Bona nit a tothom,
He estat a Bunyol i us puc dir que el Diegote ha estat molt bé, ha fet grans parades, però encara té un defecte que ha de corretgir, blocar les pilotes que li venen bombades, avui ha tingut dos fallos i han estat en aquest tipus de jugada.
Jo crec que tot lo'equip ha guanyat el punt, Crivillé, en la seva línea, Txiki, impressionant, Fassione segur i contundent.
Ivan Díaz enviant pilotes en profunditat amb molta intensió, Juanma empenyet,...
Pot ser que l'únic que ha estat un pel fluixot ha estat el Pablo Sanz, com a pivot, substituint a Medina, primer que no crec que sigui el seu lloc i segon que tanta lesió,...
En molts moments del partit, em estat nosaltres qui la tocavem, i el més important, els pressionavem per provocar el seu error i agafavem quasi tots els rebots.
Com vaig dir la setmana passada si anaqvem amb aquesta actitut els del Llevant ho passarien malament i així els ha passat, segons aficionats granotes som del milloret que ha passat per aquell camp.
Jugadors, amb l'actitut d'avui els d'Osasuna ho passaran malament, les aptituts ja les teniu.
TIEMBLA NAFARROA, QUE VENIM !!!
P.D.: Avui he disfrutat força veient jugar al Sabadell fora de casa.