Autor Tema: juanlu,barbastro i la mare que els va matricular  (Llegit 2461 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
juanlu,barbastro i la mare que els va matricular
« el: 04 de Gener de 2006, 10:12:52 am »
hola a tots el forerus, ahir vaig veure al zamora-barça, i vaig poder veure un jugador que jugava l'any pasat amb el sabadell,JUANLU, va fer un partit impecable, perque no el van renovar?doncs perque els patriarcas del cortijo van dir que fuera!!!ok.
estic miran llistes de fitxatges i hi han la tira de juegadors que no jueguen als seus equips o estan lliures perque no es mira alguns senyos tomas?o nomes fitxa al que son d'aprop de reus i amiguets de barcelona?molt be, i els diners no son excusa perque tambe es poden conseguir cessions i es pot treballar mes.
avui e llegit que el entrenador del juvenil dirigira al sabadell, molt be i el bonet a la grada,o veieu coherent?encara que el nanu del juvenil dirigueixi l 'equip esta igual que el bonet no a agafat mai l 'equip, doncs senyor bonet dirigueixi voste el partit i comença per aki amb els informes del secretari tecnic i el que deu haver vist`pot dirigir el partit no?per acabar avui com que obren nomes la tribuna perque els forerus i els demes afeccionats cuan entrin a la llotja els dirigents del cortijo els xiulem i protestem la sitiacio? si no?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: juanlu,barbastro i la mare que els va matricular
« Respondre #1 el: 04 de Gener de 2006, 10:26:34 am »
Bonet no pot dirigir avui el partit perque encara no s'han posat d'acord amb la rescició de contracte amb el Montes, per tant, legalment, Montes encara es l'entrenador fins que no cobri el finiquito. O no  ???
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 04 de Gener de 2006, 10:32:36 am »
Bonet no pot dirigir avui el partit perque encara no s'han posat d'acord amb la rescició de contracte amb el Montes, per tant, legalment, Montes encara es l'entrenador fins que no cobri el finiquito. O no  ???

A hores d'ara el tema que comentes està solucionat, de fet, ahir vespre ja ho van comentar per la ràdio i avui surt publicat al diari. Tot i que no sé ben be com funciona això de que si un entrenador no ha cobrat la quitança (finiquito en castellà), no pot seure cap altre a la banqueta.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2006, 10:34:46 am »

A hores d'ara el tema que comentes està solucionat, de fet, ahir vespre ja ho van comentar per la ràdio i avui surt publicat al diari. Tot i que no sé ben be com funciona això de que si un entrenador no ha cobrat la quitança (finiquito en castellà), no pot seure cap altre a la banqueta.

Ho e escrit sense estar massa segur del que deia  :tongue3: llavors en Marc te raó, com es que Bonet no començarà a entrenar fins demà  ???

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2006, 10:54:58 am »

Ho e escrit sense estar massa segur del que deia  :tongue3: llavors en Marc te raó, com es que Bonet no començarà a entrenar fins demà  ???

Tu ja em demanes masses explicacions :icon_exclaim: :Paletas:

:ok :beer ;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2006, 11:11:48 am »
Serà un tema "polític" que és el que tenim ( massa) pel nostre estimat Sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2006, 11:54:33 am »
Jo el q vaig entendre que van dir a la radio es que al final el montes havia rebaixat les seves pretensions econòmiques i tal, però no que ja estigués tot fet  :-\   Pel que fa al Bonet i tal... doncs l'altre entrenador segurament hagi vist almenys jugar els jugadors del primer ekip i en tindrà una mínima idea, el Bonet en canvi només deu haver vist jugar el Reus akest any  :laugh:

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #7 el: 04 de Gener de 2006, 12:40:26 pm »
llavors el montes volia marxar volant d'aki perque a vist com esta el tema
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 05 de Gener de 2006, 12:41:22 pm »
José Luis Montes s'ha acomiadat de l'afició arlequinada en una roda de premsa celebrada al Gran Hotel Verdi, a l'eix Macià. L'ex entrenador del Centre d'Esports Sabadell se'n va dolgut perquè ''tenia molt interés en tirar la situació endavant''. Amb el caràcter dur que l'ha caracteritzat des de la seva arribada, Montes ha carregat contra el president Antonio Larrossa i el gerent Albert Tomàs. ''No estan a l'alçada per dirigir un club com el Centre d'Esports Sabadell'', ha assegurat. També ha lamentat les formes com l'han cessat. El tècnic segovià només ha estat 86 dies al capdavant del projecte arlequinat. És l'etapa més curta en una banqueta en tota la seva carrera esportiva.

