Autor Tema: Únic equip a Espanya...  (Llegit 1101 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Únic equip a Espanya...
« el: 22 de Gener de 2006, 16:21:31 pm »
Crec que la dada que donaré a continuació és del tot demolidora, malgrat ser de domini públic. Entre els dos davanters de que disposem en l´actualitat i en 20 jornades de lliga, han marcat un sol gol... Manca un davanter a l´equip??? Home, no vull en absolut semblar un oportunista, ja que el passat dimecres ningú va parlar d´aquest tema després de guanyar 0-5 a Barakaldo. Ara bé, malgrat un nou fitxatge en atac no té perquè assegurar res de nou en l´apartat golejador de l´equip, si que crec que podria crear una competència sana per fer-se amb un lloc  en l´onze titular, i de pas podria ferir una mica l´orgull dels nostres actuals davanters, Orife i Gallo. Sóc conscient de que econòmicament el club ho té molt pelut, però pregunto, no hi ha en tot Espanya ni un sol davanter que pogués venir cedit al Sabadell???? No podríem trobar un altre Urko però en punta??? És a dir, amb un cost mínim pel club??? No hi ha cap equip en tot l´estat de primera o de segona A, que ens pugui cedir un davanter fins a final de temporada, compartint despeses???Forzosament tots han de cobrar més de 6000 euros al mes????
De totes maneres, malgrat la derrota d´ahir, crec que l´equip segueix estan en una bona línia de joc. Ahir,no ho podem ignorar, estavem davant d´un gran equip que està fent una temporada sensacional i que senzillament, juga una altra lliga molt diferent a la nostra. Crec que no ens hem de desanimar, és un camp on es pot perdre i on de fet, encara no hi ha guanyat ningú. Ara si que comença la nostra guerra particular, ens esperen tres partits en els que hi hem de posar els cinc sentits: Peralta, Alfaro i Badalona. D´aquests tres, dos els juguem a casa i hem de fer possible la rentabilització d´aquest fet. Són nou punts molt importants, i sis els disputem a la nostra maravellosa bombonera. Aquí doncs, també hi entrem en joc nosaltres. Animar, fer molt de soroll, com deia algú en aquest fòrum, posar color a les grades, pressionar fins al límit als àrbitres i en definitiva, demostrar per enèssima vegada que el CE Sabadell FC SAD té la millor afició de tota la Segona B. Un cop més, el club ens necessita i l´equip segur que ens ho sabrà agraïr amb bon joc i resultats. És moment de, com diria aquell, "atarse los machos", apretar les dents i anar junts cap endavant. Crec que no podem enjegar-ho tot a rodar per un resultat concret. Continuem tenint un gran entrenador, hi confio cegament, i bons jugadors i només cal que nosaltres ens fem sentir amb força i que aquesta punyetera mala sort que ens persegueix ens deixi en pau, i és clar, que algú la coli per fi, entre els tres pals...
Bé, lo dit, ànims, força i endavant tots junts!!!

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Únic equip a Espanya...
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2006, 17:00:14 pm »
Evidentment n'hi ha Vicenç, i jugadors que podrien venir per un cost mínim. Ja no parlo de jugadors cedits de 1a i 2a A. Sino algún d'alguna categoria inferior, ja sigui 3a o 1a catalana.
Crec que seria bo un últim reforç per com molt bé dius crear una mica de competència entre els davanters.
No hi ha calers, però alguna coseta es podria trobar per un preu més que raonable. El problema que hi hauria ara és que no hi ha fitxes lliures.
Jo donc 2 noms, que algún cop ja he dit, de 2 jugadors molt joves i que juguen al Premià.
Un es diu Gerard i és migcampista i l'altre un davanter que es diu Cesc, i per venir de 1a catalana no vol dir que siguin pitjors del que hi ha ara mateix aquí.
Penso i torno a dir que amb només 2 puntes nats no podem afrontar el tram més complicat de la lliga que ara ens vé. Jo també penso com tu que tenim un bon entrenador i que s'ha notat un canvi. Inclús em diuen que el canvi és BRUTAL en quan a convivència entre jugadors i entrenadors i que això es nota i MOLT a l'hotel de concentració on l'equip està en un ambient molt més distès.
Diumenge es vital guanyar i ha de ser el nostre partit per començar a escalar. Jo ara mateix signaria acabar la lliga en 15ena. posició.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2006, 17:05:01 pm »
un parell de dades sobre el que diu el mutio:

gerard = cosi del mutio

cesc = vei del cosi del mutio

em sembla a mi que el que tu vols es cobrar uns calerons amb els contractes ¿EH PILLIN?  jajajajajajaja  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 17:08:18 pm »
un parell de dades sobre el que diu el mutio:

gerard = cosi del mutio

cesc = vei del cosi del mutio

em sembla a mi que el que tu vols es cobrar uns calerons amb els contractes ¿EH PILLIN?  jajajajajajaja  ;)

jajajaja  no no marik. NO he dirigit mai una paraula amb ells, no sé qui son.

