Autor Tema: Siguem cauts si us plau  (Llegit 1590 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Siguem cauts si us plau
« el: 19 de Gener de 2006, 19:45:56 pm »
El taraanà d'aquest club des que jo pugui recordar no ha variat massa. Guanyem 1 partit i som els campions de tot; perdem o empatem i sempre intentem treure conclusions positives. Això és molt bo, però per haber guanyat 1 partit ara, no tirem les campanes al vol. Sempre ens passa el mateix, ens ilusionem, ja gairebé estem a play-off i la copa del rei és aprop. Sembla que no aprenguem.
És veritat que 0 a 5 no es guanya cada dia, que amb el Bonet -home coherent- s'ha millorat i molt, i que les coses pinten millor que fa dues setmanes. Però anem amb peus de plom, com algú deia en un altre post. Tenim 19 punts, en zona de promocio de descens i amb els equips que perseguim una miqueta lluny.

Guanyem, si podem 3 partits seguits, i llavors parlem d'ilusió, mentres, jo us diria que parlem de realisme, que estem enfonsats a la lliga, que fa molts partits que no guanyem, i que els ultims 2 gols anotats han estat de penal. La Copa Federació estaria bé guanyar-la, però només hauria de ser un segon plat a comparació de la lliga.

Salutacions i dissabte jo crec que guanyarem el primer partit fora de casa. 0 a 2.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
Re: Siguem cauts si us plau
« Respondre #1 el: 19 de Gener de 2006, 21:25:24 pm »
Jo penso el mateix.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #2 el: 19 de Gener de 2006, 21:32:06 pm »
Si senyor, ja era hora que algu tb demanes paciencia! :clap

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #3 el: 19 de Gener de 2006, 21:37:45 pm »
clar k si  :clap :clap

eso de 3 victorias seguidas kreo k aremos 4 eh! contra peralta, alfaro, badalona, y sant andreu!!

con el osasuna empate, pero victoria estaria de p.m!!

ega visca el sbd!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #4 el: 19 de Gener de 2006, 21:38:01 pm »
JO crec q no és incompatible la paciéncia amb el pensament d'arribar a jugar el play-off, encara q, ara mateix, no cegui q hagi de ser l'objectiu. :ok . Poder si q estem flipant amb els últims resultats, sobretot el d'ahir, però la realitat és q tenim equip per jugar el play off com a mínim.   :beer

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 19 de Gener de 2006, 21:44:57 pm »
JO crec q no és incompatible la paciéncia amb el pensament d'arribar a jugar el play-off, encara q, ara mateix, no cegui q hagi de ser l'objectiu. :ok . Poder si q estem flipant amb els últims resultats, sobretot el d'ahir, però la realitat és q tenim equip per jugar el play off com a mínim.   :beer

Si, però la realitat a dia d'avui és que tenim els mateixos punts que l'any passat, 19, fets en 19 partits. Lamentable bagatge. Jo crec que lo primer ara mateix és sortir d'allà baix i parlar de play-off a mi em sembla una utopia a dia d'avui. Si l'acabem jugant prometo inflar globets per tota la Creu Alta  ::) i estareu tots convidats a birres..... bé, tots menys tu Pere  :tongue3:  :beer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 19 de Gener de 2006, 22:02:33 pm »
es el k mes duna vegada sa demanat, pero sempre acavem-nos donan de morros! :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #7 el: 20 de Gener de 2006, 11:58:10 am »
responc "per alusions"
em refereixo a un post anterior meu, es mes facil que l'Espanyol guany la lliga,
que nosaltres fem el play off.......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 20 de Gener de 2006, 13:21:02 pm »
Jajajaj, tu si q ets caut!   :laugh:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #9 el: 20 de Gener de 2006, 14:19:37 pm »
Sense cap mena de dubte s´ha de mirar endevant, però sense deixar-nos emportar.De moment hem millorat el joc i l´actitud, tot seguit els resultats, d´entrada hem de buscar sortir de la cua, i si arribem a les últimes jornades amb possibilitats, doncs ja en parlarem.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #10 el: 20 de Gener de 2006, 14:43:06 pm »
Jo penso que aquest tarannà no és només propi dels aficionats arlequinats sinó que en tots els clubs la gent s'ilusiona per un sol partit o tot el contrari. L'exemple més clar potser és l'Atlético, però es dona en tots.
Jo crec que es pot ser caut i a la vegada posar objectius parcials com per exemple arribar al derbi estant a 7 o 8 punts dels egarencs estaria prou bé. Això sí, compto amb la victoria allà.

:bandera :banderaL'Olímpic de hoquei serà un infern arlekinat!!! :bandera :bandera
Honor al Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 20 de Gener de 2006, 16:16:02 pm »
Jo penso que aquest tarannà no és només propi dels aficionats arlequinats sinó que en tots els clubs la gent s'ilusiona per un sol partit o tot el contrari. L'exemple més clar potser és l'Atlético, però es dona en tots.
Jo crec que es pot ser caut i a la vegada posar objectius parcials com per exemple arribar al derbi estant a 7 o 8 punts dels egarencs estaria prou bé. Això sí, compto amb la victoria allà.

:bandera :banderaL'Olímpic de hoquei serà un infern arlekinat!!! :bandera :bandera

Jo també m´apunto a aquest plantejament.  Pas a pas també hi arribarem....  Això sí, els hem de donar en bona direcció.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #12 el: 20 de Gener de 2006, 18:25:20 pm »
Jo crec k tens rao em de ser cauts pero ya toka guanya avera si gallo amb akets 2 gols a la copa agafa mes confiansa :bandera