Em permetreu que faci, altra vegada, d'advocat del diable
:
Deixan apart que em sembli be o no la decisió de la directiva, veig que estem parlant de 'club senyor' i coses per l'estil. Jo voldria equiparar-ho amb casos com el comentat anteriorment de Soler a l'equip de la capital del reino. Amb això vull dir que son pràctiques que existèixen des que es fan contractes per jugar a futbol.
Per altra banda, també cal recordar que, ara per ara, estem on estem perquè els jugadors no han fet el que debien i en la meva modesta opinió a tots se'ls hauria d'aplicar la famosa clàusula. No oblidem que això fa tuf a boicot per part dels que trepitgen el camp envers a qui els dirigeix des de la banqueta. És a dir, els jugadors no fan un ús del que no està escrit per fer el que els dóna la gana? I si ara els 'pica' per solidaritzar-se amb Nandi i tornem a les
andades... els donarem la raó? Perquè a fi de comptes en aquests casos estan atacan el club i els seus seguidors, perquè els directius ara n'hi ha uns, però demà n'hi pot haver uns altres, però el club, com a tal, és el que és i els seguidors... què dir dels seguidors?!!!
Per acabar la meva diserció, vull fer esment que Nandi ha estat dels jugadors més utilitzats, segur que si. Tot i així, tots sabem que no teniem cap altre lateral esquerra i que quan s'ha pogut, s'ha fet els invents necessaris abans de posar a jugar a l'afectat (Txiki, Peque, Marc Pérez...).
Jo crec sincerament que estem fent un abús del fòrum per atacar la directiva, que no dic que no es pugui fer un ús, però tampoc se n'hauria de fer un abús. I tornem a allò de sempre: ho ha fet millor el sr. Arroyos, o els Cano, o...? I per altra banda: qui és el guapo que s'atreveix a dirigir el nostre club, només per això es mereixen un respecte