Autor Tema: CAS NANDI  (Llegit 5673 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re: CAS NANDI
« Respondre #20 el: 19 de Gener de 2006, 17:14:07 pm »
Per altra banda, també cal recordar que, ara per ara, estem on estem perquè els jugadors no han fet el que debien i en la meva modesta opinió a tots se'ls hauria d'aplicar la famosa clàusula.

Estoy de acuerdo con Manelinho en que muchas veces los jugadores se pasan el contrato por donde quieren y si no les apetece correr no corren, pero eso pasa en cualquier empresa, es un riesgo que corre el empresario, en este caso el Sabadell.

Yo creo que cada contrato es diferente y que dependiendo del sueldo base de cada jugador, se hacen unas clausulas u otras para llegar a un acuerdo intermedio. P. ej.: si Nandi quiere cobrar 6 y el club le ofrece 4, para llegar a un acuerdo y para que el jugador no se relaje le ofrecen 4'5 y el resto según los partidos que juegue (señal de que el rendimiento es más o menos aceptable y se kurra el puesto). Entonces si llegan a un acuerdo intermedio y el contrato esta firmado por  Larrosa hay que cumplirlo, bajo mi punto de vista. Además esto puede servir de precedente para que los posibles  fichajes para la temporada que viene, no crean en este tipo de clausulas.

Que conste que apoyo a la directiva pero el "caso nandi" está fuera de lugar.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #21 el: 19 de Gener de 2006, 17:16:28 pm »
Torno a entrar al post per donar-vos la part de raó que teniu cada un de vosaltres, però Manel, no crec que precissament el Nandi sigui qui menys s'ha esforçat d'entre els jugadors. Estic segur que precissament a ell, en comptes de fer-li contracte milionari com a alguns altres jugadors, li van fer aquest contracte amb incentius, segurament perquè cobra molt menys que els altres, els "figuretes". En resum, si a ell se li fa signar aquest tipus de contracte, que el compleixin, home, i si no ho volen complir, el que no poden fer es diferències amb altres jugadors que no tenen la clàusula i que sí que s'han passar el sabadell pel collons. O tots o ningú, Manel, o tots o ningú, però que no agafin aquest pobre nano i el matxaquin i que els demés jugadors que no han complert se'n surtin tan panxos. Tu m'has entès, oi ?   :-*
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 19 de Gener de 2006, 17:27:19 pm »
Torno a entrar al post per donar-vos la part de raó que teniu cada un de vosaltres, però Manel, no crec que precissament el Nandi sigui qui menys s'ha esforçat d'entre els jugadors. Estic segur que precissament a ell, en comptes de fer-li contracte milionari com a alguns altres jugadors, li van fer aquest contracte amb incentius, segurament perquè cobra molt menys que els altres, els "figuretes". En resum, si a ell se li fa signar aquest tipus de contracte, que el compleixin, home, i si no ho volen complir, el que no poden fer es diferències amb altres jugadors que no tenen la clàusula i que sí que s'han passar el sabadell pel collons. O tots o ningú, Manel, o tots o ningú, però que no agafin aquest pobre nano i el matxaquin i que els demés jugadors que no han complert se'n surtin tan panxos. Tu m'has entès, oi ?   :-*

Oi tant que t'he entès... fixat que en una part del post he escrit això ;):

Per altra banda, també cal recordar que, ara per ara, estem on estem perquè els jugadors no han fet el que debien i en la meva modesta opinió a tots se'ls hauria d'aplicar la famosa clàusula.

Potser s'ha agafat aquest jugador perquè és una molt bona persona i saben que no es rebotarà.

Amb tot plegat vull fer entendre que quan un jugador signa una clàusula com aquesta, sap perfectament que es pot trobar en la situació que es troba ara mateix en Nandi i que la seva renovació va en funció del seu rendiment. Si el seu rendiment hagués estat notable o excel·lent, ara parlariem d'això :icon_question: La directiva creu que no ha tingut el rendiment adequat (o esperat) i s'ha agafat a aquesta clàusula.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #23 el: 19 de Gener de 2006, 17:34:12 pm »
Amb tot plegat vull fer entendre que quan un jugador signa una clàusula com aquesta, sap perfectament que es pot trobar en la situació que es troba ara mateix en Nandi i que la seva renovació va en funció del seu rendiment. Si el seu rendiment hagués estat notable o excel·lent, ara parlariem d'això :icon_question: La directiva creu que no ha tingut el rendiment adequat (o esperat) i s'ha agafat a aquesta clàusula.