Sobre la seva destitució, el de Segòvia ha dit que encara no entén perquè l'han fet fora. ''Segons vaig entendre, les meves declaracions als mitjans de comunicació m'han sentenciat. No crec que digués res fora de lloc. Torno a explicar que no volia al porter Urko Pardo, perquè no ens interessaven les seves característiques, i ja estava firmat''. En aquest sentit ha afegit: ''Sóc un entrenador independent i no m'agrada que m'imposin res. Es comença per un fitxatge i t'acaben influïnt en l'alineació i en el sistema de joc''. També ha explicat: ''Vaig tenir una conversa telefònica amb el president Larrossa i vaig entendre que la meva bona relació professional amb Joan Martínez i José Vílchez també havia influït en la meva sortida''.

Montes ha insistit: ''Estava en sintonia amb el club, i en tot moment he pensat en l'equip i en la situació econòmica delicada que està vivint l'entitat''. Així mateix ha assenyalat: ''Vam planejar 17 entrenaments durant les vacances de Nadal i els jugadors gairebé no han tingut festa. Tot pensant en l'evolució de l'equip i en pujar posicions a la classificació''. Finalment Montes ha insinuat: ''No em sorprèn que el nou entrenador del Sabadell sigui proper a l'Albert Tomàs''. El seu ajudant en aquesta aventura, Joaquim Arroyos ha comparegut al costat de Montes i també s'ha mostrat dolgut.   

Font: RS

Llavors, despres de llegir això, com a mínim a mi s'em queda cara de *****, com a poc. Aquestes declaracions son les que a mi m'agraden, i el Genis tenia que haber dit tambe tot el que penses.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #9 el: 05 de Gener de 2006, 15:14:40 pm »
Mark per si no recordes o no saps el fet, a Juanlu se´l anava a renovar i va ser el jugador que va denunciar a la federacio el no cobrar, i tu diras pero que no va cobrar? doncs si pero abans de marxar al carib va denunciar per si un cas.............es veu que no era la primera vegada que ho feia.BON NANO aquest tambe, i que consti que jo per mi el renovava fijo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 05 de Gener de 2006, 15:20:44 pm »
No fotem, el juanlu es un empanat, m'enrecordo encara d'akell partit q no s'havia ni enterat de q havien expulsat un jugador de l'altre ekip crec q era... i a sobre era bastant brutot jugant. Jo no l'hagués renovat.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 05 de Gener de 2006, 15:33:45 pm »
A mi tampoc m'agradava Juanlu :( :no: recordu perfectament el cas que a explicat el Birri (partit contra el Figueres i sino recordu malament, el van fer per TVC :S) i ell va ser el protagonsita quan el van expulsar per portar una samarreta amb el mateix numero que un altre company...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #12 el: 05 de Gener de 2006, 22:02:02 pm »
El Juanlu gran jugador, bon partit contra el Barça,... Em recorda el cas d'un que acava de marxar.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 11 de Gener de 2006, 22:00:55 pm »
Parlant del juanlu... kina cagada acaba de fer ara contra el barça no?  :laugh:  Ja ho ha dit el comentarista, s'ha adormit... :snore:  com sempre!    :laugh:

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #14 el: 11 de Gener de 2006, 22:09:49 pm »
Parlant del juanlu... kina cagada acaba de fer ara contra el barça no?  :laugh:  Ja ho ha dit el comentarista, s'ha adormit... :snore:  com sempre!    :laugh:

JJJAAJAJAJAAJA

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #15 el: 13 de Gener de 2006, 19:51:52 pm »
Estic al.lucinant sobre el que diueu del Juanlu, mare meva si es dolentissim, no ho dic pel partit contra el Barça que tela...quan jugava aqui Sabadell era la peestee, pero molt dolent e, a sobre les emapanades, que recordo molt be el dia contra el Benidorm juas juas juas juas quin parton no nomes no sabia que havien expulsat a un de l'altre equip sino que quan el van expulsar va trigar a reaccionar, ho recordo perfectament fins que se'n va adonar que el van expulsar.
Juanlu mai mes