Autor Tema: CARTA A LOS REYES MAGOS  (Llegit 3831 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CARTA A LOS REYES MAGOS
« Respondre #20 el: 13 de Gener de 2006, 11:27:20 am »
segons alguns diuen el que diu el tanev es mentida si fos aixi perque la junta creia que algun directiu dels que han fet fora era l'autor d'aquest missatge??? els numeros que el tanev possa son totalment reals(el que el tomas cobra aquesta temporada)

bla, bla, bla i mes bla... tens fotocopies?
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #21 el: 13 de Gener de 2006, 11:57:10 am »
I tú tens fotocòpies que la gestió actual sigui tan plàcida com indiques, ja comences a cansar amb aquesta defensa a ultrança dels que ocupen les altres intancies del poder arlequinat ( entyre ells en Bushtos que tan has criticat).

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 13 de Gener de 2006, 12:29:34 pm »
I tú tens fotocòpies que la gestió actual sigui tan plàcida com indiques, ja comences a cansar amb aquesta defensa a ultrança dels que ocupen les altres intancies del poder arlequinat ( entyre ells en Bushtos que tan has criticat).

Noi... tenim un problema i es que per ACUSAR a algun ho has de demostrar...

Que jo sapiga, no es tracta de que un aporti proves per defensar-se si no que les proves s'han de buscar abans d'ACUSAR.

A mes...

-On dic jo que el TANEV diu mentides?
-On dic jo que la gestio actual es placida??

Nois, llegiu be abans de criticar, per que jo, L'UNIC QUE DIC o que intento dir es que esteu INTOXICANT sense cap prova.
Ni estic a favor ni en contra de ningu... NOMES M'AGRADEN LES COSES BEN FETES, i PER ACUSAR, PRIMER HEU DE PROVAR.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 13 de Gener de 2006, 12:34:33 pm »
Amic Sabadell Power no defensis tant l'actual directiva per que la veritat desde feia molt temps que hi havia tant merder dins la junta directiva
O et sembla be que hi hagi de president un ******* de l'ajuntament? Tots els que hi han dintre estant manipulats pel Bustos, perque sera?.......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 13 de Gener de 2006, 13:32:12 pm »
A mi tb m'agradaria saber d'on surten els vostres numeros ;)

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 13 de Gener de 2006, 14:14:53 pm »
Amic Sabadell Power no defensis tant l'actual directiva per que la veritat desde feia molt temps que hi havia tant merder dins la junta directiva
O et sembla be que hi hagi de president un ******* de l'ajuntament? Tots els que hi han dintre estant manipulats pel Bustos, perque sera?.......

I dale... perdona amic Angel pero segueixes sense llegir BE els meus missatges:

ENSENYE'M UN MISSATGE MEU ON ET DIGUI QUE LA DIRECTIVA HO ESTA FENT BE??

"Nois, llegiu be abans de criticar, per que jo, L'UNIC QUE DIC o que intento dir es que esteu INTOXICANT sense cap prova.
Ni estic a favor ni en contra de ningu... NOMES M'AGRADEN LES COSES BEN FETES, i PER ACUSAR, PRIMER HEU DE PROVAR."

A veure si ara ho enteneu... (que ja seria hora)

I et dire una cosa que ja he dic a un altre company per privat:

Tooooots els vostres comentaris us els han proporcionats uns senyors que estan EMPRENYATS per tot el que va pasar i de la manera que s'els va fer fora... i aixo, perdona que insisteixi, NO ES GARANTIA DE VERACITAT, mes aviat al contrari (et sona la paraula VENJANÇA??)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #26 el: 13 de Gener de 2006, 14:20:08 pm »
Clar quer em sona la paraula venjança i a l'Albert Tomas tambe li sona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #27 el: 13 de Gener de 2006, 14:33:43 pm »
Jo ja he dit moltes vegades que no estic a favor de ningú, només estic a favor del Sabadell.
 Només amb poso amb assumptes polítics ( o de directiva com millors es vulgui dir), quna de cop i volta s´engega un merder intern i La Fundació(Ajuntament) torna a recobrar un protagonisme que vist com el gobern sociofeixista de la nsotre ciutat fa les coses em fa molta por.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 13 de Gener de 2006, 16:32:20 pm »
A tot això és evident que si ara anéssim 3rs de la classiicació, on ens pertocaria per club, plantilla, història, afició.... ara NINGÚ diria res de NINGÚ.

