Autor Tema: Als morros, sí senyor!!!  (Llegit 2279 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Als morros, sí senyor!!!
« el: 15 de Gener de 2006, 17:10:18 pm »
Diego de Miguel ens ha donat als morros i ben fort, a tots aquells, i jo el primer, que l´hem criticat i amb duresa en alguns casos. Sensacional la seva actuació avui a València. Jo no hi he anat, però pel que he pogut escoltar a Ràdio Sabadell les seves intervencions han estat fonamentals per poder sumar un punt al camp del líder.
Porta cinc partits amb la porteria a zero i és de justícia reconèixer aquesta dada. Sense dubte, es tracta d´un porter molt jove al que segur, els nervis, la pressió i la manca de confiança en les seves possibilitats van afectar i molt, el seu rendiment. A més, crec que el fet de viure fins fa poc en un hotel tot sol, amb només 22 anyets i molt lluny de casa el pot haver afectat també d´alguna manera. Doncs bé, tal i com avui ha dit el Jaume Bonet, Diego de Miguel ha callat i ha seguit treballant com el que més i aquí tenim els resultats, cinc partits seguits sense encaixa un sol gol.
Diego, ànims i a seguir així!!!! Olé tus c.......!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Als morros, sí senyor!!!
« Respondre #1 el: 15 de Gener de 2006, 17:13:32 pm »
Totalment d'acord amb tu Vicenç. Jo també l'he criticat i molt, i segueix sense agradar-me, perque en tots els partits que l'he vist jo, se'l nota MOLT insegur. S'ha de reconeixer que ara menys que abans, però cada cop que la pilota va cap a porta almenys a mi em fa por.
Però com tu dius Vicenç, és de mèrit i reconìexer TOTALMENT que porta 5 partits sense encaixar gols i que avui diuen ha salvat l'equip. Ànims a Diego  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #2 el: 15 de Gener de 2006, 18:05:14 pm »
Semblant a  la setmana passada amb la Gramanet, el seu porter els va salvar al partit, ara el cas ha estat al revés.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 15 de Gener de 2006, 19:20:06 pm »
Jo sempre le defensat al Dieguieto, no crec que sigui un porter de Primera pero crec que està totalment capacitat per a ser el nostre porter titular durant molt de temps.
Tal com dieu avui a fet una actuació estelar a Bunyol i crec que en un equip com el nostre té molt mèrit portar 4 partits sense encaixar un sol gol.

ANIMOS DIEGOOOO!!!!!!!!!!!!!! Y A SEGUIR CON LA PORTERIA A ZERO!!! :clap :clap :bola

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 15 de Gener de 2006, 19:54:20 pm »
Jo tampoc era gaire admirador d'ell.
Avui, per el que s'ha escoltat a la ràdio i per el que m'ha comentat una persona que ha vist en directe el partit, part del punt li devem a ell. Sobretot en els últims minuts que ha tret una mà formidable.

Diego, avui...  :clap :clap :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
460 minuts d´imbatibilitat
« Respondre #5 el: 15 de Gener de 2006, 20:10:21 pm »

"Chapeau" pel Diego de Miguel.  Gran actuació la que ha tingut i porta ja ni més ni menys que 460 minuts sense encaixar un gol, es a dir 7 hores i 40 minuts, que és diu aviat.
Amb el pas de les jornades ha anat guanyant seguretat i ha demostrat el perquè he arribar a "tastar" la Primera.

Recordo també un detall positiu d´aquest noi, que és que ell mateix va demanar que es fitxés un altre porter, tot i la competència que li pogués significar, per major tranquilitat d´ell i l´equip.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Gener de 2006, 20:18:39 pm »
mmmmmmm estava fent comptes i per a que siguin 5 partits sense encaixar un gol el partit d'anada del Barbastre havia de ser després de que perdessim amb el Figueres oi????
Aixi la cosa quedaria en:

Barbastre 0- 0 SBD
Osca 0 - 0 SBD
SBD 3-0 Barbastre
SBD 0 - 0 Gramanet
Llevant 0 - 0  SBD

5 PARTITS AMB LA PORTERIA A 0 , 3 dels quals són a fora, són dades excel.lents, llastima no haber guanyat a la Grama si no estariem clarament en una fase ascendent.  :ok

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #7 el: 15 de Gener de 2006, 20:20:54 pm »
Jo ja vaig dir q amb una mica més de confiança, li treuria el lloc al Ramon. És massa aviat per dir q és un 2n Almúnia, però té totes les paperetes. Jo, com pocs d'aquests fórum, sempre l'he defensat, i ho continuaré fent fins q em demostri el contrari.Ojalá pogués dir el mateix dels dos davanters.. :tongue3:

