La veritat és que m´he quedat una mica sorprès de veure les reaccions i el debat que s´ha produït envers Ràdio Sabadell i el periodista Sergi Garcés arrel de la pregunta que vaig plantejar al principi.
Bé, com que d´alguna manera he començat aquest petit debat m´agradaria participar-hi dient en primer lloc, que en cap moment he volgut qüestionar la tasca d´aquest mitjà de comunicació ni de la gent que hi treballa. Senzillament, volia saber si algú coneixia aquella primícia que s´havia anunciat i que després per oblit, no es va desvetllar, res més.
A banda d´agraïr l´aclariment que la pròpia Ràdio Sabadell fa en aquest fòrum, voldria mostrar-me del tot favorable a la tasca realitzada per Sergi Garcès en aquest mitjà de comunicació. Vagi per endavant que no el conec personalment, simplement valoro la seva tascar com un oïent diari del seu programa i retransmissions. Home, és veritat que una miqueta més de canya en temes relacionats amb el consell o amb la tasca de l´ex-entrenador Montes, no hagués estat malament. De totes maneres, crec que per ser de l´Hospitalet o de Nigèria no s´ha de ser menys o més arlequinat. A més, dir això en una ciutat com Sabadell on la gent que va vindre de fora, el meu pare inclòs, és més nombrosa fins i tot que l´autòctona ho trobo, i ho sento, ridícul. Tots els socis del Sabadell són nascuts o resideixen a Sabadell??? Ho han de ser per nassos??? Segur que els socis que tenim a Madrid, Costa Rica o Salamanca, de viure a Sabadell o voltants, vindrien més a l´estadi que molts que si hi viuen i que acudeixen a la Nova Creu Alta molt esporàdicament. És més, per mi té més mèrit el soci de Madrid o Costa Rica que el de Sabadell. Seguir aquests colors des de tant lluny, no deixar mai de renovar el carnet caient el que està caient... Per mi això mereix un reconeixement infinit. Parlem dels que entren a l´estadi amb carnets entregats entre les reixes del camp??? Millor que no, oi??
Personalment, crec que les retransmissions de Sergi Garcés són bones, molt millors, almenys, que les que amb anterioritat havia fet el sr.Cárcel o Cárceles, lamento no recordar el nom. No siguem més papistes que el Papa, no demanem carnets a ningú i malgrat no sigui massa popular, m´agradaria citar aquí aquella frase de l´himne del Barça que diu allò de "...tan se val d´on venim". Jo he vist petonejar l´escut del Sabadell a Juanma Cruz a l´estadi, cosa que molts sabadellencs de pro ni tan sols s´ho han plantejat mai...
Malgrat tenir aspectes millorables, valoro el fet de poder estar informat sobre el que succeïx al meu club a través de la ràdio de casa meva, i crec a més, que els periodistes esportius que hi treballen senten el Sabadell com tots nosaltres. Ara crec que no es tracte de separar, sinó d´unir-nos directiva, jugadors, afeccionats i mitjans locals per treure el Sabadell d´on és.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!