CRITIQUEM/U A FINAL DE TEMPORADA I ARA SALVEM L'EQUIP ENTRE TOTS; PROU FEINA TENIM  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

wimpi

• Visitant
« Respondre #29 el: 13 de Gener de 2006, 17:03:14 pm »
Per als le ataken sense proves i amb fotocopies...

Pq no teniu C... a dir els noms i cognoms vostres per acusar com deu mana i aneu directament a l'oficina del club i li demostreu al vostre, no perdó, a l'archienemic del vostre/s amics (ke es el ke realment es) el ke diueu ke es a la cara?

es molt facil rajar darrera d'un nick i estarse 1 mes repetint les mateixes acusacions sense aportar res de nou... jo eske ja us agues denunciat per difamacions i acusacions falses si el ke dieu es mentida... pero clar, com ke ningu sap ki sou... esta be aixo de atacar i ke ningu vegi ki ets no?

res homa, si tots a akest forum ja suen de vosaltres... no pq estiguin a fabor de la directiva, sino pq els vostres misatges (clons inclosos) son copiar/pegar desde fa un mes.

« Darrera modificació: 13 de Gener de 2006, 17:19:06 pm per wimpi »

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #30 el: 13 de Gener de 2006, 17:07:22 pm »
Clar quer em sona la paraula venjança i a l'Albert Tomas tambe li sona

Fale... ara que entenem aixo, discutim si vols, qui va ser primer: L'ou o la gallina??

I deixo una dada a l'estil del que feu vosaltres...

Com pot ser que el Sr. Gallo (i altres) ja haguessin dit OK a l'oferta del CES al Juny, quan lo mes normal es esperar fins a ultima hora per intentar millorar l'oferta?? Podria ser que aquest senyor tingues ja una "mega" oferta i que no li fes falta esperar res mes?? Creus tambe que el Club pot fer, amb l'economia que tenim i que la majoria coneixem o ens inmaginem, aquests tipus d'ofertes?? S'en podria dir d'aixo malbaratament??

Et sona o t'han comentat a vegades que actualment el CES encara ara (o fins fa poc) esta pagant "politiques" de fitxatges de relumbron de fa tropecents anys??

I una altre dada per demostrar que no estic ni a favor ni en contra... us sona la paraula "AJUNTAFEMS"? doncs crec que modestament el primer que la va deixar anar pel forum vaig ser jo.

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #31 el: 13 de Gener de 2006, 19:04:11 pm »
Hola Sabadell y Dagar ¿a ver si leeis bién. No he dicho nada de mentiras ni verdades solo escribo de groserias y de mala educación y repito así no vamos a ninguna parteSupongo que un día , no muy lejano por cierto , vosotros escribisteis por primera vez a este Forum, ¿que pasa , que por ser nuevo, soy un delincuente ? Me parece que veis fantasmas por todas partes . bueno a ver si entra la pelota ,. nos divertimos en el campo como en el último partido y vemos todos las cosas más ...............clar as. Saludos .
Aclaración a quien interese, como soy charnego y no tuve la suerte de tener una educacion en catalán (epoca franquista), escribo mejor en castellano, pero si no os gusta me esforzaré, si hago faltas , ..... yo ya he avisado     . ¡¡¡ VISCA EL SABADELL!!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #32 el: 13 de Gener de 2006, 19:51:20 pm »
Hola baltasar, y bienvenido

Para algunos, el hecho de ke nocompartas sus afirmaciones sin fundamentos legales ni de ningun tipo ya es motivo para acusarte de chupaculos, pro-directiva, anti-noseke, compinchado....  i un largo sin fin de "cualificativos".

podriamos acusarles a los anteriormente mencionades de "saltar de noche" dentro del campo para jugar a pelota con linternas... basandonos en un "me lo ha dicho alguien de dentro del campo", o "he sentido..." i luego cuando digan ke es mentira (ke obbiamente lo sera pq lo emos inventado) les tratamos de mentirosos, de bandalos destroza cesped i asi durante un mes, obbiamente no lo podemos demostrar, pero claro, como ellos tp podran demostrar ke no lo han echo... pues asi andaremos.... (viva la presuncion de inocencia)

No digo ke se lo ayan inventado, solo digo ke si no pueden aportar nada nuevo, ke callen i dejen de amargar la existencia a los foreros con "mas de lo mismo"

Es todo un sinsentido ke todo el foro ve

Visca el Sabadell!! a guanyar SEMPRE!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 13 de Gener de 2006, 20:05:55 pm »
A Dagar, i a SABADELL:
Si deixeu acusacions...
deixeu també PROVES.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...