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2006, 17:38:55 pm »
Evidentment n'hi ha Vicenç, i jugadors que podrien venir per un cost mínim. Ja no parlo de jugadors cedits de 1a i 2a A. Sino algún d'alguna categoria inferior, ja sigui 3a o 1a catalana.
Crec que seria bo un últim reforç per com molt bé dius crear una mica de competència entre els davanters.
No hi ha calers, però alguna coseta es podria trobar per un preu més que raonable. El problema que hi hauria ara és que no hi ha fitxes lliures.
Jo donc 2 noms, que algún cop ja he dit, de 2 jugadors molt joves i que juguen al Premià.
Un es diu Gerard i és migcampista i l'altre un davanter que es diu Cesc, i per venir de 1a catalana no vol dir que siguin pitjors del que hi ha ara mateix aquí.
Penso i torno a dir que amb només 2 puntes nats no podem afrontar el tram més complicat de la lliga que ara ens vé. Jo també penso com tu que tenim un bon entrenador i que s'ha notat un canvi. Inclús em diuen que el canvi és BRUTAL en quan a convivència entre jugadors i entrenadors i que això es nota i MOLT a l'hotel de concentració on l'equip està en un ambient molt més distès.
Diumenge es vital guanyar i ha de ser el nostre partit per començar a escalar. Jo ara mateix signaria acabar la lliga en 15ena. posició.

De que ha servit? 2 punts de 9 possibles? No son bones dades. Cert es que es juga millor i que es podria dir que han estat contra els 3 d'adalt, pero igualment no em val, no fem gols, i jo crec que com be dieu, venir de primera catalana pot ser molt positiu. Mireu Criville, ve de tercera i ha afrontat la temporada amb ganes, si no hi ha calers, busquem a equips de mes abaix. Millor que no tenir res...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2006, 17:41:50 pm »

De que ha servit? 2 punts de 9 possibles? No son bones dades. Cert es que es juga millor i que es podria dir que han estat contra els 3 d'adalt, pero igualment no em val, no fem gols, i jo crec que com be dieu, venir de primera catalana pot ser molt positiu. Mireu Criville, ve de tercera i ha afrontat la temporada amb ganes, si no hi ha calers, busquem a equips de mes abaix. Millor que no tenir res...

Si freak, però tingues en compte que la imatge que dona ara l'equip és millor que amb Montes, i has de reconèixer que amb el partit sol de la Grama es van crear més ocasions de gol que en tota la era Montes. Torno a dir, i sense exagerar, el pitjor entrenador que mai he vist. Era maleducat i de futbol en sabia ben poc. Opinió personal eeee ;)

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 22 de Gener de 2006, 17:58:01 pm »
No et dire que no, pero a dia d'avui en aquest club s'han perdut totes les formes, l'unic que importa  a dia d'avui son els resultats, i aquests no arriben ni amb bon joc ni amb dolent. Et dire mes, soc amant del futbol, i a mi d'un entrenador m'agrada que tingui caracter, un par d'ous, tant per conduir un vestuari com per plantejar els partits. Tenir collons no vol dir fotre bronca per tot. Primer amb Mora, no teniem res, despres amb montes, massa collons per portar un vestuari, pero molts pocs per anar a guanyar i despres tenim a Bonet, que sembla que sense tants collons sap portar al vestuari (aqui tenim la psicologia tant necessaria al mon del futbol) i a més, busca els partits donant una bona imatge. Ho trobo molt positiu, pero els resultats no ho son. També crec que si juguem be, guanyarem més d'un partit, segur. Però fa falta un davanter, un jugador que vingui extra-motivat, com podria ser un jugador de categoria inferior, que firmes una cessio amb opció de compra i que vingues a demostrar. Pero no estem per la labor, el temps va passant, i cada dia ens enfonsem més. Veig al Sabadell a tercera amb el cap, pero amb el cor el vull veure no sofrint per baixar. Espero i desitjo que arribin bons temps d'una vegada  :'(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!