Autor Tema: Presentació  (Llegit 1417 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat gracienc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Presentació
« el: 16 de Gener de 2006, 13:37:29 pm »
Bones, em presentaré. Tal com diu el meu nick "gracienc" sóc de Gràcia, però de l'ex-vila de Gràcia de Barcelona, no del vostre barri.

Com a Gracienc que sóc, sóc soci de l'Europa i membre d'una de les seves penyes, el Caliu gracienc'96...us sóna? som un grup d'aficionats de l'Europa que fa més de 10 anys ens vam fundar com a penya i que finalment, el 1996, ara farà 10 anys ens vam registrar com a associació al registre de la Generalitat.

També val a dir que tinc simpaties pels arlequinats, especialment des de l'última època que vau estar a primera divisió. A més és un dels camps on es respira un bon ambient futbolístic, a més l'any 1997, quan l'Europa va guanyar el seu primer Campionat de Catalunya (amb el nou format) la semifinal-triangular es va jugar a la Nova Creu Alta (Sabadell-Espanyol-Europa) i on l'equip`escapulat va classificar-se per jugar la final. No cal dir que ens vau tractar molt bé a la nostra penya, especialment els membres dels "Quatre Gats Arlequinats", animant a l'Europa en el partit contra l'Espanyol.

A més aquest bon rotllo entre membres dels "Quatre Gats Arlequinats" i nosaltres continua, mantenint-nos en contacte i fins i tot alguna visita al Nou Sardenya. Per cert, hi ha un membre del "Caliu" que actualment viu a Sabadell i que darrerament quan han coincidit tan Europa com Sabadell en jugar com a locals els diumenges, aquest membre nostre (boig pel futbol  :clap) pel matí a estat al Nou Sardenya i per la tarda a la Nova Creu Alta.

Bé, ja m'he presentat, apa fins aviat ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Presentació
« Respondre #1 el: 16 de Gener de 2006, 18:19:13 pm »
Benvingut a la casa dels  :bandera.

Caliu Gracienc és una gran penya, i més d'un cop us he vist, tant al Nou Sardenya, com al Narcís Sala (aquells derbis...).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2006, 18:10:22 pm »
Hola !  :tongue3:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 21:11:29 pm »
Uno mas en la casa, bienvenido  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2006, 22:34:51 pm »
benbingut! :ok :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #5 el: 23 de Gener de 2006, 23:38:26 pm »
Aquí t'hi trobaràs bé. Jo e, vaig decidir fa unes setmanes i estem bé. Benvingut!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #6 el: 24 de Gener de 2006, 20:48:45 pm »
Bones Gracienc.

Conec el bon "rotllo" entre el Caliu i els 4 gats. Ademés el Marc Perez ve del vostre club.

Espero dues coses:
1.- que estiguis molt a gust a la casa virtual arlekinada.
2.- que remonteu el vol (no ho dubtis, ho fareu)

Força Europa i visca el Sabadell !!!

:beer2