Si, senyor, Blanc-I-blau, això és memòria arlequinada, tu si que ets dels que segueixes el nostre Club des de ben petit. Jo vaig assistir a aquell partit transcendental per la sort dels 2 equips. I mira si va ser transcendental que´élls son ara a la Champions i nosaltres fa 11 anys que no sortir del pou. Crec recordar que a la 1ª part d'aquell partit el nostre jugador An´drés va fer un xut al pal i a mes varen tenir altres clares oportunitats. I crec que a la 2ª part ells ens van guanyar 2-0 amb un ultim gol de Reyes des del mig del camp. La sort atmbé és molt important a la vida, ... i a ljoc.
Si no que li preguntin al Depor, que va jugar un play-off de descens de 1ª a 2ª crec que contra el Betis i el va guanyar a mes amb l'ultim partit a camp contrari i ... a partir d'allà s'ha convetit en un dels grans del futbol nacional.
Doncs fixa´t Boss, si haguésssim guanyat aquell famós partit, teniem mig bitllet per a salvar-nos. (Recordo que a la setmana següent va vindre el Mérida aquí i va "clavar" un 0-3 a un equip completament trencat anímicament). A partir d´aquí, cap avall i últims classificats al final. Ara imagina que ens haguéssim salvat. La temporada segúent hauriem pogut disposar dels millors elements dels planter tant bo que s´estava formant al filial(Manel,Garzón,Piti,etc). Estic per dir-te que encara estariem a Segona A. I, per descomptat, els 100 millones de ptes., que ens van fer descendir administrativament a Tercera, haurien aparegut, però, "com per art de màgia", perquè això és el que passa sempre.
Què hagués passat amb el Villarreal. Potser hauria tingut la seva oportunitat, però hagués hagut d´esperar 3 o 4 anys més, després del possible descens que hagués patit aquesta entitat, que torno a dir que apart de tot em cau força simpàtica.
Aquest partit, per tant, va representar la "encrucijada" per els dos equips. En trobarem alguna vegada una de retorn? Aquest any hagués pogut ésser una mica així amb el Terrassa. Va ésser una mostra també de la falta de sort que ens ha acompanyat durant els últims anys (excepte en situacions límit de cara a quasi-descensos a Tercera). Quan s´ha vist que entri un gol com el de Reyes?, I si no recordo malament, tampoc V.Borge va tenir una tarde massa inspirada.
A veure si podem tornar a aquests escenaris, i lo primer que hem per això de fer és salvar la categoria i guanyar la Copa Federació per anar creant afició.
Salutacions