Autor Tema: Algú la coneix???  (Llegit 7297 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Algú la coneix???
« Respondre #20 el: 24 de Gener de 2006, 13:03:35 pm »
Totalment d´acord amb tu Hicks, que vols que sápiga un locutor dels parits del SABADELL si es de Hospitalet (amb tots els meus respectes, per el locutor i per Hospitalet).

Conec personalment al Sergi Garcés i ell ja sap que no necessita que ningú el defensi, però crec que tornem a anar pel mal camí atacant a persones per fets personals, en aquest cas el de que és nascut a L'Hospitalet. Em sembla un raonament poc seriós i fàcil de rebatre, per començar perquè en Sergi viu a Sabadell i viu el Sabadell molt més que alguns que es creuen 'arlequinats de tota la vida', per altra banda, que hagi nascut a una ciutat que no sigui Sabadell, deixan apart que serà un estigma que portarà sempre al seu carnet d'identitat :tongue3:, no és cap sinònim que no pugui sentir els nostres colors :bandera.
Jo conec a socis i afeccionats del Sabadell de Madrid, Salamanca i fins i tot de Costa Rica... son menys arlequinats que tu perquè vas neixer (suposo, vaja) a Sabadell :icon_question:

Que no t'agradi la seva manera de fer la feina no hi entraré, perquè com ja he dit varies vegades: per gustos els colors, però els atacs personals, com quan n'hi van haver amb l'Andreu Gil, passen de mida i no porten enlloc. Si et plau, canvia el discurs per respecte a tothom i consti que ho dic de bon rotllo :ok.

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #21 el: 24 de Gener de 2006, 13:32:42 pm »
Tranquil Cap Segona A, perque ja veig que no en pots tenir manía perque no en coneixes, li donc la rao al Hicks en quan parlan massa del Barça, Madrid, etc... en els preambuls.
Manhelino, jo no vull posar cap peatge, pero es com si a mi en fesin cap de esports de la emisora de Reus per ejemple. I han emisoras, diaris locals de certes ciutats que per cobrir las noticias locals se han de haver mamat de petit.
Amb tot aixó que quedi clar que no tinc RES ni contra el Sergi Garcés, ni contra Cap Segona A, ni Manhelino.
Per mi queda zanjat el tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 24 de Gener de 2006, 13:44:44 pm »
Tranquil Cap Segona A, perque ja veig que no en pots tenir manía perque no en coneixes, li donc la rao al Hicks en quan parlan massa del Barça, Madrid, etc... en els preambuls.
Manhelino, jo no vull posar cap peatge, pero es com si a mi en fesin cap de esports de la emisora de Reus per ejemple. I han emisoras, diaris locals de certes ciutats que per cobrir las noticias locals se han de haver mamat de petit.
Amb tot aixó que quedi clar que no tinc RES ni contra el Sergi Garcés, ni contra Cap Segona A, ni Manhelino.
Per mi queda zanjat el tema.

Em queda clar que no tens res en contra de mi, només faltaria :beer2, de fet entenc el fons del teu missatge, però crec que l'has vestit malament, per així dir-ho.

Ho voldria enllaçar amb la meva 'tesi' anterior: si ens queixem de que certa persona ostenti un càrrec, no seria més convenient pensar en qui l'ha posat en aquest càrrec :icon_question: O és que tu defugiries ser el cap d'esports de ràdio Reus si te l'oferíssin :icon_question: Suposant que treballessis allà... i per tant t'haguessin fet previament un contracte i previament tu t'hi haguessis oferit... ;)
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #23 el: 24 de Gener de 2006, 14:28:51 pm »
Completament d'acord amb Manelinho  :yes: no és el 1r cop que en Sergi rep crítiques, algunes molt dures, només pel fet de ser "jefe" d'una emisora de ràdio sabadell quan ell no es d'aquí... Què més dona d'on sigui si els  :bandera els viu igual? (jo també el conec personalment i es persona  :bandera 100% com tu, com jo o com en Manelinho o com en Pansobao...) :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #24 el: 24 de Gener de 2006, 14:34:31 pm »
I què més dona la localitat natal que figuri al DNI? Sense anar més lluny, jo soc nascut a Sant Cugat del Vallès. Per això no puc ser igual d'arlequinat que tots els demés forerus? NO