Avui tinc el dia "respondon" i t'ha tocat a tu rebre  :P

No estic d'acord en que no ha tingut el rendiment esperat. El nano ha complert el que se li demanava. El que em fa l'efecte es que es busca matar dos ocells d'un tret  ;D i treure's de sobre a un jugador que per a ells és un record permanent de que la van kagar en la política de fitxatges, més que res per que sembla que van portar el nandi que no era, i d'aquesta manera s'asseguren que no vagi resorgint aquesta polèmica periòdicament. Però que si és per que no ha rendit, que facin fora a tothom excepte al De Miguel  :clap que porta 0 gols en contra. El nandi inclús ha mostrat la seva fe oferint renunciar a les condicions de l'any vinent, però si jo fós ell tampoc cediria en els 6.000 euros, i més estant a final de la primera volta. Que això li haguessin dit a final de temporada, mira, pero ara ...
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 19 de Gener de 2006, 18:10:00 pm »
Així que el Guti em surt 'respondón', eee :Paletas:

Jo no dic que no hagi tingut el rendiment desitjat, sinó que la directiva ha considerat que no l'ha tingut. Com he dit moltes vegades: per a gustos, els colors. Però qui mana son ells i qui prenen les desicions, també... malament aniríem si ens haguéssin de preguntar un per un el què ens sembla :tongue3:.

I si així fora i em preguntéssin a mi, segur que em vindríen al cap altres noms abans que el de Nandi ;).

:ok :beer :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 19 de Gener de 2006, 19:00:29 pm »
Sincerament... Per molta voluntat que tingui el xaval, no és un jugador per estar en un històric com el  :scut.
Els contractes estan per complir-los, clar, però també estan per a que les dues parts les obliguin a complir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #26 el: 19 de Gener de 2006, 19:23:44 pm »
Sincerament... Per molta voluntat que tingui el xaval, no és un jugador per estar en un històric com el  :scut.

Doncs llavors no li posis una clausula com akesta.

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #27 el: 19 de Gener de 2006, 19:51:03 pm »
bueno, yo por eso decia renegociando, porque yo creo que si al final
no se llega a un acuerdo el nandi seguira jugando y al club le
tocara pagar lo que se firmo en su dia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 19 de Gener de 2006, 19:51:35 pm »
Doncs llavors no li posis una clausula com akesta.

Li van posar perquè es van adonar que es van equivocar.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 19 de Gener de 2006, 19:53:48 pm »
Llavors com és culpa del club que es el que es va ekivocar ha de sortir perdent el nandi? No crec que les coses s'hagin de fer així.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 19 de Gener de 2006, 19:55:25 pm »
Llavors com és culpa del club que es el que es va ekivocar ha de sortir perdent el nandi? No crec que les coses s'hagin de fer així.

El club, el porten uns gestors, i han de mirar com estalviar perquè no s'en vagi en orris l'economia, i si el tio hi posa voluntat però no dona per més...
Crec que hem de defensar el club, no un jugador i els seus interessos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 19 de Gener de 2006, 20:13:39 pm »
Tiu però es q estic flipant, de kins interessos parles? No si encara diràs que el nandi s'aprofita del sabadell... Si els gestors volen estalviar que no posin o ofereixin clausules als contractes dels jugadors que posin en perill l'economia del club. Si el tiu posa voluntat i mereix jugar que no deixi de jugar per culpa d'una clausula que hauran fet akests gestors que tu dius. Que doni per més o no ja es una altra cosa i no penso defensar el club en una cosa que penso que s'ekivoca. L'any passat iwal amb el marc pérez. Si això passés amb el juanma cruz i no el fessin jugar per mirar l'economia del club ja et dic jo que la gent saltaria i molt. Ara pq es el nandi però sigui el jugador que sigui no se li pot fer una injusticia com akesta. Serà l'unic lateral eskerra que hi havia però tot i estar el fassione ara per què creus tu q s'ha apartat a nandi? De què s'hauria de tenir por si segons tu no mereix estar en akest ekip? (paraules molt fortes que li diguin això a un jugador, però bueno...). I ara si us plau explicam això dels interessos del nandi pq no sé si sóc ***** o q, però si ell no ha demanat res més del que hi ha al seu contracte no sé a kins interessos et refereixes.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #32 el: 19 de Gener de 2006, 21:22:28 pm »
Jo només afegeixo una última reflexió: imagino que ningú vol per ell lo que no desitja pels altres, per tant si us passes el mateix a la vostra feina, imagino que estarieu reclamant,parlant amb un laboralista, etc..
Donsc apliquem la mateixa lògica al cas Nandi , i  no parlem de jugadors que no es mereixen portar la nostra camisola que potser ens quedem quatre i el gat.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #33 el: 20 de Gener de 2006, 09:02:49 am »
El club, el porten uns gestors, i han de mirar com estalviar perquè no s'en vagi en orris l'economia,

