Autor Tema: CAS NANDI  (Llegit 5672 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
CAS NANDI
« el: 17 de Gener de 2006, 16:10:07 pm »
Senyors de la Directiva: no els hi sembla que ja està bé de fer el ridícul i jugar amb la vida personal i professional d'un jugador que mai, repeteixo, mai ha donat cap problema i que sempre ha complert dins i fora del camp, estimant-se el sabadell i intentant integrar-se en la vida social de la ciutat anant a veure el sabadell de waterpolo, etc.? Siguin elegants i no quedin en ridícul per 6.000 euros, que si estava contemplat al contracte s'ha de complir i deixar-se de mandangues. Tinguin el senyorio que se li pressuposa als dirigents d'un club com el Sabadell.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: CAS NANDI
« Respondre #1 el: 17 de Gener de 2006, 16:36:11 pm »
La veritat es que es un tema vergonyos per part de la directiva, en aquest cas ho sento pero es de 0 ben gran el que esteu fent, i mira que sempre he donat suport, pero aixo passa rosca.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 17 de Gener de 2006, 19:27:39 pm »
clar exemple de les coses ben fetes,costum en aquesta directiva

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #3 el: 17 de Gener de 2006, 23:22:46 pm »
Per si voleu saber el que opina la aficio, us remetu a un post on parlem, a veure si podeu donar la vostra opinio  :ko

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=3419.0

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 18 de Gener de 2006, 00:10:48 am »
Sr. Gil i resta de directiva,

A l'igual que els companys que escriuen en missatges anteriors, aquest cop no els defensare per les males maneres amb que s'esta portant el tristament anomenat "Cas Nandi".

En Nandi ha demostrat ser en tot moment un exemple de professionalisme i no es mereix el tracte que vostes li estan dispensant per tan ridicules quantitats.

Molt malament i aixi no "fem Club"  :ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 18 de Gener de 2006, 07:26:26 am »
Sabadell Power ara feia dies que no estavem tant d'acord amb un tema
Es que el que estan fen amb el Nandi és vergonyos s'ha de ser mes senyor i en aquest cas la directiva ha actuat MOLT MALAMENT

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 18 de Gener de 2006, 13:24:50 pm »
Sr. Gil i resta de directiva,

A l'igual que els companys que escriuen en missatges anteriors, aquest cop no els defensare per les males maneres amb que s'esta portant el tristament anomenat "Cas Nandi".

En Nandi ha demostrat ser en tot moment un exemple de ofessionalisme i no es mereix el tracte que vostes li estan dispensant per tan ridicules quantitats.

Molt malament i aixi no "fem Club" :ko

:ok

M´identifico amb aquest "post" al 100 %
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #7 el: 18 de Gener de 2006, 13:28:54 pm »
Jo també firmo aki en contra la decissió de la directiva i remarco el meu recolzament al jugador NANDI
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 18 de Gener de 2006, 14:05:41 pm »
Andreu Gil que estas viu? que opinas sobre el tema? No veus que tota l'aficio esta en contra d'aquest gest

friend

• Visitant
« Respondre #9 el: 18 de Gener de 2006, 14:26:48 pm »
home desprès de veure el rediment del nandi... el q tenia firmat es massa per un jugador q no a rendit com s'esperava... i ames al nandi li va sortir una oferta q no podia deixar haver passat... i ara la directiva no vol donar akesta quantitat de diners perq es desorbitada!!

pero jo no se de q us keixeu, voleu q fixin a un davanter i primer an de donar la baixa algu, i si nandi es el sacrificat es el q hi ha, si no arriben a cap acord es tindra q abonar el q esta firmat i punt!

crec q esteu fent un gra massa d'akest tema, ells tenien uns informes d'akest jugador i aki a sabadell no ha demostrat res del q van dir a principi de temporada, no desborda, i aixo q deia q li agradava molt pujar a l'atac i te molta facilitat per pujar a la banda... jo no e vist cap jugar q desbordi i centri, pero weno... i de defensa no es res de l'altre mon!

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #10 el: 18 de Gener de 2006, 14:54:54 pm »
Company Sabadell permete'm que m'exclogui. No tothom està en contra d'aquesta gestió.   :no: Jo, en tot cas puc estar en contra d'aquesta decisió del cas Nandi. Per gestions dolentes les dels Gonzalez Cano i companyia o l'última etapa dels Arroyo.
Una mica de calma  ;) que no tot el que es fa és dolent. 

