ja tindres les proves de com deixara el Sabadell el Tomasin

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 07 de Gener de 2006, 13:29:54 pm »
Trankil birrero per desgracia ja tindres les proves de com deixara el Sabadell el Tomàs

Les espero ansiosament.

Presenteu-me proves i en el que canta un gall, el Tomàs serà ex-treballador del  :scut . Però mentrestant... no doneu informacions sense les proves.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #37 el: 07 de Gener de 2006, 13:31:16 pm »
Jo t'he dit que quan marxi es veure com deixa el Sabadell, tant de bo sigui aviat

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #38 el: 07 de Gener de 2006, 14:40:25 pm »
I pq no es diu tot el que suposadament està fent abans que es produeixi "la fi del món" al club?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #39 el: 17 de Gener de 2006, 22:51:12 pm »
El Sr. Gil encara no ha respost oi??? ???
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.