i llavors per què serveix fer pressupostos a inici de temporada ? a mí que em perdonin, però aquests 6.000 euros segur que tenien dotació pressupostària al compte de despeses, perquè era una despesa segura, tenint en compte que es produia als 20 partits, o sigui que no cola que ara s'ho vulguin estalviar. No és una despesa extra, la partida comptable estava dotada amb aquets calers, i si no era així ... millor callo.

Uns bons gestors haurien dotat aquesta partida comptable i ara no hi hauria problema.

Si tens un pressupost s'ha de complir, una altra cosa és les despeses no previstes, però aquesta segur que era prevista eh ?

:beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 20 de Gener de 2006, 18:31:05 pm »
Jo simplement ho veig com una empresa (que és el que és un club de fútbol) i com actuaria l'empresari. Si es pot estalviar una quantitat, se la estalvia.

A més, si és un tio que veus que per molt que vulgui, no arriba a rendir el que s'esperava... més clar l'aigua. I no dic de fer-lo fora per el cost que tindria. Al final de temporada li podran donar el passaport gràtis.

Evidentment el jugador mirarà per ell, però jo miro per el meu equip, el  :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 20 de Gener de 2006, 19:36:05 pm »
Jo crec que el sabadell hauria de tenir més senyorio que qualsevol altre empresa i mirar pels seus treballadors. I no, jo no considero el sabadell una empresa. tu ho has dit al final, mires pel teu ekip, no per la "empresa" . I sincerament, estaré a favor de l'ekip, però no de l'empresa (com tu dius) que no cuida els seus treballadors i fins i tot m'atreveixo a dir que els "puteja".

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 20 de Gener de 2006, 19:51:15 pm »
Jo crec que el sabadell hauria de tenir més senyorio que qualsevol altre empresa i mirar pels seus treballadors. I no, jo no considero el sabadell una empresa. tu ho has dit al final, mires pel teu ekip, no per la "empresa" . I sincerament, estaré a favor de l'ekip, però no de l'empresa (com tu dius) que no cuida els seus treballadors i fins i tot m'atreveixo a dir que els "puteja".

I el que tu vulguis, però desgraciadament el futbol ja pertany al mòn dels negocis, per tant, i al ser una SAD, ho podem sentir com volguem, però és una empresa, amb totes les de la llei. I ja saps que a les empreses, el senyorio no produeix.

I no et trec la raó quan dius que putejen al jugador, però és un dels milers de casos que passen habitualment en el mòn.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #37 el: 20 de Gener de 2006, 20:11:19 pm »
BIRRI y BIRRERO con lo que se parecen vuestros nicks y lo mal que os llevais. Venga si en parte los 2 teneis razon. Dejadlo ya que vosotros solos vais a llenar todo el forum y no os vais a poner de acuerdo.
Os propongo una cosa, os juntais y con unas birras  :beer  :beer lo hablais y ya veras como despues de la decima ya soys a migos del alma.

Saluditos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 20 de Gener de 2006, 20:15:33 pm »
Juas, si ens coneixem de sobres el birrero i jo   :laugh:  Però weno birrero fes cas al mariokey i convidam a unes birres vaaaaaaaaaa  ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 20 de Gener de 2006, 20:24:05 pm »
BIRRI y BIRRERO con lo que se parecen vuestros nicks y lo mal que os llevais. Venga si en parte los 2 teneis razon. Dejadlo ya que vosotros solos vais a llenar todo el forum y no os vais a poner de acuerdo.
Os propongo una cosa, os juntais y con unas birras  :beer  :beer lo hablais y ya veras como despues de la decima ya soys a migos del alma.
Saluditos.

No, si aquest individu i jo ens coneixem de fa temps, i ell, a  :beer crec que no invita, que és de la mare de deu del puny :icon_exclaim:
Ara en sèrio, per molt que discutim aquí, el BIRRI em cau molt bé, crec que és una persona íntegra.