Com molt be diueu, hi han empreses i empreses... i la nostra (el CES) hauria de ser modelica.
Efectivament, tambe altres companys tambe tenen rao quan diuen que per rao d'estalvi i/o suposada eficiencia, les empreses tenen "cert dret moral" a poder-los acomiadar. Altres empreses utilitzen tecniques prohibides com pot ser el tristament famos mobbing. Altres et fan una oferta semi-atractiva pq callis i firmis el finiquito... Tot s'hi val pq la pela es la pela...
Altres empreses, en canvi, ofereixen horaris flexibles a les mares i pares que volen cuidar els seus fills i/o munten guarderies a les escoles pq fills i pares treballadors puguin estar mes aprop uns dels altres. Empreses que practiquen el reciclatge i estalvi d'energies... La pela es la pela (oi tant que si, es clar!) pero si ja guanyo 75, no restrajare amb els treballadors per guanyar-ne 85.
Vull dir que per molta empresa que aixo sigui (el CES), jo vull que el meu CES sigui el del segon grup d'empreses: Modelica i amb tracte huma excelent, vaja, com havia estat sempre: Exemplar.
Ja m'heu entes