Enquesta

Que en penseu de la futuraa construcció del quart cinturó?

Genial, estaba fart de fer cues
8 (30.8%)
No m' agrada, però s' havia de fer
5 (19.2%)
Sempre ho paguem amb el medi ambient
7 (26.9%)
Fatal, hi havien altres alternatives
6 (23.1%)

Total de vots: 23

Autor Tema: Quart cinturó  (Llegit 2128 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
Quart cinturó
« el: 18 de Novembre de 2005, 19:47:04 pm »
Aquesta setmana s'ha anunciat que es faria el quart cinturó. També s' ha dit que les obres començaran el 2006 i que no nomès es farà el tram Abrera-Terrassa, sino que seguirà per Sabadell i Granollers fins conectar amb el tram ja construit que porta a Mataró.

En el meu cas, ja era hora !!  Més que res per que tota la gent que ens movem pel Vallès en hora punta em de pasar pel mateix lloc: l' encreuament d' autopistes del Baricentro,. Espero que es descongestioni bastant.

Per l altre banda hi ha el tema mediambiental. Ens estem carregant el Vallès i d' aqui a poc haurem canviat aquell Vallès maco i verd pel gris que deixa la construcció.

wimpi

• Visitant
Re: Quart cinturó
« Respondre #1 el: 19 de Novembre de 2005, 11:55:50 am »
wenu...

1- Cada mati es horrible anar a bcn x la C58

2- Jo vai a Bellaterra caa dia en cotxe, encara ke podria anar amb treni fent numeros, i tot i sent la benzina cara, el cost mensual es practicament el mateix o inclus inferior.

Dono soport al transport public, pero considero ke es masa car x ser public. Personalment preferiria pagar mes impostos a canvi de una reduccio de tarifes o inclus de la gratuitat....

6.30€ ke val el T10 x 4 setmanes = 25.20€
Benzina al mes per anar a bellaterra: entre 20/25€

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 19 de Novembre de 2005, 13:09:41 pm »
Posats a fer tb haurien de millorar els accessos i sortides de sabadell, que és on gairebé sempre ens trobem els embussos. Sincerament en akest aspecte semblem uns pardillos fent cues pq son patetics!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 19 de Novembre de 2005, 17:20:39 pm »
Altres alternatives son possibles:

-Gratuïtat de l'autopista que surt de Terrassa, passa per Rubí i acaba a Barcelona (la dels túnels de Vallvidrera).

-Gratuïtat de l'autopista que va de Mollet a Barcelona (la C-33, crec).

-Ampliació d'un carril més a la C-58.

-Fer el cinturó ferroviari ara. De Sabadell a Granollers en tren, és una història...

-Transport públic una mica més econòmic.

Però evidentment... això no interessa a les concessionàries d'Autopistes (i els seus amos, bancs i caixes), ni a les construcctores (es forren amb el quart cinturó).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #4 el: 19 de Novembre de 2005, 21:21:23 pm »
anar de terrassa o sabadell a martorell o granollers es un infern, unes cues de collons. anirà be el quart cinturó per que serà paral·lel a la ap7

per cert, de la uab a sabadell hi han uns 15 kms. diaris, que son 300 mensuals. això son uns 60 euros, ja que gastes combustible (8-12 litres, ja que vas per ciutat), desgastes el cotxe (sol ser 1,5 vegades el combustible, en un cotxe mitjà) i altres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 19 de Novembre de 2005, 21:47:51 pm »
No hi ha 15 kilometres no ens passem eh? Que la uab està ben aprop i si no hi ha cotxes esta a 2 minuts des de la sortida de sabadell ;)

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 20 de Novembre de 2005, 13:51:40 pm »
15 km!!!?? *******, pos si ke els faig rapid!!! i aixo ke pillo embusos.....

no se per on aniras tu x anar a la uab, pero per on vai jo no e dagafar ni l'autopista

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 20 de Novembre de 2005, 13:58:35 pm »
Suposo que ell parla d'anada i tornada, o sigui tot el recorregut sencer però iwalment no surt tan car ;) Jo vaig cada dia anada i tornada fins a la carretera d'ullastrell (o sigui que em faig fins a la meitat de la carretera de martorell i bastant més després per les urbanitzacions) i em gasto més o menys uns 70 euros al mes (trigo una mitja hora en cotxe anada i mitja tornada i els embussos només els trobo akí a sabadell). Mai he mirat els kilometres que hi ha de distancia pero més o menys calculo que una persona que va a la uab es gasta una mica menys de la meitat que jo al mes. I wimpi tu no agafes autopista pq deus anar per sabadell sud, l'autopista s'ha dagafar per sortir per sabadell nord i s'hi troben embussos sobretot a plaça catalunya, ronda ponent i ronda iberia, encara que tb se'n deuen agafar a la gran via ;)

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 20 de Novembre de 2005, 15:14:52 pm »
uns 40€ al mes de benzina gasto al mes x anar i tornar de la uab 5 cops per setmana anar i tornar.

Cuan entro a les 9 si ke agafo molta cua, ja sigui per la gran via com per sabadell nord.

per sort la majoria de dies entro a les 10 i ja esta tot despejat :D

pero en tot cas, ho he calculat molts cops, i el gasto d'€ es similar, d'acord ke també sa de contar el desgast del cotxe, pero tb sa de valorar la comoditat del "porta a porta" i a l'hora ke vulguis.

agafaria el tren si  realmen em compenses.. ara x ara no em compensa