Autor Tema: cas nandi  (Llegit 6766 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: cas nandi
« Respondre #20 el: 16 de Gener de 2006, 22:01:16 pm »
Si no l´acuso ni pel fitxatge ni pel contracte, l´acuso per la forma amb la que és vol fer fora el Nandi. En un entorn laboral d´empresa se´n diu mobing i acostuma a acabar al jutjat. I ell  n´ha de ser el responsable, ja que si aquesta tasca no la fa ell no sé que hi pinta al club.

wimpi

• Visitant
« Respondre #21 el: 17 de Gener de 2006, 01:47:21 am »
si, d'acord en ke akesta situacio es bastant "atipica" i desagradable i ke putse no es la manera....

pero akesta situacio be donada per, 1- fitxen al nandi ke no era, 2- fan un contracte amb unes clausules x flipa (ke si les agues fet el tomas ja haurieu posat el crit al cel ) 3- el fet de ke nomes estava ell x la posicio (mala planificacio, plantilla descompensada) a propiciat ke jugues amb una certa periodicitat.

Dacord ke no son maneres, pero fer aket tipus de contractes i asobre ekivocanse de jugador.....  tb tela eh?son maneres tb aixo?

pregunta:

Si agues estat el "dimoni" Tomas ki agues fitxat a un jugador ke despres es demostra ke no era el ke es pretenia.....    la aurieu liat eh? encanvi, no dieu absolutament res dels ke el van fitxar i ke ens han deixat en akesta situacio, tant al Nandi com al Club.

Ara les consecuencies de la mala planificacio se les menja el tomas.....

x cert, "era" tomas & bonet: 2 empats contra ekips de playoff, jugant be i amb moltes ocasions de gol....  aixo es culpa dalgu? o eske el "amigote" seu fa miracles?

Esta clar ke mireu de diferent manera a tots, a un, el masacreu x haver fet un ekip amb 4 duros i estar a la zona baixa.....

als altres, amb el presupost mes gran de la hist a 2ªB, fitxan a jugadors ke no son, i resulta ke tb estem a la zona baixa.... i no els i dieu ni una mala paraula...

i lo millor, per fer akets super atacs, nomes saben dir: si si, ke mu a dit un de dins... ke segurament i pels comentaris ke es fan, ja es pot veure de kina part esatava "el de dins".... per tant dedueixo ke nomes fan cas a una versio, la unica ke an escoltat..... tant ha estat l'emocio ke un "peix gros" del sabadell us digui secretets, ke el creieu a "piesjuntillas" sense parar a pensar si es certa o del tot certa l'informacio...

I aixo els ke estan mes informats pq ia algun altre ke nomes es vasa en les rajades ke fotia el diari de sbd a finals de la passada temporada per haver fet un ekip mol limitat amb un presupost rakitic....

en fi... ke si! ke si! ke us u a dit un de dins! kes mol mol de dins. pero ke mol eh?

pq critikeu com sesta portant el cas nandi i no dieu res de com sel va fitxar i de kin contracte se li va fer?

pq no critikeu ke am els € ke an agut, estem a la zona casi de 3ª? pq no critikeu ke amb 2 entrenadors portats xls anteriors gestors no han aixecat el vol (sent lultim entrenador un "perla")?

com esplikeu ke am akets 2 anteriors entrenadors (am tot el carinyo cap en mora, ke l'admiro molt com a persona) sa fet el ke sa fet?

-i a la ke un "amigote" (com dieu) sa fet carrec del ekip, els jugadors han volat sobre el camp?

-pq no critikeu la politica de "mano dura" i bronkes ke va imperar al poc de començar la temporada? no dieu res del bon rotllo i l'alegria jugadors-cos tecnic?

PD: d'es daki el meu suport a Nandi, el poc ke etractat amb ell m'ha dona una gran impresio com a persona. Li desitjo el millor!
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2006, 01:55:45 am per wimpi »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 17 de Gener de 2006, 07:55:12 am »
jo al nandi l aguantaria fins final de temporada. crec que es treballador i que no te cap culpa de la seva estranya situacio.

si vull fitxar a un nou jugadors i per força necessito una baixa, faria fora a un dels que casi mai juguen.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 17 de Gener de 2006, 09:02:02 am »
Perdona WIMPI  don "perfecto tomas" tot ho fa moltbe quina sort tenim de que estigui al Sabadell

Temps al temps

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 17 de Gener de 2006, 10:09:34 am »
Torbo totalment injust, desafortunat i desagradable el comportament que ha tingut el Centre d'Esports Sabadell amb el jugador Nandi.

Nandi no ha fet res per mereixer aquest tracte, ell ha lluitat, ha fet el q li deien al camp i mai s'ha queixat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #25 el: 17 de Gener de 2006, 10:41:40 am »
Winpi, jo critico i qui criticarè qualsevol cossa que fagi el Tomàs ja que és indigine d´estar al nostre club. Tu potser ets molt jove i n´has vist els temps de glòria del nostre equip, però la imatge generada les darreres semanes és del tot inaccaptable ( i aquí si que en tenen la culpa tant els que marxen com els que es queden), i ara una més.
Tu potser no surts gaire de la nostre ciutat, però jo que em toca voltar, començo a estar fart que coneguts i relacions que tinc que coneixen la meva passió pel Sabadell preguntin pel "follón" que tenim montat.

Una cosa és cometre errors fitxant uns jugadors que no han donat el rendiment desitjat ( però que tots aplaudiem ), portant un entrenador "chusquero" amb la finalitat de posar disciplina a un vestuari desbocat, però tot amb una única finalitat, portar el Sabadell a dalt de tot.
No va sortit bè i és lògic que algú pagués les consequències, però tot portat d´un altra manera.
Finalment dir dos coses: és la primera vegada que veig que una empresa en "teoria" no funciona i els "números" no acaben de quadrar i el gerent continua al seu lloc; i l´altre queles coses que puc saber no me les diu nuingú de dintre ni de fora, ja he comentat que volto bastant i predico el meu sentiment arlequinat i quedaries parat les coses que es poden arribar a saberen els llocs i àmbit més diversos.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #26 el: 17 de Gener de 2006, 14:14:18 pm »
Nandi no se lo merece , e tenido la oportunidad d hablar con el un par d veces y el xaval tiene ganas d kedarse, a demostrado su integracion en nuestra ciudad asistiendo a los 2 ultimos partidos del ekipo d waterpolo masculino descubriendo un deporte tan arraigado a nuestra ciudad. Se dañara mas nuestra imagen si le tratamos mal :scut ??? :no:

wimpi

• Visitant
« Respondre #27 el: 17 de Gener de 2006, 14:17:13 pm »
Per sabadell:

no se si ti as fixat ke e començat el meu missatge amb la frase

"si, d'acord en ke akesta situacio es bastant "atipica" i desagradable i ke putse no es la manera...."

cla ke reconeixo ke "ens ha pillat el toro" en akesta situacio i ke possiblement s'auria d'haver previst avans akesta situacio i ke es desagradable per tots, i com ja e dit, em sap super greu xl nandi, ke es una grandisima persona.

per tant, aixo de "perfecto tomas", ja a la primera frase es demostra ke no opino pas aixo.

Toni 23:

Estem en el de sempre, dius ke tens moltes fonts, molta gent ke tu diu... i tal i tal... eske pots asegurar ke tot el ke et  diuen es real?i si els ke tu diuen estan moguts per envejes i rencors personals completament aliens a la tasca profesionaL?

ara hi ha un junta d'accionistes... suposo ke s'hauran daprovar uns comptes i akestes coses no? algu haura de explicar la situacio economica del club... o eske ets el contable del club i saps si van be o no les comptes? jo el ke se eske x una banda, els directius ke ja no i son van acusar de "irregularitats" als coptes.... cosa ke va desmentir completament el president.... a ki e de creure? als ke marxen i aprofiten x rajar dels ke els han fet fora o als ke es keden i per tant no poden dir altre cosa?

es la paraula duns conrtra la dels altres, ja es veura cuan es presentin els comptes no? ja veurem si tot acava sobre el previst, o si hi ha un forat negre....

esperarem sino a final de temporada, aviam com es akesta fi del mon arlekinada.

mai e dubtat ke les coses ke es van fer a principi de temporad fosin per tenir al sabadell a dal de tot, igual ke no dubto ke el tomas u fagi tb amb la mateixa intencio. sembla ke tu si ke u dubtes.... aixxo ja cada un.... pero el ke no pots fer es repetirte amb acusacions sustentades en un "mu a dit molta gent de molts puestos i molt fiable" i acavant dient... "ja veureu ja!!" si u penses, endevant, pero amb un cop crec ke es suficient pq la gent sapiga la teva opinio, i no ca tp anar atacant als ke pensen al contrari ke tu, o sencillament, a ki li dona la mateixa confiança a uns com als altres.

jo confio inicialment amb tothom, fins ke em demostren ke ja no puc confiar en ells, i de moment, no tinc pq desconfiar de cap membre del club.

per desgracia l'unic cop ke e vist al sabadell en la seva epoca bona es en els resums ke fa l'arlequina i en algun video ke tinc x casa. almenys vusaltres ho heu viscut en "viu i en directe".

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #28 el: 17 de Gener de 2006, 14:39:30 pm »
En algunos de los comentarios estoy de acuerdo con Wimpi, también comentaré que las Juntas Directivas del C.E., en diferentes epocas, y por su larga historia, han dado vamos a llamarlos "casos" que han colocado en entredicho a los diferentes cargos tecnicos del club, por tanto creo que no todas las formas de actuar de los dirigentes sean correctas. Lo de Nandi es otro caso donde el jugador es el menos que tiene la culpa, y no ayuda lo ocurrido a la buena convivencia dentro del vestuario, por tanto desde aquí  todo mi apoyo para Nandi.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #29 el: 17 de Gener de 2006, 14:47:01 pm »
Avui posa al DS que li volen canviar el contracte o algo aixi... mmmmmmmmmmm no el deixaràn en pau o que?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #30 el: 17 de Gener de 2006, 15:43:22 pm »
 Semana movida en Sabadell

Junta de accionistas, Copa RFEF y 'boicot' a Nandi

17/01/06  03:00 h.El Sabadell inicia una semana movidita ya que, aunque está fuera del descenso, varios puntos calientes jalonan la actualidad. Hoy hay junta general de accionistas (19 h.) tras el cese de tres directivos (que deben ser sustituídos hoy)yconlaaprobación del presupuesto y de la gestión social, como puntos del orden del día. Por otro lado, Albert Tomás, gerente del club comunicóal defensa Nandi, a un partido de la renovación, que no volvería a jugar si no cedía en dos puntos de un contrato que firmóel propio Sabadell. El extremeño, que ya no viajó a Valencia al no querer ceder, apuntó que “no es justo; estoy dispuesto a quitar la clausula para el año que viene pero no el dinero que me corresponde por jugar 'x' partidos'”

Font: MD
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #31 el: 17 de Gener de 2006, 15:55:18 pm »
Hay que solucionarlo ya, asi habra mas buen rollo en la plantilla. Y si no haberlo pensado antes de firmarle el contrato.

Saludos

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #32 el: 17 de Gener de 2006, 16:23:44 pm »
Se suposa que quan es signe un contracte es de comu acord per les dues parts. El que no es de rebut es que ara el club decideixi unilateralment que no pensa cumplir amb el que es va comprometre en el seu moment sense que el contractat hagi donat motius per que aixi sigui. No anem be. Si tenim problemes economics s'han de saber resoldre de manera mes senyorial i no fen pagar els plats trencats a un noi que no te cap culpa dels problemes que hagin existit entre directius amb l'agreujant de que amb aquest assumpte la imatge publica del club caura mes avall encara si es que aixo es possible i en un moment on semblaba que el vestidor habia recuperat la normalitat amb la mala maror que aquest assumpte pot portar.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #33 el: 17 de Gener de 2006, 16:46:35 pm »
Es ridícul aquest tema sóc un dels molts que opinem que el Nandi ah cumplit dintre i fora del camp i que no es moment per fer aquestes tonteries que fa la directiva
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #34 el: 17 de Gener de 2006, 17:15:13 pm »
Per cert, heu escoltat aquest migdia a Nandi a RS?
Pobre nano,  se'l veu afectat i és qui menys culpa té de tot això.
Ara, com sempre, culpes repartides, però mai pel jugador. Uns, per fitxar-lo quan no el volien a ell, per posar-li aquesta clàusula tan elevada i per voler-lo renovar per un seguit de partits. Suposo que aquí tindran molt a veure els que ja no hi són. I els altres, per no mantenir les bones maneres i una conducta correcte davant un noi que ha jugat tan bé com ha pogut i que mai no ha donat cap problema.
Entre tots... lamentable  :ko >:( :veryangry: :Hecho_polvo: :-[ :disappointed:

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #35 el: 17 de Gener de 2006, 17:47:13 pm »
Creo que desde que estoy en el forum es la primera vez que todos los foreros estamos de acuerdo en algo.
Viva la solidaridad.  :clap
Saludos.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 17 de Gener de 2006, 18:03:16 pm »
Jo no seré qui estigui a favor de la directiva, perque no em sembla correcte, però el que està clar és que el Sabadell no és el primer ni serà l'últim que ha fet aquesta "juguesca".
Ara recordo fa uns anyets que Miquel Soler, tenia una clàusula per partits jugats amb el R. Madrid, que si superaba el renovrien per 1 any més. Doncs bé, al mes de febrer més o menys, quan estaba a 1 partit de la renovació, i jugaba normalment va desaparèixer misteriosament de l'equip i es va reconèixer que ho feien per no renovar-lo 1 any més.
Siguem senyors, però tampoc siguem tontos.
Si per l'any vinent no se'l vol, com seria normal, doncs que s'intenti arreglar la clàusula de renovació. El premi de 6000 euros si que em sembla que se l'ha guanyat. Ha jugat minuts i penso que s'ho mereix. Que el jugador accepta el que hi ha. Perfecte; que no accepta, doncs que no jugui més. Jo crec que ell és conscient de les seves limitacions i sap que l'any que vé no jugarà al Sabadell, per tan seria lògic que acceptés això.
A nosaltres ens putegen molt sovint, i ens queixem, ara el sabadell egoistament mira pels seus interessos i se'l critica.
I torno a dir que no em sembla bé tot el que està passant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #37 el: 17 de Gener de 2006, 18:08:46 pm »
Supongo mutio que la directiva lo logico es que lo intente, si cuela, cuela, pero sino no esta bien que lo puteen de esa manera y sobre todo si influye en el resto de compañeros.
Saludos company.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #38 el: 17 de Gener de 2006, 18:31:36 pm »
Si segons he llegit ell està disposat a treure la clausula de renovació però no està disposat a "deixar anar" akests 6.000 euros crec que el sabadell hauria de fer un esforç i deixar que akest noi pugui seguir exercint el seu treball com fins ara. Més diners han gastat en treure i posar entrenadors i ara no vindrà per akest milió de pessetes que sincerament, crec que s'ho ha guanyat  partit a partit. El nandi tindrà carències com a jugador però les ha soplit amb esforç, crec jo, dia a dia. Ja es el segon jugador amb el que passa això. S'ha de ser b***o, perdó, b***o, com per tornar a fer un contracte amb una clausula semblant a la que tenia el marc pérez l'any passat tot i sabent la mala experiència que hi va haver l'any passat. Seguim caient en els mateixos errors i hem de començar a fer les coses una mica millor. Des d'akí vull donar tots els meus ánims al nandi i ho sento molt per la directiva, però en akest cas us he de donar un zero perque abans de fer un contracte s'han de mirar els pros i els contres d'algunes d'akestes clausules i si es signen les heu de respectar. Considero, vist el que s'ha vist, que poseu en els contractes clausules molt atractives per als jugadors, però que al cap i a la fi són un engany pq sinó no actuarieu d'akesta manera.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #39 el: 17 de Gener de 2006, 18:36:50 pm »
El dia que el van fitxar tots els de la directiva imagino que coneixien la clausula, pel que sembla en Nandi renuncia a la de l´any de renovació, però evidentment vol l´incentiu, que per altra banda pot compensar un fitxa normaleta.
En quan si és el que es volia fitxar ho no, recordem que és una noticia que va deixar l´Arnella i que tots els implicats han desmentit.