Autor Tema: queden 4 finals per salvar-nos....  (Llegit 1482 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tiko

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
queden 4 finals per salvar-nos....
« el: 01 de Maig de 2005, 23:20:00 pm »
la cosa esta xunga, pero ja sabem, sense patiment no sóm el Sabadell...

Jo crec que tot hi que patirem, i molt, ens ha salvarem:
- a Alacant no perderem perquè ells no es juguen res, i aniran confiats.
- els dos partits de casa els hem de guanyar per pebrots, a més contra el Peralta segurament serà a vida o mort... estil a Mataró l'any passat....
- I el camp del Badalona no se juguen res... i haurà una autnetica carabana arlequinada.

però bueno, si el desastres es consumés.... sempre serem del Sabadell estigui on estigui.
SEMPRE SABADELL :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: queden 4 finals per salvar-nos....
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2005, 23:27:53 pm »
Jo estic totalment conençut que ens salvarem. I dic això perquè sempre en les situacions límit és quan millor juguem. Estic 100% convençut que guanyem a Alacant, sivoleu us dic el marcador i tot que serà de 1 a 2  :surprised: -una mica xulo jo també-  :smoking: però guanyarem al líder perque ficaran més collons k ells k ja estan classificats. Com k després d'aquest partit tindrem 42 punts, ens jugarem i molt contra el Vila-joiosa, que amb tots els meus respectes considero una banda i els guanyarem, per tan ja seran 45, a badalona no se pas, però molt em sembla k ens donaran per detroit i perdrem. Per acabar per mi contra una altra banda k guanyarem per acabar la liga amb 48 punts. Impossible de baixar.
Bé, això de bandas ho dic en to respectuós i dient k ni molt menys son superiors a nosaltres, sinó penso k bastan inferiors.
Ara, també penso que si juguem kom molts minuts d'avui k semblava més aviat un partit de pretemporada per la poca intensitat d'algun jugador nostre doncs no farem res.
I avui un cop més m'han tornat a demostrar k jugadors com Guerra o Polanco no poden jugar. K fiquin és collons home k surten de la banqueta i encara caminen!! Aquests ni convocats hostia!!

Bueno, tan me fot qui jugui, però sóc dels que pensa k ens salvarem patint, pero ho aconseguirem. La presió ens va bé a nosaltres. Per cert el Peralta quedarà per sota nostre segur i la setmana vinent hi ha 2 partits entre equips de la zona baixa. Interessant...

:smoking:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: queden 4 finals per salvar-nos....
« Respondre #2 el: 02 de Maig de 2005, 00:38:13 am »
ons'ha de signar aixo?? Jo soc dels mes optimistes q pots coneixer, i després del partit d'avui, em veig amb 1 peu a tercera  :'( Alacant em fa 1 por massa gran, tot i estar classificat. I si juguem com avui amb la vila i el peralta... m****. Tb criticar, de nou, a l'afició. Molt bon temps, partit en teoria atractiu (la grama quassi es fica en semis de la copa) per només un euro, a una hora i un dia idioni (doncs a catalunya no fem pont) i només 3000 persones. Un camp amb 10.000 persones el dia del peralta, i a part de tenir un speaker akollonit, tindrem 1 jugador numero 12 k portara "en bolandas" a l'ekip kap a la permanencia. I despres del partit del bar$a b, i veient la dinamika progressiva de kreixement, aixo pensava ahir. Avui em veig baixant a tercera davant de 2000 xsones, els patidors de sempre.
Tb dir k avui era 1 partit klavat als ultims k veiem a la kreu alta. Un calc del dia de l'alcoià, de l'espanyol, del bar$a b... la diferencia? El dia de l'esp va apareixer 1 juanma inspiradisim i el del bar$a b la "diosa fortuna" q va fer q pites penalt 1 arbit cule al minut 86. Avui la sort no ens ha somrigut i ens ha tret la victoria del cop de cap de genis totalment legal. Pro tmpk se li pot kulpar, xq ha hagut 1 fora de joc de l'aaron kuan es plantava sol... Pero bueno, k no val aixo d dir k si l'arbit k si no se ke, k no sabem portar el pes del partit quan ho hem de fer, només sabem jugar a la contra, i no hem sabut menjar-nos als colomencs. I aixi... em veig l'any que ve al camp del palamos, del palafrugell... si que hi haura derby, si, pero a can rosés!! Tan de bó m'equivoqui