Salut  :beer2

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #25 el: 24 de Gener de 2006, 14:51:29 pm »
jo no em queixo d´on sigui. La meva queixa és de la qualitat de radio Sabadell. I no és per el Sergi Garcés que em sembla que és de lo poc que se salva i viu el CES. Lo que si que és ridícul que vinguin locutors de fóra que no coneixen la ciutat i a vegades no sé si el que escolto  és radio sabadell, Gramanet o ràdio Cornellà o qué. No hi ha cap tret diferencial que si té la nostra ciutat. Si a vegades no saben dir ni el nom del carrer d´ón està la unitat mòbil
Segur que si hagués més gent de aqui i preparada podrien parlar mes de temes nostres com el C.E.S, coses de la nostra ciutat, història,cultura....I no del Gran Hermano, la Pantoja, El Miguel Bose.....
Segur que hi ha gent preparada més integrada i coneixedora de la nostra ciutat . Només és per això. M´és igual d ón siguin però la seva feina és conèixer la ciutat millor que nosaltres i moltes vegades es veu que no tenen ni idea de res i diuen unes tonteries que demostren la seva ignorància de la ciutat i com a sabadellenc em molesta
I que preparin els programes, facin coses noves en lloc de fer tantes festes que quan hi ha un festiu posen musica i ja està
Torno a repetir. HI HA ALGUN PROGRAMA QUE ES SALVI?A part  del anotador i perque parlen del ces
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2006, 14:57:40 pm per hicks »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #26 el: 24 de Gener de 2006, 16:23:11 pm »
jo no em queixo d´on sigui. La meva queixa és de la qualitat de radio Sabadell. I no és per el Sergi Garcés que em sembla que és de lo poc que se salva i viu el CES. Lo que si que és ridícul que vinguin locutors de fóra que no coneixen la ciutat i a vegades no sé si el que escolto  és radio sabadell, Gramanet o ràdio Cornellà o qué. No hi ha cap tret diferencial que si té la nostra ciutat. Si a vegades no saben dir ni el nom del carrer d´ón està la unitat mòbil
Segur que si hagués més gent de aqui i preparada podrien parlar mes de temes nostres com el C.E.S, coses de la nostra ciutat, història,cultura....I no del Gran Hermano, la Pantoja, El Miguel Bose.....
Segur que hi ha gent preparada més integrada i coneixedora de la nostra ciutat . Només és per això. M´és igual d ón siguin però la seva feina és conèixer la ciutat millor que nosaltres i moltes vegades es veu que no tenen ni idea de res i diuen unes tonteries que demostren la seva ignorància de la ciutat i com a sabadellenc em molesta
I que preparin els programes, facin coses noves en lloc de fer tantes festes que quan hi ha un festiu posen musica i ja està
Torno a repetir. HI HA ALGUN PROGRAMA QUE ES SALVI?A part  del anotador i perque parlen del ces

He remarcat en negreta un comentari teu que m'ha donat una mica que pensar... si és d'això del què es parla, potser és el que vol escoltar (o sentir simplement) l'audiència. No seria el meu cas, que defujo completament d'aquesta mena de programació (tan radiofònica com televisiva), però fixat que utilitzes precisament, com a 'arma' el programa dirigit per un sabadellenc, una persona idolatrada (massa) per qui posa a tothom al seu lloc a la nostra (perquè així la considero) ràdio.

Conclusió: volem gent de la ciutat a la nostra ràdio o volem gent preparada per la nostra ràdio :icon_question: :ejem
VISCA CATALUNYA!!!

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #27 el: 24 de Gener de 2006, 16:36:28 pm »
Jo ho tinc clar Manelinho.
Primer gent preparada (d'on sigui) i després, si pot ser, millor de la ciutat.
L'exemple que expliques es prou clar. Un tio mediàtic com aquest de Sabadell, però que com a programa a mi en deixa molt que desitjar.
Com he dit abans en un altre missatge, jo no miraria a la gent per d'on és. Sino al nostre Xavi Andreu (arlequinat d'arrel) mai no l'haguessin deixat narrar partits del Barça, l'Espanyol o el Madrid a TV3. Com no són els seus equips i no els ha 'mamat' de petit. Suposo que a Barcelona hi hauria també gent preparada per fer aquesta feina que ell feia, no?  :ejem
Gent capacitat al davant i deixem-nos de 'peatges' per ser d'aquí o d'allà  :ok 

