Autor Tema: Hola a tots  (Llegit 1548 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2025
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Hola a tots
« el: 20 de Gener de 2006, 21:27:00 pm »
Hola, crec que ha diferencia d'altres ningú em coneix, per això em presento.
Em dic Romà, quina novetat eh?. He estat soci del Sabadell de manera saltejada. La meva afició es deu deure a me mare. Ella quan era jove coneixia la familia que portava la gespa i les instalacions de la Creu Alta, i amb la fillas d'ells entrava sempre a veure els partits. A més al acabar estaven força estona parlant amb els jugadors. Sempre he sentit histories sobre allò i a més al ser el club de  la meva ciutat han sigut un bon caldo de cultiu per formar un arlequinat més.

El primer cop que vaig ser soci va ser al 85, el primer cop que estaven a primera. Suposo que veure alguns partits l'any anterior ( sempre contra equips que vestien samarretes blanc i vermelles , Logroñes, ath. Bilbao B, Ath. Madrileño) i sobretot el partit de l'euforia i ascens a 1ª contra l'Ath. Madrileño va fer que fos inevitable formar part d'aquell club i em vaig fer soci.
Al cap de 2 anys ja no vaig continuar i només anava a alguns partits, fins que a la segona lliga de porres vaig quedar 1º i vaig guanyar el carnet. Tres anys seguit sent soci. L'any passat ho vaig deixar i ara torno a ser. Semblo el Guadiana com a soci, pero no com a seguidor i afeccionat al CE Sabadell que sempre ho seré per davant de tot.
Només cal recordar que sent del Barça, quan venien aquí els cantavem Esteaua, Esteaua, anavem a esperar-los a la sortida per dir-lis de tot i fins i tot vaig anar al Camp Nou amb la cara pintada arlequinada, sentint de tot sobre la meva persona.

Bueno quin rotllo que estic fotent!!!!

Aquest soc jo, un pesat :Hecho_polvo:

M'acomiado de tots desitjant veure el nostre equip al lloc que es mereix a 1ª.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Hola a tots
« Respondre #1 el: 20 de Gener de 2006, 22:19:46 pm »
ola roma ia fa temps que te vist per el foro pero weno benvingut! ;)
nomes dirte que nos si en allo de la temporada 85 et referia a primera vegada a 1a divisio(o t entes malament que sera que si pero weno tu comento) la 1a vegada que el sabadell va pujar a 1a divisio va ser a la temporada 1943-1944 (i si no mequiboco ::) es va quedar 9-10 a la classificació :smart: )
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 21 de Gener de 2006, 19:58:36 pm »
Et vull saludar també!

Espero que disfrutem junts en un futur d'un parell d'ascensos del  :scut
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 17:56:55 pm »
Hola !  :tongue3:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2006, 21:09:23 pm »
Bienvenido!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 24 de Gener de 2006, 20:34:43 pm »
Benvingut a la casa virtual arlekinada.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2025
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #6 el: 24 de Gener de 2006, 22:16:55 pm »
Gràcies a tots.
Només volia comentar a Resistencia arlekinada que el que em referia era a la primera vegada que va pujar a 1ª estant jo en aquest món.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 24 de Gener de 2006, 22:23:05 pm »
Gràcies a tots.
Només volia comentar a Resistencia arlekinada que el que em referia era a la primera vegada que va pujar a 1ª estant jo en aquest món.

;) ;) ;) espero tambe poder dir i vivir aixo de la 1a vegada a 1a... ::)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #8 el: 25 de Gener de 2006, 16:57:47 pm »
Bienvenido, lastima que seas del barça, pero eso pasa hasta en las mejores familias. (de buen rollo)  ;)
Saluditos.