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 18 de Gener de 2006, 15:34:11 pm »
home desprès de veure el rediment del nandi... el q tenia firmat es massa per un jugador q no a rendit com s'esperava... i ames al nandi li va sortir una oferta q no podia deixar haver passat... i ara la directiva no vol donar akesta quantitat de diners perq es desorbitada!!

pero jo no se de q us keixeu, voleu q fixin a un davanter i primer an de donar la baixa algu, i si nandi es el sacrificat es el q hi ha, si no arriben a cap acord es tindra q abonar el q esta firmat i punt!

crec q esteu fent un gra massa d'akest tema, ells tenien uns informes d'akest jugador i aki a sabadell no ha demostrat res del q van dir a principi de temporada, no desborda, i aixo q deia q li agradava molt pujar a l'atac i te molta facilitat per pujar a la banda... jo no e vist cap jugar q desbordi i centri, pero weno... i de defensa no es res de l'altre mon!
Una cosa es voler colocar-lo i un altra ben diferent es fer que no jugui per no renovar-lo ni pagar-li 6000 euros que te firmats  :Hecho_polvo:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 18 de Gener de 2006, 15:52:54 pm »
Company Sabadell permete'm que m'exclogui. No tothom està en contra d'aquesta gestió. :no: Jo, en tot cas puc estar en contra d'aquesta decisió del cas Nandi. Per gestions dolentes les dels Gonzalez Cano i companyia o l'última etapa dels Arroyo.
Una mica de calma ;) que no tot el que es fa és dolent.

Company capasegonaA que poso jo que tota l'aficio esta en contra D'AQUEST GEST

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #13 el: 18 de Gener de 2006, 16:00:26 pm »
Per altra banda hi ha una intromissió dins la feiann de l´entrenador. En Nandi potser no és una supercrack, però alguna cosa tindrà(entrega,dedicació,afany de milllora) que els tres entrenadors que han passat per l´equip l´han fet jugar.
En quan al contracte per incentius jo no ho veig gens malament, ja que generen un interés extra per estar en bones condicions i anar jugant partits. Això sí sempre i quan la fitxa anual no sigui un disbarat, que no crec que sigui el cas del Nandi.

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #14 el: 18 de Gener de 2006, 16:15:10 pm »
Correcte. He llegit massa ràpid  :-[
Veig que estem d'acord en aquest punt  ;)

friend

• Visitant
« Respondre #15 el: 19 de Gener de 2006, 12:25:22 pm »
nandi a jugat am els tres entrenadors, perq primer peque estava lesioant, va venir montes i akest no podia veure a en peque, i ara q a vingut el fassione crec q jugara poquet, i no hi ha un altre q la seva posicio natural sigui la de lateral eskerre!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 19 de Gener de 2006, 13:54:27 pm »
Em permetreu que faci, altra vegada, d'advocat del diable >:D:

Deixan apart que em sembli be o no la decisió de la directiva, veig que estem parlant de 'club senyor' i coses per l'estil. Jo voldria equiparar-ho amb casos com el comentat anteriorment de Soler a l'equip de la capital del reino. Amb això vull dir que son pràctiques que existèixen des que es fan contractes per jugar a futbol.

Per altra banda, també cal recordar que, ara per ara, estem on estem perquè els jugadors no han fet el que debien i en la meva modesta opinió a tots se'ls hauria d'aplicar la famosa clàusula. No oblidem que això fa tuf a boicot per part dels que trepitgen el camp envers a qui els dirigeix des de la banqueta. És a dir, els jugadors no fan un ús del que no està escrit per fer el que els dóna la gana? I si ara els 'pica' per solidaritzar-se amb Nandi i tornem a les andades... els donarem la raó? Perquè a fi de comptes en aquests casos estan atacan el club i els seus seguidors, perquè els directius ara n'hi ha uns, però demà n'hi pot haver uns altres, però el club, com a tal, és el que és i els seguidors... què dir dels seguidors?!!! :clap

Per acabar la meva diserció, vull fer esment que Nandi ha estat dels jugadors més utilitzats, segur que si. Tot i així, tots sabem que no teniem cap altre lateral esquerra i que quan s'ha pogut, s'ha fet els invents necessaris abans de posar a jugar a l'afectat (Txiki, Peque, Marc Pérez...).

Jo crec sincerament que estem fent un abús del fòrum per atacar la directiva, que no dic que no es pugui fer un ús, però tampoc se n'hauria de fer un abús. I tornem a allò de sempre: ho ha fet millor el sr. Arroyos, o els Cano, o...? I per altra banda: qui és el guapo que s'atreveix a dirigir el nostre club, només per això es mereixen un respecte :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 19 de Gener de 2006, 14:57:55 pm »
Totalment d'acord amb tu Manel  :ok  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #18 el: 19 de Gener de 2006, 16:34:07 pm »

Deixan apart que em sembli be o no la decisió de la directiva, veig que estem parlant de 'club senyor' i coses per l'estil. Jo voldria equiparar-ho amb casos com el comentat anteriorment de Soler a l'equip de la capital del reino. Amb això vull dir que son pràctiques que existèixen des que es fan contractes per jugar a futbol.

Per altra banda, també cal recordar que, ara per ara, estem on estem perquè els jugadors no han fet el que debien i en la meva modesta opinió a tots se'ls hauria d'aplicar la famosa clàusula. No oblidem que això fa tuf a boicot per part dels que trepitgen el camp envers a qui els dirigeix des de la banqueta. És a dir, els jugadors no fan un ús del que no està escrit per fer el que els dóna la gana? I si ara els 'pica' per solidaritzar-se amb Nandi i tornem a les andades... els donarem la raó? Perquè a fi de comptes en aquests casos estan atacan el club i els seus seguidors, perquè els directius ara n'hi ha uns, però demà n'hi pot haver uns altres, però el club, com a tal, és el que és i els seguidors... què dir dels seguidors?!!! :clap

Per acabar la meva diserció, vull fer esment que Nandi ha estat dels jugadors més utilitzats, segur que si. Tot i així, tots sabem que no teniem cap altre lateral esquerra i que quan s'ha pogut, s'ha fet els invents necessaris abans de posar a jugar a l'afectat (Txiki, Peque, Marc Pérez...).

Jo crec sincerament que estem fent un abús del fòrum per atacar la directiva, que no dic que no es pugui fer un ús, però tampoc se n'hauria de fer un abús. I tornem a allò de sempre: ho ha fet millor el sr. Arroyos, o els Cano, o...? I per altra banda: qui és el guapo que s'atreveix a dirigir el nostre club, només per això es mereixen un respecte :ejem

Tens possiblement molta rao en tot el que dius amic Manelinho, pero tingues en compte que perque ho facin altres, no vol dir que estigui ben fet.
Perque l'Etoo escupeixi un rival no pot ser que aixo autoritzi els altres jugadors tambe a escopir als seus rivals... "Es que l'Etoo tambe ho ha fet"... i?

Un acte "indecent" es un acte indecent, ho facin o no els altres equips... i tot lo "normalitzat" que pugui estar aquest cas, segueix sent, al menys davant els meus modestos ulls, un acte lleig i rastrero que un Club -el nostre- autonomenat "Club Senyor", hauria d'evitar de totes totes.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 19 de Gener de 2006, 17:09:49 pm »

Tens possiblement molta rao en tot el que dius amic Manelinho, pero tingues en compte que perque ho facin altres, no vol dir que estigui ben fet.
Perque l'Etoo escupeixi un rival no pot ser que aixo autoritzi els altres jugadors tambe a escopir als seus rivals... "Es que l'Etoo tambe ho ha fet"... i?

Un acte "indecent" es un acte indecent, ho facin o no els altres equips... i tot lo "normalitzat" que pugui estar aquest cas, segueix sent, al menys davant els meus modestos ulls, un acte lleig i rastrero que un Club -el nostre- autonomenat "Club Senyor", hauria d'evitar de totes totes.

No et treuré pas raó, amic Power, entre altres coses perquè la tens, però moltes coses depenen del cantó on es miri. En altres paraules: si en el seu moment es va signar un contracte, el més lògic és que respecti. Però per això mateix em vinc a referir que sembla que tothom estigui en contra de la directiva, però també sembla que ningú tingui en compte que més d'un i de dos jugadors ens l'ha jugat a nosaltres com els ha donat la gana. No és 'de rebut' que la directiva deixi a Nandi sense jugar, com tampoc ho és que jugadors que se'ls hi suposa una qualitat molt i molt elevada hi hagin jugat fins ara de la manera que ho han fet, ja que això no està escrit en el contracte però fan el que volen. I això passa aquí i a tot arreu.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!