No us i esforçeu , Hooligans Vallés som els primers interessats en no tenir al costat akests 4!! kom penses ke em d'estar alguns ke hem anat a tots els partit d la selecció catalana i som catalanistes escoltant ke ens canten p*** espanya kom si això ens efectes!!
Po no ens enganyem , avui a kedat clar la postura policial , ja u e dit en un altre post!!
Ni la directiva ni nosaltres podem fer gaire cosa , ES LA POLICIA ke té motius suficients i no actua per algun motiu...
Noi, cada vegada quedo més sorprès...
Primer que no ens hi esforcem... per tant, els donem via lliure perquè facin el que vulguin
Ho sento, no seré jo aquest.
Porteriorment, ens dius que si sou catalanistes i bla, bla, bla... fins a quin punt ens podem creure que un catalanista veu a algú penjant una bandera faixista i es queda tan ample
Jo, com a mínim, m'aparto d'allà i com ja vam fer, se li demana a les "forces de l'ordre" a veure què hem de fer per solucionar el tema, ja que per llei està prohibit exhibit allò.
Per tant, la meva pregunta pel senyor Andreu Gil arriba ara: fins quan haurem d'aguantar que quatre cafres ens insultin i ens posin en ridícul a casa nostra i deixem que ho vegi tot Catalunya? Sincerament, i no seré l'únic, n'estic fins els ous d'això i si la policia nazi-onal no te manera de controlar-ho: primer, que estiguin pel públic, que és la seva feina i no pel partit, perquè només els faltava criticar l'àrbitre, de tan ficats que estaven al partit i segon, que demanin ajuda a la guardia pretoriana del Bushtos, que quan volen be que van a repartir "galetes" a les portes del Bemba. Consti que ho dic amb un to fort, perquè ho vaig avisant de fa molt de temps, algun dia tindrem algun ensurt i serà llavors quan el pollastre el montarem de veritat.