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Gener de 2006, 20:35:17 pm »
Jo ja vaig dir q amb una mica més de confiança, li treuria el lloc al Ramon. És massa aviat per dir q és un 2n Almúnia, però té totes les paperetes. Jo, com pocs d'aquests fórum, sempre l'he defensat, i ho continuaré fent fins q em demostri el contrari.Ojalá pogués dir el mateix dels dos davanters.. :tongue3:

Osti en aquest forum les indirectes dels davanters van que volen eh jeje al final jo en fitxaria algun per a no sentir-ne a parlar més jeje

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 15 de Gener de 2006, 20:37:34 pm »
és com a   "Un món feliç ", a veure si a base de llegir les coses moltes vegades acaben per assimilar-les... ;D , per cert, un davanter golejador no aniria malament, no?  :Paletas:

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #10 el: 15 de Gener de 2006, 22:05:24 pm »
Bona nit a tothom,

He estat a Bunyol i us puc dir que el Diegote ha estat molt bé, ha fet grans parades, però encara té un defecte que ha de corretgir, blocar les pilotes que li venen bombades, avui ha tingut dos fallos i han estat en aquest tipus de  jugada.

Jo crec que tot lo'equip ha guanyat el punt, Crivillé, en la seva línea, Txiki, impressionant, Fassione segur i contundent.

Ivan Díaz enviant pilotes en profunditat amb molta intensió, Juanma empenyet,...

Pot ser que l'únic que ha estat un pel fluixot ha estat el Pablo Sanz, com a pivot, substituint a Medina, primer que no crec que sigui el seu lloc i segon que tanta lesió,...

En molts moments del partit, em estat nosaltres qui la tocavem, i el més important, els pressionavem per provocar el seu error i agafavem quasi tots els rebots.

Com vaig dir la setmana passada si anaqvem amb aquesta actitut els del Llevant ho passarien malament i així els ha passat, segons aficionats granotes som del milloret que ha passat per aquell camp.

Jugadors, amb l'actitut d'avui els d'Osasuna ho passaran malament, les aptituts ja les teniu.

TIEMBLA NAFARROA, QUE VENIM !!!

P.D.: Avui he disfrutat força veient jugar al Sabadell fora de casa.
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2006, 22:09:31 pm per Talleret »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 15 de Gener de 2006, 22:24:23 pm »
I tot això des de que Montes va (o el van fer) plegar... :ejem

Els 2 primers partits no van ser amb el Montes???? Mireu, jo he estat defensor del montes, i m'agrada encara. També he dit que el Mora era aigua passada. Ara el Montes també, no començem amb piques tontos per temes passats, unim-nos tots amb un objectiu, sortir d'on estem quan abans, millor  :scut
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 15 de Gener de 2006, 22:38:21 pm »
Exacte, els primers 2 partits són amb Montes. Per cert, portem més d'aquesta xifra, perquè els minuts que vam estar amb 1-2 contra el Figueres també conten.
El perillós és que en tot aquest temps només em marcat contra el Barbastre i a casa. Els altres 360 minuts  :disappointed:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 16 de Gener de 2006, 10:54:12 am »

Per això deia 460 minuts  (450 + 10)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1233
« Respondre #14 el: 16 de Gener de 2006, 13:05:26 pm »
A los 460 min. tambien hay que añadir el tiempo de descuento de los partidos  :laugh:  :laugh:

Ahora en serio, a ver si aprendemos a no precipitarnos a la hora de criticar a algunos de nuestros jugadores porque aquel dia no bloqueo el balón o porque aquel otro dia hubo una jugada que estaba despistado... Diego está teniendo unas estadísticas de infarto y es hora de apoyarlo a tope.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #15 el: 16 de Gener de 2006, 15:47:20 pm »
Segun a declarado el entrenador del llevant, si hubiesemos tenido un portero mediocre ayer, habrian ganado por 2 o 3 goles. Eso demuestra que ayer hizo un gran partido de miguel. Aunque para eso esta por otra parte.
Enhorabuena chaval.  :clap

Saluditos.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #16 el: 16 de Gener de 2006, 15:50:29 pm »
Doncs a veure si segueix aixi, i podem disfrutar d'un porter tan bo com en Ramon i qui sap com l'Almunia.

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #17 el: 16 de Gener de 2006, 20:18:08 pm »
este portero es una maquina sin duda llegara lejos, muy lejos y nos va a salvar muchas veces.
SALU2
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #18 el: 16 de Gener de 2006, 22:46:10 pm »
 :ejem Jo si que crec que podem estar davant d'un 2n Almunia... fa temps que ho porto dient.

Un porter no debuta aixi com aixi a primera... algo ha de tenir ;)

Animos Diego!!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005