Em pensava que la pau havia arribat a casa nostra, però pel que sembla tornem a les "andadas"...Bé, no puc fer una altra cosa que sumar-me als comentaris que heu anat realitzant al respecte. Trobo que el tracte que aquest jugador esta rebent per part del club és senzillament lamentable, denigrant i impropi d´una entitat senyora.
Com que el contracte l´ha fet un altre, doncs que s´espavilin el jugador i aquell que li ha fet. Ara bé, com qui li ha fet ja no és al club, doncs només queda el jugador, persona sobre la que ha caigut tot el mal rollo que els actuals consellers tenien amb els ja cessats. Simplement,Nandi està pagant els plats trencats "sin comerlo ni beberlo"...
Demanaria un mínim de dignitat i respecte cap a una persona, abans que jugador, que compleix amb la seva feina, que MAI ha donat un sol problema al club i que em sap un greu terríble quan l´escolto demanar "que me dejen jugar". Apechugar, bonica paraula castellana que per mi defineix el que l´actual consell hauria de fer. Pregunto, és que el sr.Larrosa en el seu moment no va signar aquest contracte, sabent el que hi deia?
Suposo que aquest senyor sap llegir, oi??? O simplement signa els contractes com jo les postals de nadal?
No fotem home!!! El que es signa és sagrat. Trobo fins a cert punt raonable que es negociï le tema de la renovació, però els 6000 euros s´han de pagar, així de senzill.
L´actual consell s´ompla la boca anunciant que cumplirà els seus compromisos, doncs bé bonica manera de començar a fer-ho...Fins ara ho ha fet religiosament, fet que reconec i agraeïxo, però el tema Nandi s´està portant amb els peus i seria bo que d´una punyetera i santa vegada s´imposès el seny en aquest club i deixessim de fer un ridícul tan espantós com el que estem fent.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!! ÁNIMOS NANDI, LA AFICIÓN ESTÁ CONTIGO!!!