Autor Tema: O! ARA O MAI...SOM EL SABADELL!  (Llegit 3009 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
O! ARA O MAI...SOM EL SABADELL!
« el: 16 de Gener de 2006, 18:38:10 pm »
Ara es quan els jugadors an de treure i posar aquets ******* que tots tenen, i comenzar a donar una volta radical a la clasificació, si volem fer algo encara que sigui nomes salvarnos fem-ho ja!, aquest finde prevec la 1a victoria a camp contrari a lliga, i no podia ser d'una altra manera que a OSASUNA!
TODOS A 1 I P...OSASUNA :tongue3:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: O! ARA O MAI...SOM EL SABADELL!
« Respondre #1 el: 16 de Gener de 2006, 19:14:18 pm »
I aquest canvi d'actitud tant de cop? Realment creieu que en 2 dies com akell que diu ho arreglaran?  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #2 el: 16 de Gener de 2006, 19:16:44 pm »
cada setmana q juguem fora la gent preveu la primera victoria jajaja

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 16 de Gener de 2006, 19:31:01 pm »
Pas a pas  :icon_exclaim: Les coses també van começar bé amb el Montes i mireu com a acabat...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 16 de Gener de 2006, 19:52:33 pm »
Si, teniu raó, però la 1a victoria haurà d'arribar. No recordo cap equip que en tot l'any no hagi guanyat cap partit fora.
I jo ara si que estic super convençut que ens salvarem de caure al pou. El partit del debut de Montes contra el Terrassa i el del Bonet contra la Grama, us he de dir, que baix el meu punt de vista es va oferir i donar molt més bona imatge en el partit de l'empat de la Grama que no pas en el partit del Terrassa. Potser si en comptes del Terrassa hagués sigut el Peralta haguéssim perdut. Montes era pèssim amb majúscules i el només haber colocat cadascú al seu lloc crec que hem fet un salt gran.  :ok Jo confio amb el Bonet al màxim, perque tenim equip per estar entre esls 5-6 primers......ara que ja estem a mitja lliga, com a molt podem acabar el 10-11. Una autèntica llàstima.  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #5 el: 16 de Gener de 2006, 20:22:17 pm »
sin duda tenemos un equipazo y el  Bonet lo sacara a la luz, vamos a resurgir amun SABADELL!!!!
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 16 de Gener de 2006, 20:44:25 pm »
Si, teniu raó, però la 1a victoria haurà d'arribar. No recordo cap equip que en tot l'any no hagi guanyat cap partit fora.
I jo ara si que estic super convençut que ens salvarem de caure al pou. El partit del debut de Montes contra el Terrassa i el del Bonet contra la Grama, us he de dir, que baix el meu punt de vista es va oferir i donar molt més bona imatge en el partit de l'empat de la Grama que no pas en el partit del Terrassa. Potser si en comptes del Terrassa hagués sigut el Peralta haguéssim perdut. Montes era pèssim amb majúscules i el només haber colocat cadascú al seu lloc crec que hem fet un salt gran.  :ok Jo confio amb el Bonet al màxim, perque tenim equip per estar entre esls 5-6 primers......ara que ja estem a mitja lliga, com a molt podem acabar el 10-11. Una autèntica llàstima.  :-\

TOADAVIA  ay alguna esperanza, piensa k en el caso de k ganar 3 partidos seguidos nosenose... podrian estar ay arriba y al final pelear x algo, ya se sabe sabadell=sufrir xD
pero en fin es un ekipo tan irregular... pero no ay k descaratr nada;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 16 de Gener de 2006, 21:15:19 pm »

Si el Sabadell guanya els 4 pròxims partits estarà al "play-off" d´ascens.  Osasuna B i Alfaro fóra. Peralta i Badalona a casa.  El primer es difícil.  Els altres tres tenim quasi l´obligació moral de guanyar-los.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 16 de Gener de 2006, 21:26:57 pm »
Quant fa que no guanyem 3 partits seguits?? Jo ni ho recordo.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #9 el: 17 de Gener de 2006, 08:52:15 am »

Si el Sabadell guanya els 4 pròxims partits estarà al "play-off" d´ascens.  Osasuna B i Alfaro fóra. Peralta i Badalona a casa.  El primer es difícil.  Els altres tres tenim quasi l´obligació moral de guanyar-los.