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #28 el: 24 de Gener de 2006, 17:09:38 pm »
S´ha de conèixer la ciutat per treballar en una ràdio local. Vaja dic jo.
A mi m´ha fet vergonya a vegades comentaris que demostren total desconeixement i em fa sentir malament que vols que digui.
Desde una vegada sentir a la unitat mobil que no sabia el carrer com és deia i era en ple centre a vegades no saber que eran persones importants de la nostra història
Tampoc dic que per ser de Sabadell  és millor sinó mira el cura televisiu que millor que no treballés aqui que ja té prou pluriempleo. A més que segur que un periodista sortit de la facultat ho necesita més que ell. Que per poc que cobrés li aniria bé i es podria fer un futur. Que s´en vagi a Telecinco a parlar del hermano o a fer alguna missa si té temps i deixi treballar als periodistes que busquen feina i que no poden fer mises.
I això que és dona el que la gent demana és fals. S´escolta el que hi ha. Una radio plural, en català si pot ser, cultural,moderna, imaginativa i que no només parli el Bustos i hagi lloc per la oposició. Que no tot que el que fa el ajuntament sigui super-xulo i mai es critiqui res. DEMANO TANT?
Que es noti que hi ha un treball, una preparació que no és veu per enlloc, de temes locals i esportius de aqui amb gent que conegui Sabadell, la seva història, la seva forma de viure. Una ràdio ón tots estiguem representats. També amb algun programa diguem d´entreteniment per tots els públics però que no hi hagi tan marujeo com ara
Per exemple del C.E.S es podrien fer més coses. Es el nostre equip. No té sentit parlar del Barça que els mitjans de fora ja ho fan i no parlen de nosaltres.
Mira l´arlekinat han fet un programa que està bé. A ràdio Sabadell mai han fet més que el típic de la retransmisio del partit, tertúlia...
No han pensat mai fer una seccio com la de anys i panys del arlekinat. Segur que podrien recuperar testimonis sonors de la nostra història però massa feina. Van tindre el centenari que podien fer algun programa tipus aquest "any cent de TV3". Un programa d´una hora o dues setmanals amb la història del CES. Entrevistes a velles glories, trossos de retransmisions de partits històrics perque imagino que saben qui és Marañon,Navarro,Zaballa Isidro, Capó, Tanco... Podien haver fet algo especial però ja dic és massa feina.
Podien haver fet un concurs especial amb preguntes de la història del CES o sobre la ciutat. No sé més imaginació i treball
Per mostra un botó ara  comença el "No et tallis". Un tostón que no vegis. Primer una tretúlia que parlin els altres i aixi no s´ha de preparar res. Despres és  surt al carrer per preguntar si és millor ser solter o casat o alguna cosa aixi de interesant i ja està fet el programa .
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2006, 17:35:51 pm per hicks »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 24 de Gener de 2006, 17:26:51 pm »
Ostres, no sabia que el Garcés fos d'Hospi  :icon_exclaim: Que pasa neng  :icon_exclaim: que curiós; bona part de la meva família també ho és  :surprised:
Doncs veient el que dieu, tampoc puc tenir una opinió força àmplia de Radio Sabadell, perque només escolto i per internet els partits del Sabadell i algun anotador quan soc a casa.
Jo opino i dic que m'agraden les locucions dels partits, tot i que a vegades es nota massa que son del Sabadell, i alguns cops son poc objectives. Jo, personlament les trobo molt bones. I si les comparem amb les de la Grama, Alcoyano o Badalona per dir-ne algunes, podem estar ben satisfets perque no ens arriben ni a la sola de la sabata.
Com a crítica si que tinc que dir que a vegades es parla massa dels equips de fora, tipus Barça, però penseu que el Sabadell tampoc ofereix ni té tantes noticies com per omplir dues hores d'emissió al dia.
Tampoc estic d'acord que entreu en el tema personal i digueu que perque algú sigui d'Hospitalet o d'un altre lloc no pugui fer bé la seva feina en una altra ciutat. Criticar això em sembla lleig i més sabent que el director de la secció d'esports sent els colors blanc i blaus  :bandera

Vaja, resumint que a mi si m'agrada aquesta emisora en quan a informació esportiva. De la resta no opino perque no l'he sentit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #30 el: 24 de Gener de 2006, 17:34:57 pm »
Està clar que l'opinió és lliure.
Per uns són massa de fora de Sabadell. Per algú com el Mutio, que se'ls hi veuen massa els colors  :bandera
 :laugh: :laugh: :laugh:
A mi ja m'està bé com estan. Opino només d'esports i pocs més. M'agraden les retransmissions perquè són les del nostre  :scut M'agraden les cròniques del DS, tot i que a vegades puc no compartir-les, i m'agrada l'Arlequinat perquè ha estat una gran idea del club  :beer2

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #31 el: 24 de Gener de 2006, 17:38:29 pm »
I no t´agradaria més programes del CES? Jo crec que es podria fer més. Ja et dic concursos, història. . Hi ha moltes hores de ràdio perdudes que no és parla de coses de aqui sinó del Miguel Bosé o del hermano
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2006, 17:42:02 pm per hicks »

