El taraanà d'aquest club des que jo pugui recordar no ha variat massa. Guanyem 1 partit i som els campions de tot; perdem o empatem i sempre intentem treure conclusions positives. Això és molt bo, però per haber guanyat 1 partit ara, no tirem les campanes al vol. Sempre ens passa el mateix, ens ilusionem, ja gairebé estem a play-off i la copa del rei és aprop. Sembla que no aprenguem.
És veritat que 0 a 5 no es guanya cada dia, que amb el Bonet -home coherent- s'ha millorat i molt, i que les coses pinten millor que fa dues setmanes. Però anem amb peus de plom, com algú deia en un altre post. Tenim 19 punts, en zona de promocio de descens i amb els equips que perseguim una miqueta lluny.
Guanyem, si podem 3 partits seguits, i llavors parlem d'ilusió, mentres, jo us diria que parlem de realisme, que estem enfonsats a la lliga, que fa molts partits que no guanyem, i que els ultims 2 gols anotats han estat de penal. La Copa Federació estaria bé guanyar-la, però només hauria de ser un segon plat a comparació de la lliga.
Salutacions i dissabte jo crec que guanyarem el primer partit fora de casa. 0 a 2.