Ja m'agradaria a mi que guanyant els 4 pròxims partits estiguessim en play-off!! Malauradament, estem a 13 punts del play-off, sumant 4 victories obtindriem 12 punts i com a màxim estarem en la desena o vuitena posició. No hem de tenir presa no m'importa tan els 4 pròxims partits com la mentalitat dels jugadors que han de ser conscients que han d'anar partit a partit, tractant de guanyar-lo i no llançar-lo per la borda en els primers minuts com ha passat més d'un cop...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #10 el: 17 de Gener de 2006, 10:45:34 am »
No mirem a tant llarg plaç, millor partit a partit. No fa gaire amb le visites de Reus i Zaragoza, ja donavem per fet els punts.
Anem partit a partit, s´ha millorat el joc, però encara no hem guanyat i ens falta gol. Poc a poc i d´aquí tres o quatre partits, mirem com estem i si cal comencem a somiar.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #11 el: 17 de Gener de 2006, 11:15:57 am »
Resistencia k deseemos ganar a Osasuna , no da pie a ke faltemos el respeto al club o a sus aficionados(entre ellos yo) .Si algo falta ultimamente en el futbol es respeto y educacion :scut

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 17 de Gener de 2006, 11:18:52 am »
El mateix respecte que va tenir l´Osasuna intentant guanyar als despatxos lo que no va poder al camp?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #13 el: 17 de Gener de 2006, 13:54:16 pm »
Sin tener la salvación estamos pensando en los Play-Off de ascenso, comencemos, por el próximo partido en Tajonar, cualquier resultado que no fuera perder sería bueno, luego si hay que empezar ganando en la NCA, sea el equipo que sea, nos quedan diez partidos en casa, lo bueno sería no perder puntos dentro para ir cogiendo moral y así los contrarios empezar a respetar el juego del equipo y  nosotros  los arlekinados, perder el sentimiento de que no se puede ganar fuera de casa, todavía hay tiempo para todo, pero ahora más que nunca, los seguidores en general, y los que suelen ir solamente al campo cuando se espera una reacción del equipo, es decir los siete mil o ocho mil aficionados del partido contra el Tarrasa, o el último partido de liga de la temporada anterior, comiencen a acudir como si cada partido en la NCA, nos fuera la vida en ello. UN SALUDO Y VISCA C.E.SABADELL F.C.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #14 el: 17 de Gener de 2006, 13:57:41 pm »
Ahora vamos a volver al pasado? , venga k si nos llega a pasar a nosotros huviesemos tragado, eso no tiene k ver con este post. Ademas descalificar a la gente d Osasuna me parece k no procede.Deveriamos aprender las extructuras d club k han conseguido, es un ejemplo a seguir sin ya decir nada d su aficion , (siempre incondicional) :smoking: :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 17 de Gener de 2006, 14:42:03 pm »
RRACO estoy contigo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #16 el: 17 de Gener de 2006, 15:16:10 pm »
RRACO estoy contigo.

Allò que va passar és imperdonable jo mai ho oblidare aquell mateix any vaig estar al Sadar i no ens van tractar massa be

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 17 de Gener de 2006, 19:10:18 pm »
Jo vull comentar que l'estiu passat vaig estar a Iruña, portant la samarreta  :bandera del  :scut i molts la van reconeixer, un paio em va dir que ens seguia de tant en tant i un altre que a veure si pujavem a primera, que volia repetir els derbis.

Per tant, l'Osasuna no em cau gens malament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #18 el: 17 de Gener de 2006, 21:06:37 pm »
el que esta clar esque tenim que guanyar el partit y colocarnos amunt de la taula de clasificacio qui sap so al final de la lliga pudem lluitar per els play-off
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 17 de Gener de 2006, 22:21:09 pm »
pos jo vaig estar a la mismisima PAMPLONA aquest mateis juny de viatge de fi de curs i jo anava pasejan amb la meva arlekinada per tot pamplona, i vaig tenir algn que altre percanz, un que em va fer mal que va ser que un home vingues corrents a per mi i uns amics i ens diguesin que perque ens aviem rigut duna dona? :o una dona que no coneixiem i que deia que ens aviem rigut deia, ens va dir de tot alla al mitj del carrer i ens va dir "volver a sabadell, la 2a-b os esta grande ijos de..." suposo que lo de la dona su va inventar per poder fotres amb el  :scut i tambe vam parar en una estacio de servei a zaragoza! (autopista) i un dels dependents ens va mirar i nes va dir que si erem de sabadell (pk va ser el mateix dia que portava la camiseta) i en mitj de coña ens va dir lo que hay que ver vosotros en 2s-b i nosotros en la final de la copa del rei....que va pedre i jo que m'anelegro...
RRACO siento si te faltao al respeto te pido discultas, y espero que entiendas mis desavenencias con PAMPLONA i OSASUNA (no con su aficio, en ningun momento la he nombrado que jo sepa ;) )

eso si supongo que estaran conmigo en eso de que esta semana tiene que ganar el  :scut ? :smart:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona