Amb tot plegat vull fer entendre que quan un jugador signa una clàusula com aquesta, sap perfectament que es pot trobar en la situació que es troba ara mateix en Nandi i que la seva renovació va en funció del seu rendiment. Si el seu rendiment hagués estat notable o excel·lent, ara parlariem d'això
La directiva creu que no ha tingut el rendiment adequat (o esperat) i s'ha agafat a aquesta clàusula.
Avui tinc el dia "respondon" i t'ha tocat a tu rebre
No estic d'acord en que no ha tingut el rendiment esperat. El nano ha complert el que se li demanava. El que em fa l'efecte es que es busca matar dos ocells d'un tret
i treure's de sobre a un jugador que per a ells és un record permanent de que la van kagar en la política de fitxatges, més que res per que sembla que van portar el nandi que no era, i d'aquesta manera s'asseguren que no vagi resorgint aquesta polèmica periòdicament. Però que si és per que no ha rendit, que facin fora a tothom excepte al De Miguel
que porta 0 gols en contra. El nandi inclús ha mostrat la seva fe oferint renunciar a les condicions de l'any vinent, però si jo fós ell tampoc cediria en els 6.000 euros, i més estant a final de la primera volta. Que això li haguessin dit a final de temporada, mira, pero ara ...