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #32 el: 24 de Gener de 2006, 17:42:11 pm »
Aquí estic amb tu.
Tant de bo fessin més programes més del nostre  :scut com l'Arlequinat de la tv.
Però potser això ho hauria de fer també el club i prou feina tenen ja allà dintre.
Ho dic perquè Canal Català només posa les instal·lacions i em dembla que cobra per les hores de programa. I aquests diners, si no vaig equivocat els estan pagant alguns consellers (Andreu Gil i algú més de les seves butxaques)
No sé, idees hi ha moltes. Falta saber si hi ha gent per fer-ho i, sobretot, ganes  :-\

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #33 el: 24 de Gener de 2006, 17:47:04 pm »
els de la radio cobren per això? No els hi paguem nosaltres? Ja et dic sinó que deixin lloc a gent amb més ganes.
fan cada toston de programa que no l´escolta ningú. Em sembla que el màxim d´audiencia deu ser les noticies i el anotador. Fan mil programes esportius a totes les cadenes doncs aqui parlem del nostre CES o per ells no té prou categoria per fer més programes?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #34 el: 24 de Gener de 2006, 19:07:38 pm »
Pero si el programa fos exclusivament del Sabadell, l'escoltariem els 2000 que seguim al Sabadell. De l'altra forma, la gent de la ciutat que vol informacio de altres coses explicades desde aqui i podent saber en un sol programa una mica de tot l'esport (tant sabadellenc com no). No crec que sigui tant dificil d'entendre. A més, ens agradi o no, un club de segona "b" no dona informació com per tenir un programa propi d'una hora de duracio cada dia, es que ni un equip de primera pot tenir aquest espai de temps diari, perque es faria molt monoton i per omplir l'hora s'hauria de parlar de marujeo sobre els jugadors (com fan les grans cadenes, que si festes del ronaldo...) i aixo es el mateix que tu critiques de la programació de RS . Apa, unes  :beer2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #35 el: 24 de Gener de 2006, 19:17:43 pm »
Segons tinc entès es tenia la intenció de fer un anotador arlekinat però no sé si la idea encara està a sobre de la taula  :smart:

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #36 el: 24 de Gener de 2006, 19:22:05 pm »
ho escoltaria molta gent. Més que ara que no ho escolta ningú

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #37 el: 24 de Gener de 2006, 19:29:29 pm »
Home, ningú, ningú.
Si et refereixes a l'Anotador d'ara, alguns sí que l'escoltem  ;)

Jo també tenis entes que hi havia un projecte com el que apunta el Birri. De tota manera, sé que era com el de la tv, amb el club darrera. No s'ha sabut res més, no?  :'(

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 24 de Gener de 2006, 19:59:22 pm »
Jo soc de Sant Llorenç Savall, i molt orgullos d'haver estat empadronat allà, haver viscut allà i de ser soci del  :scut i sentir-lo en el fons del meu cor.
Ara visc a Sabadell, no sé com es diuen els carrers que tallen el meu carrer, ni idea. No sé com es diuen la meitat de carrers d'aquí, ni falta que em fa.
Treballo a Polinyà, vaig molts cops a Granollers i Barcelona i puc dir que conec molt més Barcelona que Sabadell.

Però no per això ningú em pot acusar de no sentir el  :scut, ni els colors  :bandera, que jo he tingut els o.s d'anar a repartir a Terrassa amb la samarreta  :bandera del  :scut, o d'anar a repartir allà amb una furgoneta amb una bandera del  :scut penjada al seient del copilot.

Això sí, comparteixo en que alguns programes (no pas els esportius) no tenen nivell per estar a una ràdio com la d'aquí.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 24 de Gener de 2006, 23:24:15 pm »
em sembla penos que digueu aixo de la gent de RS i sobre tot es molt trist sentir que per que una persona es d´hospitalet no pot fer els partits del sabadell, la gent dels esports a RS son grandisims profesionals i grandisimes persones que estan orgullosos de portar els colors arlequinats per aquests camps de m**** de segonaB treballan com poden ,( inclus amb el movil) per que nosaltres poguem saber que fa el nostre equip tots els diumenges., el sergi l´ivan i l´aleix son arlequinats i professionals i fan la seva feina el millor que poden, parlen de tot tipus d´esports i intenten dins de les seves posibilitats fer els programas el millor posible (jo no tinc cap mena de queixa per el seu esforç)  i no nomes crec que el nivell dels esports es molt alt sino que a mes hi han varis programas de RS que estan molt be (les noticies i blade 96.4) aixi dons no ens queixem tant de la radio de la nostra ciutat que nosaltres no tenim la CADENA SER kollons.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/